דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לאנשי עסקים מרוסיה, טיול פרטי בארץ לאורחים חשובים מרוסיה - VIP 

מאת    [ 11/12/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 6427 פעמים ]

טיולי VIP ברוסית

לתייר המוגדר כאח"מ חובה לדאוג לרמת שרות הולמת. שרות אח"מ מתחיל כבר בנמל התעופה בו התייר נוחת. תיירים ממדינות חבר העמים לשעבר (רוסיה, אוקראינה וכד') המוגדרים כ VIP – מצפים לקבל שרות העונה על ההגדרה של תיירות אח"מ – או תיירות וי איי פי VIP, תיירים המוגדרים כ VIP יוסעו ברכבי תיירות מפוארים, חדישים ומבוטחים הנהוגים בנהג הלבוש בקפידה והדובר את שפתם. לאלו המגיעים לטיול פרטי, ימתין באולם מקבלי הפנים בשדה התעופה מורה דרך מורשה דובר רוסית שילווה אותם לרכב אשכול חדיש, מרווח, נוח ומפואר.

לקוחות VIP מרוסיה מתחלקים ללקוחות פרימיום (הבאים לטיול פרטי בארץ בשפה הרוסית בשילוב מלונות פאר כגון הרודס באילת, המלך דוד בירושלים, המלון הסקוטי בטבריה, דן ת"א וכדומה) וללקוחות עסקיים המנהלים קשרי מסחר תדירים עם תעשיינים, יצואנים, יבואנים או תעשיות ביטחוניות. במקרה של לקוחות עסקיים, ע"פ רוב שרותי הקרקע מכוסים ע"י המארח הישראלי. שרותי קרקע אלו כוללים ע"פ רוב דיילת מדלת המטוס (שרותי קרקע איכותיים בנתב"ג), נהג צמוד ברכב מפואר, לינה במלונות פאר או במלונות בוטיק, ימי טיול וארוחות במסעדות יוקרה בחלונות הזמן שבין פגישה לפגישה.

חלק גדול מתעשיית התיירות הנכנסת בשפה הרוסית מבוססת על מימון שרותי התיירות ע"י גורמים שאינם גורמי תיירות. מדובר בחנויות ומפעלי יהלומים, חנויות קוסמטיקה ומוצרי ים המלח, חנויות מזכרות וכיו"ב. גורמים אלו מממנים חלק נכבד מעלות האירוח של קבוצות התיירים מרוסיה בתמורה להכנסת אותם תיירים לחנויות ולמרכזי המבקרים שלהם, זאת בשל כוח הקנייה העצום של התיירים מרוסיה ומיתר המדינות דוברות הרוסית.

מגמה זו של מימון הטיול באופן חלקי ע"י חנויות יהלומים וקוסמטיקה גרמה לחלק מטיולי התיירות הנכנסת ברוסית בארץ להיות תיירות מבוססת קניות. הזמן הרב שקבוצות אלו מבלות בחנויות השונות בא לרוב ע"ח זמן יקר בו יכלו לבלות באתרי תיירות של ממש. בפורומי תיירות רבים בשפה הרוסית ישנן השמצות רבות בנושא זה על תעשיית התיירות הישראלית וחבל שכך...

הכללת כמות לא הגיונית של תחנות קניה – חנויות, מרכזי מבקרים וכד' בטיולי תיירות עסקית – איכותית – VIP אינה מקובלת כלל ועיקר. תיירות הפרימיום לישראל כוללת תיירים המוציאים עשרות אלפי דולרים עבור טיול פרטי, לקוחות אלו לא יקבלו בהבנה כי זמנם היקר יבוזבז בחנויות תיירותיות יקרות.

חברת תיירות נכנסת המתמחה בתיירות עסקית לא תיפול בפח זה של שילוב יתר בין קניות לתיירות, גם אם הדבר יבוא ע"ח עמלות פוטנציאליות ואף הפסד של קבוצות מסיימות.

הבנת התיירות העסקית, בחירת מורה הדרך, הרכב, בית המלון ותכנון קפדני של מסלול הטיול הינם תנאים הכרחיים להצלחת הטיול של איש העסקים, האח"מ או הטיול הפרטי האיכותי מרוסיה

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות, תיירות עסקית לאורחים מרוסיה וחבר העמים 08-6909050




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב