דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המקוצר לביטוח מקיף לרכב 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1702 פעמים ]

מה כולל ביטוח מקיף לרכב, ומדוע חשוב לעשות ביטוח כזה?. בניגוד לביטוח חובה, שהוא הביטוח הבסיסי ביותר שעושים לרכב, ושהוא חובה על פי חוק, ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח שאיננו חובה, ואפשר לכלול בו דברים רבים. אם אתם עושים ביטוח מקיף, אתם יכולים להיות בטוחים שעל כל בעיה שתגרם לרכב או על ידו, תפוצו על ידי חברת הביטוח בהתאם לפוליסת ביטוח הרכב שרכשתם.

ביטוח מקיף כולל בתוכו כמה סעיפים סטנדרטיים, שתוכלו למצוא ברוב הפוליסות בחברות הביטוח השונות: תיקון נזקים שנגרמו לרכב, גם נזקים שנגרמו לא בשעת נסיעה, נזקי מזג אוויר, רעידות אדמה, אש וכד', מקרה של גניבת הרכב, או של ניסיון גניבה. כמו כן כולל בתוכו ביטוח מקיף גם ביטוח צד ג', וייצוג משפטי במקרה שבעל הרכב נתבע בבית משפט.

מלבד סעיפים אלו, שמופיעים ברוב פוליסות הביטוח של ביטוח מקיף, אפשר למצוא פוליסות בעלות מאפיינים שמותאמים ספציפית ללקוח. אפשר לבקש שיוסיפו סעיפים, אפשר לתאם סעיפים מיוחדים, הכול בהתאם לצורכיכם. מגוון הסעיפים שאפשר להוסיף רחב מאוד, וכולל לדוגמה שירות החלפת גלגל, מתן רכב חלופי במקרה של תאונה, תיקון שמשות הרכב, ותנאי מינימום של השתתפות עצמית במקרה של טוטאל לוס (רכב שעבר תאונה והוא מושבת לחלוטין). אם יש דברים שחשובים לכם במיוחד, ציינו זאת בפני חברת הביטוח ובדקו האם אפשר להוסיף לפוליסה בקשות מיוחדות.

ביטוח רכב הוא נושא שכדאי לתת אליו את תשומת הלב. הרבה פעמים אנחנו עושים ביטוח על רגל אחת, לא מקפידים לקרוא את הפוליסה ולא יודעים מה בדיוק היא כוללת, אך מומלץ להקדיש לנושא כמה דקות, ולהיות בטוחים שהפוליסה של ביטוח הרכב שלכם, אכן תואם לאופי השימוש שלכם ברכב, ולאנשים שנוהגים בו.

סעיף שנוטה להיות בעייתי לעתים, הוא סעיף ההשתתפות העצמית. בדקו מהם בדיוק התנאים של פוליסת ביטוח הרכב שבידכם, ובקשו מסוכן הביטוח להסביר לכם את כל התנאים. לעתים, מתנות חברות הביטוח את גובה ההשתתפות העצמית בכך שהרכב יעבור טיפולים רק במוסך מורשה, או רק באחד מהמוסכים שנמצא ברשימה שלהם. חבל לגלות סעיפים כאלו כשאתם זקוקים לחברת הביטוח. ישנן חברות ביטוח שנותנות דמי ביטוח חודשיים נמוכים מאוד ביחס לחברות אחרת, אך גובה ההשתתפות העצמית שלהם גבוה מאוד. חשבו מה עדיף לכם, והיכן אתם רוצים לשלם יותר. לפעמים עדיף לשלם מעט יותר בכל חודש, מאשר לספוג השתתפות עצמית גדולה במקרה של תאונה או טוטאל לוס של הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב