דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה משתלמת בנדלן - תל אביב? 

מאת    [ 09/12/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2693 פעמים ]

 לטווח רחוק (ולעיתים גם לטווח קצר יותר) נראה כי השקעות נדל"ן בישראל הינן אחד מאפיקי ההשקעה המשתלמים ביותר. כמות הקרקע בישראל מוגבלת ובנוסף, ישראל היא מדינת מהגרים עם ריבוי טבעי גבוה יחסית למדינות המערב.

הנדל"ן בישראל מתאפיין בשמירה על ערכו ולהבדיל מחו"ל, מחיריו אינם יורדים כמעט. לעתים, כמו עכשיו, הם עולים בקיצוניות. הנדל"ן בישראל מתאפיין גם במיסוי נמוך לעומת השקעות אחרות, ולמשקיעים מחו"ל השקעה בנדל"ן בארץ יכול להוות מקלט מס.
מאחר שבישראל יש מחסור בהתחלות בניה - שוק הדירות הוא כזה שהביקוש בו גדול מההצע ודירה בישראל ניתנת להשכרה באופן מיידי ובמחיר שמניב לבעליה תשואה טובה יותר מתשואה שיקבל מהשקעה של פיקדון בבנק. בנוסף, דמי השכירות לדירה ראשונה פטורים למס בהתאם לתיקרה שנקבעה על ידי רשות המיסים.

 מפורסמים ועשירים רבים בעולם מתעניינים בהשקעות בישראל. הם מחפשים קרקעות עם נוף לים, בעיקר בתל אביב, הרצליה, נתניה ואילת. לא מזמן דובר על מדונה, איוונה טראמפ ותושבי חוץ אחרים, שרואים באדמת ארץ הקודש מקור השקעה כדאי.

על פי סוכנויות הנדל"ן בישראל, שוויה של דירת מגורים בישראל מושפע ממספר גורמים, וביניהם גורמים פיזיים, גורמי מיקום וגורמים סביבתיים. לנוף הנשקף מדירת מגורים השפעה לא מבוטלת על שווייה, ומכאן יתרונם של מגדלים, דוגמת המגדל של ברגרואין – "מאייר ברוטשילד".

לסוגי נוף שונים בארץ ישנו ערך כספי, הבא לידי ביטוי בתוספת שווי לדירת המגורים. למשל, נוף לים מניב תוספת משמעותית ביותר לשוויין של דירות מגורים. מיקום הנכס ביחס לים (או לשטחים הפתוחים למיניהם) חשוב לא פחות, ובייחוד שילובו עם נוף. בנוסף, שיקולים הכרחיים בעת רכישת דירה למגורים הם קרבה לבתי הספר, לגני ילדים, לחנויות, לאזורי בילוי ולשירותים חשובים אחרים.

 כאשר אומרים "נדל"ן בישראל", האסוציאציה הראשונה הקופצת לראש היא – תל אביב - העיר העיקרית של ישראל. תל אביב היא יעד השקעות אטרקטיבי במיוחד עבור משקיעי נדל"ן. בשנים האחרונות ניתן לראות את פריחת הנדל"ן התל אביבי מול העיניים, כאשר גורדי שחקים ורבי קומות מפוארים נבנים ללא הרף ומעטרים את קו הנוף של העיר. ההשקעה בנדל"ן בתל אביב אכן נחשבת להשקעה אטרקטיבית יחסית למי שיכול להרשות זאת לעצמו. קשה לראות בעתיד הנראה לעין נפילה משמעותית ערך הנכסים במרכז העיר. ערך זה נמצא במגמת עלייה מתמדת מזה שנים רבות, ומכיוון שהעיר ממשיכה להתפתח ולקלוט אליה תושבים רבים יותר ויותר, סביר מאוד להניח כי ערך הנכסים שם ימשיך לעלות, ובטח לא ירד.

 תל אביב היא עיר העסקים מספר 1 בישראל והנדל"ן בה הינו בין היקרים בעולם למטר מרובע.

מגדל מאייר ברוטשילד, למעשה, עונה על כל הצרכים החשובים של השקעה כדאית: הוא נמצא בתל אביב, קרוב למוסדות חינוך, מוקדי קניות, תרבות ובילוי ולשירותים חשובים אחרים, לרבות מהדירות יש נוף עוצר נשימה והוא גם קרוב יחסית לים. עתודות הקרקע של תל אביב כבר כמעט נגמרו – ומדובר באחת ההזדמנויות האחרונות להשקעה טובה ויוקרתית בעיר. בעתיד הלא רחוק, כבר כמעט שלא יהיו כאלה. 

מדליין אלוש
מנהלת שיווק
ברגרואן מגורים בע"מ, המשווקת דירות יוקרה במגדל יוקרתי במרכז תל אביב - Luxury Tel Aviv Apartments
מרכז עזריאלי, כיכר בניין, קומה 27.
תל אביב, 67025 ישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב