דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למד כיצד להרוויח כסף ממכירות באינטרנט 

מאת    [ 09/12/2010 ]

מילים במאמר: 772   [ נצפה 2151 פעמים ]

מכירות באינטרנט – גם אתה יכול
האינטרנט פתח בפני עולם העסקים מגוון אפשרויות לעשות כסף. אם יש לך שירות או מוצרים שאתה או הארגון שלך מוכרים באופן פיזי – אין כל מניעה שתתחיל להרוויח כסף ממכירות שלהם באינטרנט. מצד שני, איך עושים את זה? הלא האינטרנט מלא אתרי מכירות מסוגים שונים, חנויות מקוונות ועוד שמתחרים זה בזה, ומן הסתם גם יתחרו בך. אז למה כדאי בכלל להתחיל? התשובה היא שכדאי, מאחר וההשקעה שתידרש ממך על מנת להתחיל במכירות ברשת היא זניחה לעומת הרווח שאתה עשוי לחולל. מעבר לזאת, להצליח במכירות באינטרנט זה לא עסק מסובך - כל אחד יכול היום להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, אם רק יענה על כמה כללים פשוטים:

רוצה להתחיל למכור באינטרנט? קודם כל תרשום דומיין
רישום דומיין הוא בעצם קביעת השם של האתר שלך. רצוי ששם האתר שאתה בוחר יהיה קשור בצורה כלשהי לתוכן שלו ולתחום שהוא מכסה. כך למשל, אם אתה רוצה למכור מוצרי ספורט, כדאי שהמילה Sport תופיע בצורה כלשהי בשם הדומיין. אפשרות נוספת היא לקרוא לאתר בשם זהה או דומה לשם בית העסק. עם זאת, עליך לבדוק האם שם האתר שאתה מעוניין בו אינו תפוס כבר. תוכל לעשות זאת באמצעות החברה ממנה אתה רוצה לרכוש את שם הדומיין, ואשר תבדוק האם השם זמין, ואם לא איזה שמות דומים זמינים. אם השם שרצית תפוס, תוכל תמיד לבחור שם אחר שיתאים לצרכים שלך. עלות רכישת דומיין עומדת בדרך כלל על דולרים בודדים לשנה בלבד – תלוי בסיומת של האתר (אתר שמסתיים ב-com יעלה יותר מאתר שמסתיים ב-il) – כך שמדובר בעלות מצחיקה.

אי אפשר להתחיל למכור באינטרנט בלי לבנות אתר
איך אפשר בלי אתר? אי אפשר. אתר אינטרנט הוא גורם הכרחי שיעזור לך להתחיל למכור, בדיוק כמו שחנווני לא יכול למכור חלב ולחם בלי מכולת. קיימים סוגים רבים של אתרים במגוון סיגנונות ועיצובים, ועליך לבחור בסגנון המתאים לך. מאחר והאתר הוא בעצם שער הכניסה ל-"חנות" שלך - הוא יקבע תוך שניות ספורות אם הגולש שנכנס אליו ישאר או יעזוב. גולש שיעזוב עלול להגיע ישר לחיק המתחרים שלך. למעשה, קיימים שני פרמטרים קריטיים שעליך לקחת בחשבון בבנית אתר: העיצוב שלו והתוכן שלו. עם זאת, אם יהיה לך תוכן נפלא אבל עיצוב גרוע – הגולש יעזוב, ומהר. בדיוק כפי שחנויות משקיעות בחלונות ראווה כדי שימשכו קונים אל תוך החנות – העיצוב של האתר שלך יקבע אם הגולש ישאר לקנות או לא. לכן, על העיצוב להיות ידידותי ומזמין ולא עמוס מדי, או ההפך - ריק מדי. בנוסף, עליך למלא את האתר בתוכן רלוונטי ובעצם לנסות ולחשוב מה הלקוח הפוטנציאלי ינסה למצוא באתר שלך.

מכירות באינטרנט באמצעות מערך סליקה

אם אתה רוצה למכור באינטרנט, אתה חייב מנגנון חיוב מאובטח לכרטיסי אשראי. לצורך כך יהיה עליך  להקים מערך שיאפשר תשלום מאובטח בכרטיסי אשראי באתר שלך. קיימות שתי דרכים לעשות זאת: להפוך את האתר לחנות עם עגלת קניות – מה שדורש פיתוח מיוחד עבור האתר שעלול להיות יקר. הדרך השנייה היא לשים לינק לאתר נפרד שמבצע שרותי סליקה כמו Google Checkout, או PayPal. במקרה כזה תצטרך לשלם עמלה מסויימת לאתר שמפעיל את שרותי הגבייה.

כדי לשמור על המכירות שלך באינטרנט – דאג שהאתר שלך יהיה תקין
דמיין שאתה בעליה של חנות למוצרי חשמל: בכל פעם שנכנס לקוח לחנות שלך יש הפסקת חשמל שגורמת להחשכת החנות ולהפסקת פעולת המכשירים שבו. מה יעשה הלקוח? יחכה שהחשמל יחזור או ילך לחנות המתחרה מעבר לכביש? כמו בחנות, כך גם אתר האינטרנט שלך חייב לתפקד בצורה תקינה, ולא "ליפול" או להיתקע. על מנת שזה יקרה עליך לבחור ספק ISP טוב. ספק ISP הוא למעשה החברה שמספקת לך שירותי אינטרנט לאתר, ובעצם מחזיקה את האתר שלך באוויר. עליך לוודא שהספק שבחרת הוא חברה מקצועית שתדאג שהאתר שלך ישאר באוויר 24 שעות ביממה, מוגן מפני פריצות (עד כמה שניתן) ומתפקד ללא תקלות. במידה ויש תקלה על ה-ISP שלך לתקן אותה מיידית.

קידום מכירות באינטרנט: פנה ללקוחות שלך באמצעות מייל
כדאי שלאתר, שלך יהיה קישור לכתובת המייל שלך על מנת שלקוחות יוכלו ליצור איתך קשר בכל עניין ובכל זמן. בנוסף, כתובת האי-מייל שלך תאפשר לך ליצור קשר עם הלקוחות לצרכי קידום מכירות למשל, או לכל צורך מכירתי אחר כגון תמיכה.

רוצה למכור יותר באינטרנט? קדם את האתר שלך במנועי החיפוש
האתר שלך עומד וקיים, יש לך מוצרים שאתה מוכר ואפילו השקעת בטכנולוגיית סל קניות שמאפשרת לרכוש ממנו ישירות בכרטיס אשראי. כל שנותר לך הוא שהגולשים יכנסו לאתר שלך. איך עושים את זה? פשוט מאוד: בעזרת קידום אתרים. קידום אתרים היא תורה שלמה שדורשת לעיתים התמקצעות מיוחדת. עם זאת, תוכל לקדם את האתר שלך לבד אם תציית לכללים הבסיסיים של עיצוב ידידותי למנועי החיפוש. כך למשל, עליך להכניס לאתר כמה שיותר מילים בעלות משמעות לתוכן או למוצר אותו אתה מפרסם באתר, על מנת שהגולשים ימצאו אותו בקלות רבה יותר במנוע החיפוש.

המאמר נכתב ע"י יועצת לנושא מכירות ושיווק


www.marketing-strategy.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב