דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות באילת 

מאת    [ 10/12/2010 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 3644 פעמים ]

 

אילת היא אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר בארץ ובדרום הרחוק ונחשב למוקד אטרקטיבי ביותר גם עבור תיירים ממקומות שונים בעולם המגיעים אליה כל ימות השנה, אך בעיקר בחודשי הקיץ, תיירים מהארץ ומהעולם. מי שמחפש מלון, ירצה למצוא את העסקה הטובה ביותר, במחיר הזול ביותר, כדאי שיעשה השוואת מלונות באילת ויבדוק את המבצעים והדילים שמציעים המקומות השונים.

 

בחירת המלון המתאים באילת

בחירת המלון המתאים לצרכי החופשה תלוי בסוג הנופש שבו התייר או הנופש הישראלי מעוניינים. מי שמחפש חופשה משפחתית, יהיה מעוניין בבית מלון המציע גם אטרקציות ופעילויות לילדים. לזוג תתאים חופשה רומנטית יותר בקרבת הים, צימרים באילת יתאימו לחופשה אינטימית ומפנקת יותר, לאלה שמחפשים פרטיות. יש מלונות בעלי אופי ספציפי כמו בתי מלון העוסקים בטיפולי ספא מפנקים או מלונות שמהם יוצאים טיולי אטרקציה סביב אילת, מלון יוקרתי או בתי מלון באילת הנמצאים קרוב לקו החוף, יעלו לתייר יותר, אך יספקו שירותים איכותיים בתמורה.

 

השוואת מלונות באילת – מחירים

מחירי חדרי מלונות באילת הם שונים, תלוי במספר הנופשים וסוג החופשה הרצויה. בהשוואת מלונות באילת ובהשוואת המחירים שלהם, ניתן למצוא את המלון הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. גם זמן השהות במלון ישפיע על עלות החופשה כולה. בתי מלון הנמצאים קרוב לקו החוף וקרובים לטיילת יהיו יקרים יותר. בתי המלון מספקים אפשרויות רבות, לפני שמזמינים מלון יקר כדאי לחשוב אם הולכים לשהות הרבה זמן במלון והולכים להשתמש בהן, אם לא כדאי להסתפק במלון זול יותר ולחסוך ולקבל כמעט את אותה התמורה.

 

מלונות ישרוטל באילת

הבעלים והמייסד של רשת מלונות ישרוטל, היה הראשון שזיהה את הפוטנציאל התיירותי הענק הטמון בעיר אילת. בשנת  1984 נפתח מלון באילת ישרוטל המלך שלמה, אילת עלתה על מפת התיירות העולמית, אל העיר הגיעו שפע ושגשוג ובהמשך הקימה הרשת שבעה מלונות נוספים אשר מאפשר לכל אחד לבחור חופשה באילת על פי אופי החופשה המועדף אליו. מספק חווית אירוח ונופש ייחודית וחלומית כך שאתם יכולים למצוא במלונות רשת ישרוטל מלון לכל חלום.

 

השוואת מלונות ישרוטל באילת

למרות העובדה שכולם שיכים לרשת ישרוטל לכל מלון יש את הייחוד שלו. מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת הוא המלון היוקרתי והאיכותי ביותר באילת. הוא מפואר עם יצירות אמנות ישראלית המעטרות את המלון הכול מעוצב בטוב טעם, שקט וסולידי. ישרוטל המלך שלמה המלון הראשון שהעלה את אילת על מפת התיירות העולמית. ישרוטל רויאל גארדן מלון סוויטות, פארק המים שבו ענק, הגדול במלון בישראל. ישרוטל ספורט קלאב, ולגונה, בשיטת הכול כלול פעילות, פינוקים ארוחות, משקאות קלים וחריפים ובירה וכו' ישרוטל רביירה קלאב לצעירים וצעירים בנפשם, אווירת החופש והרוגע. מלון ישרוטל אגמים, אגם ענקי, מפרצונים קסומים וחדרי "על המים".

ישרוטל ים-סוף חובבי צלילה שימצאו את השקט.

 

השוואת מלונות פתאל באילת

המלונות ממוקמים במקומות הכי אטרקטיביים בעיר, סביב לאטרקציות פופולאריות וגם במלונות אטרקציות ופינוקים לאורחים. לאונרדו פלאזה מלון מחודש במיקום אטרקטיבי המציע מגוון שירותי בריאות. מלון קלאב מד אילת המבוסס על הכול כלול. מג'יק סאנרייז קלאב כפר נופש ספרדי בו הכול כלול דלוקס. מרידיאן אילת, מלון סוויטות במגוון סגנונות. מלון מג'יק פאלאס להנאת המשפחה תוכנית בידור שוקקת, מועדון קסום לילדים, חדר ג'ימבורי לפעוטות, מועדון לבני נוער.

 

מלון רימונים אילת 

מלון הדגל של רשת מלונות רימונים באילת, מלון רימונים נפטון אילת נחשב כיום לאחד מהמלונות האיכותיים המודרניים והאטרקטיביים בעיר. הוא מלון יפיפייה הממוקם סמוך לשפת הים ולמרכזי הקניות בעיר. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות ברמה גבוהה. מלון מרינה קלאב אילת, מלון נפלא הנמצא במרחק הליכה מהים. המלון מתאים לנופש משפחתי באווירה שלווה ורגועה. מלון רימונים סנטרל פארק אילת מלון איכותי המציע אירוח לזוגות ולמשפחות בחדרי משפחה, סוויטות וחדרי גן.

 

מלונות דן באילת

באילת מלון אחד של רשת מלונות דן הארצית והוא בין רשתות המלון הגדולות והמכובדות בישראל והכי וותיקה, מה שמקנה לה את היתרונות, בבעלותה של שת מלונות דן בתי מלון בכל רחבי הארץ מקיסריה ועד אילת. מלון דן אילת משדר הוד, הדר ויוקרה מהרגע הראשון שנכנסים אליו. מיועד לזוגות, משפחות ואנשי עסקים ומציע את מיטב השירותים לכל אחד ואחד לפי טעמו וצרכיו, מלון דן אילת נמצא על החוף וממוקם בסמוך למרינה ולאטרקציות כמו עיר המלכים והאירודיום.

יוסי רוטמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב