דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן ליצור קידום ואמון ברשתות חברתיות ? 

מאת    [ 10/12/2010 ]

מילים במאמר: 830   [ נצפה 2633 פעמים ]

שלום קורא יקר ,

כבעל עסק הרוצה בקידום אתר הבית סביר להניח שגם אותך התרידה השאלה - כיצד לפעול נכון ברשתות חברתיות ולגרום לבאזז ברשת ולמה דווקא עכשיו זה הטיימינג הנכון ??

אני תמיד אומרת שרשתות חברתיות זה כמו אירוע חגיגי...

באירוע אנו לא מכירים באופן אישי או ישיר את כל החוגגים וכמובן לא נחפש בזמן האירוע דרך להציע לאדם זר לרכוש מאיתנו דבר מבלי הכרות או רכישת אמון,

בדומה לאירוע גם ברשתות חברתיות מילת הקסם היא אמון

 

אנשים לא ירכשו ממך אם אין להם הכרות או אמונה בך - ירכשו ממך מפני שהם מכירים אותך, אוהבים  אותך, ומאמינים לך.

 

חשוב לזכור: היופי ברשת החברתית היא היכולת לפעול באופן עצמאי בכל רגע אפשרי,

הפעילות ברשתות החברתיות אינה נועדה לאפיק מכירתי או פרסומי אלה הפעילות נועדה לבניית אמון ובניית קשר בלבד,


לא נולדים עם אמון-אלה בונים אותו עם הזמן!

 

ולשאלתך כיצד ניתן לרכוש אמונה ברשתות חברתיות -

4 הדרכים לרכישת אמון ברשת:

1. קהל יעד- ראשית וודא היכן גולשים פלח השוק של העסק שלך, בקר באתרים האלה בדוק אם קיימים ערוצים כמו: בלוג, פורום,דף אוהדים וכל ערוץ דומה בכדי ליצר דיאלוג ובניית אמון.

השלב הבא הוא למד את ההתנהלות במגרש החברתי הזה-ז"א כיצד מתנהלים התגובות הדיאלוגים, אילו נושאים מעניינים את אנשי הקהילה, אחרי שהרגשת חיבור ונושא משותף לקבוצה רק אז החל להגיב ולפרגן.


2. שליחת תוכן וקבלת רשות- מטעמי חוקים לפני כל שליחת תוכן בקש רשות!

רק אחרי שיש לך הסכמה ברורה ומפורשת , רק אז שלח תוכן ורק למי שנתן לך את הסכמתו לכך, גש ליצור את התוכן שיאפשר לך להעביר לו ערך או לנהל דיאלוג.


3. תגובות בעלות ערך- התגובות והפירגונים שלך הם תוצאה נפלאה לעליית המיתוג שלך ברשת,

איכות התגובה והתועלת תלויה רק בך-לכן תרום תגובה בעלת ערך כלשהו ליתר הקוראים, אפשר לקוראים להכירך ולראות בך כ"מומחה" בתחום תשתדל להיות ענייני ולא מתנשא –פשוט הביא את עצמך בכנות ובמקצועיות. 

בנוסף כתיבת תגובות בבלוגים או בדף אוהדים של אחרים יש המון תועלות - אנו יוצרים מצב של הדדיות:

הבחנתי שלרוב אנשים מגיבים לבלוג -פוסט-דף אוהדים וחותמים עם כתובת ההבלוג וכתובת האתר שלהם, הדבר היפה החתימה הזו מאפשר לקוראים רבים להתרשם מתגובותיהם ולהגיע לאתר שהם חתמו איתו - מרוויחים תנועה והכרות איתם- יתכן שגם ירוויחו לקוחות פוטנציאלים או קהל עוקבים לרשימת התפוצה.

בכל כתיבת תגובה בבלוג או פוסט של אחר, אתה מעודד התפתחות אמינה לקהל עוקביו וגורם לפלח השוק שלו לראות בו "מומחה" בתחום- בנוסף האמינות שלך תגיע בעקבות תגובתך.


4. תוכן בעל משמעות וערך- תוכן משכנע ובעל ערך ומשמעות יגרום לאנשים להתרשם ולהסתקרן וכמובן להישאר מקושרים אליך,


אז מהם הצעדים ליצירת תוכן שיווקי בעל ערך ומשמעות שישאיר את קוראיך בטעם לעוד..?


להלן  האפשרויות שיעניקו לך תוכן מנצח:

ידע=כוח :המומחיות והידע שצברת בתחומך שווה המון- תחלוק אותו עם קהל העוקבים שלך,

שכתיבתך תתנהל באופן יחידי ולא ברבים, זה יגרום לקורא תחושת "הכרות" איתך,  

 

עשה ניסוי וטעייה ותוודא באיזה אפיק תקשורת אתה הכי משפיע או משכנע: מאמר, בלוג, דף אוהדים, וידאו ? 

תרגש את הקורא בכתיבה קלילה "בגובה העיניים" לא בשפה גבוהה כדי לא לגרום לחלק מהקוראים אי הבנה מהנכתב, ותמיד תמיד תעבור על המאמר מס' פעמים על מנת לראות שלא כתבת בשגיאות כתיב.

 

ולשאלתך האם מספיק רק פרגוניך ותגובותך כדי לייצר לך מיתוג מהפעילות ברשתות החברתיות?

כמובן שלא! - כמו כל תהליך הכל מתחיל מצעד אחד ובכדי לייצר מיתוג ברשתות החברתיות צריך להתחיל מי משהו, בעקבות התחלתך עם תגובות ופירגונים תבנה לך קהלי עוקבים כאלה שיפרגנו לך,יתעניינו בך ויכנסו לרשימת התפוצה שלך,או קולגות שיחזירו לך תגובה מפרגנת.

 

לאור נוכחותך הרבה ברשת תוכל כבר להבחין בכמות העוקבים שלך, בשלב הזה היזרק למים וכמו שכבר דיברנו במייל הקודם פתח לך בפייסבוק קבוצת אוהדים או עמוד מעריצים שתף במאמרים בהם אתה מעניק ערך רב, תאתגר את הקהל ותיזום דרכים לחשיפה רבה יותר כגון: סרטונים,רשימת ניוזלטר (רשימת תפוצה) ,בלוג, וובינר (סמינר אינטרנטי בשידור חי) אחרי הכל זה העסק שלך תבנה אותו נכון!!

אז מה למדנו היום:

למדנו איך להתחיל את מיתוגינו נכון ברשתות חברתיות, לדעת להגיב ולפרגן לקולגות וכמובן לבנות רשימת תפוצה לקהלי יעד עוקבים

 

זכור: נוכחות באינטרנט וברשתות חברתיות היא חובה אם העסק שלך לא שם כאילו ולא קיים !

 

בכדי להצליח במיתוג העסק שלך באפיק האינטרנטי חלה עליך החובה להיות פעיל מידי יום !!! צא לפעולה כבר עכשיו ותוביל את העסק שלך לשלב הבא.

במאמר הבא מחכות לנו המון הפתעות טוב אם אתה מתעקש לא אספר הכל רק ארמוז שהנושא ידבר על איך יוצרים קהל עוקבים נאמנים לרשימות תפוצה שלנו ואיך בונים רשימה נכונה ...ששש... כעת חכה בסבלנות ניפגש במאמר הבא

שלך בברכה

הילה מלכה-אור להב

מייסדת: ארגז הכלים לרווחים קבועים באינטרנט

מומחית להכנסות מהאינטרנט מיתוג ושיווק בנלאומי

המאמר רשום בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשניי המינים בהתאמה מלאה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב