דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה - האירוע החשוב ביותר 

מאת    [ 09/12/2010 ]

מילים במאמר: 626   [ נצפה 1785 פעמים ]

אין דבר יותר משמח מחתונות. מדובר באירוע המראה על אהבתם הגדולה של בני הזוג, אשר בוחרים לחלוק את שארית חייהם יחדיו מתוך אמונה גדולה באהבתם המשותפת והאיתנה. בחתונה, בני הזוג מעוניינים לשתף בשמחה זו את קרוביהם - המשפחה, החברים, המכרים, הקולגות מהעבודה ועוד. אין ספק שהרגע המכריע במהלך טקס זה, הוא מעמד החופה שבו מוחלפות בין בני הברית טבעות נישואין אשר נקנו אחד לשניה. הרבה פעמים הכלות מחליטות להוסיף את טבעות הנישואין אלה אל טבעות אירוסין אשר כבר על ידן. החלטה זו בדרך כלל נעשית על ידי הכלה בלבד, אך הבחירה השכיחה היא להותיר באצבעות הכלות את היהלום יקר הערך שמשובץ על טבעות אירוסין.

 

לפני כל החלטה גורלית של איחוד בברית הנישואין לשארית החיים, ישנה הצעת נישואין. הצעת נישואין היא אלמנט מרכזי בתהליך איחוד זה, והזיכרון שלה נשאר עם בני הזוג לנצח. הוא יסופר לנכדים, לנינים וכן באירועים מיוחדים. על פי רוב, אחד מבני הזוג מציע הצעת נישואין בדרך מיוחדת, רומנטית ומקורית (מי יותר ומי פחות). מקובל להציע סתם כך בבית, אך עדיף להציע באירוע מיוחד, חגיגי ומקורי. ישנם בני זוג שאוהבים להפתיע את יקיר ליבם בהצעה מיוחדת ולא צפויה תוך כדי סיכון בסירוב ושיברון לב. אין עוררין על כך שבדרך כלל, הגברים יציעו לבחורות ויעניקו להן טבעות אירוסין אך ככל שעובר הזמן, גוברים המקרים בהם הנשים תופסות יוזמה, מציעות את ההצעה המרגשת (ומחכות שירכשו עבורן טבעות אירוסין). בעוד שבהצעות נישואין אותן הגברים יוזמים, הם רוכשים טבעות אירוסין, כאשר הנשים מציעות, אין הן רוכשות עבור עצמן טבעות אירוסין וממתינות ל"הפתעה" שתבוא מבני זוגן.

 

טבעות אירוסין מציינות כי הבחורות מאורסות, כלומר הן ניצבות בפני האירוע החשוב והמרגש בחייהן- חתונה עם בני זוגן. לאחר מכן, עונדים בני הזוג טבעות נישואין שמסמלות את מצבם המשפחתי ומהוות אות לאהבתם. אחת התופעות לאחר החתונה, היא שהגברים מעדיפים להשאיר טבעות נישואין אלה במגירה, בעוד שהנשים, בדרך כלל, עונדות אותן. טבעות נישואין, לרוב נמצאות על הקמיצה, כלומר, על האצבע שליד הזרת. כמו במקרה של שעונים, גם טבעות נישואין וכן טבעות אירוסין נענדות על היד שאינה דומיננטית, כלומר, על יד שמאל (לימניים), ועל יד ימין (לשמאליים).

 

כפי שנאמר, הצעת הנישואין היא חלק מהותי, בדומה לבחירת טבעות אירוסין וכן טבעות נישואין. מרבית הגברים, יבחרו באופן אינדיבידואלי, או בסיוע של קרובים, טבעות אירוסין. הדבר דורש אומץ רב, ובשל כך, ישנם בחורים אשר מעדיפים להותיר בחירה עיקרית זו בידי בנות זוגן, משום שהן אלו שיענדו טבעות אירוסין וכן טבעות נישואין אלה להמשך חייהן. גברים אלו, לוקחים בחשבון שעקב החלטתם לשתף את בנות זוגן בבחירה של טבעות אירוסין וכן טבעות נישואין, אלמנט ההפתעה מתבטל. כמו כן, חסרון נוסף הוא שהדבר מערב את בנות הזוג בשיקולים נוספים של תקציב, דבר שיפחית את ההתרגשות והספונטאניות בבחירה זו. במקרה והבחור בוחר בדרך האמיצה והמפתיעה, הוא עשוי להרוויח חוויה בלתי נשכחת של התרגשות וחיוך רחב שינצנץ כיהלום שעל הטבעת.

 

ניתן להבין כי טבעות אירוסין קלאסיות מכילות יהלום אחד ויחיד. אולם, ישנן גם טבעות אחרות המשובצות ביהלומים רבים או שילוב של יהלומים ואבני חן יקרות (כגון רובי או אמרלד). אין ספק כי הבחירה במגוון סוגי טבעות אירוסין או טבעות נישואין, תלויה בהעדפות בני הזוג שיענדו אותן.

 

הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין, טבעות נישואין ותכשיטי כלה, הנכם מוזמנים להגיע לגלריה בבית חרות ולהתרשם ממבחר הטבעות והתכשיטים.

הוד מקבילי הוא בוגר בצלאל אקדמיה לאומנות ובוגר אומנית - עיצוב תכשיטים.
על טבעות אירוסין, נישואין, עבר ועתיד ניתן להמשיך להתעדכן בבלוג טבעות אירוסין של הוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב