דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תיצרו אוירה טובה בשמחה שלכם? 

מאת    [ 08/12/2010 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 1553 פעמים ]

שירת סימן טוב ומזל טוב נשמעת ברקע, "בסימן טוב ובמזל טוב" עוד בית נאמן עומד לקום בישראל, בשעה טובה ומוצלחת נשברה הצלחת וזוג נוסף עומד להינשא כדת משה וישראל - "ענבי הגפן בענבי הגפן". ההתרגשות בשיאה ההכנות בעיצומן ומתחננים חתונה, קובעים תאריך לחתונה, קובעים עם אולם אירועים, מוזיקה, צלם ועוד. כל אחד ואחת רוצה שהשמחה שלו תיהיה הכי מוצלחת והכי שמחה שרק אפשר, עושים מאמצים גדולים, מוציאים כספים מרובים והכל על מנת שהחתונה תיהיה החתונה -בה"א הידיעה. מהם הדברים שגורמים לאוירה טובה, שמחה ומאושרת בחתונה? במאמר זה נתמקד במקצת מהגורמים המשפיעים על האווירה בשמחה.

 

האם אולם אירועים יוקרתי משפיע באופן ישיר על שמחה מושלמת?!

רבים נוטים לחשוב שאם השמחה תתקיים במרכז אירועים יוקרתי ובעל שם כאולם אירועים הכי טוב שיש, באופן אוטומטי שמחתם תיהיה כמושלמת ביותר, טעות! ושוב טעות, כן, זה נכון שמרכז אירועים יקר ויפה הוא עוד נתון המשפיע על שמחת החתונה, אבל חשוב מאוד לזכור שהוא עוד נתון בתוך מכלול של גורמים המשפיעים על שמחת החתונה, האולם אירועים אכן משפיע על השמחה, כשאורח מגיע לשמחה (לרב זה לא קורה בחתונות אל בבר מצוות או בבריתות) ובהזמנה היה כתוב שם כלשהו של אולם, והוא מגיע לאזור של האולם, אבל לא מוצא את האולם, שואל עוברים ושבים, אבל גם הם לא יודעים, ולבסוף מגיע משהו שמראה עם האצבע לכוון חור בקיר שהוא חדר מדרגות חשוך, ומתחילים לרדת ולרדת ולרדת ולבסוף מגיעים למרתף עלוב - המשמש כאולם. מה מרגיש המוזמן? זלזול, זה בדיוק מה שהוא חש, וזה משפיע אל מצב רוחו בכניסתו לאולם, וזה גורם ישיר להשפעה על השמחה בחתונה, אז כן חשוב לתת דגש על בחירת מרכז אירועים יפה ומכבד, אבל גם בבחירת אולם יש עוד המון מרכיבים שכדאי לשים אליהם לב, כמו גודל רחבת הריקודים, מספר מקומות מרבי של האולם, שיהיה מספר רב של מנות ולא יחסר, גישה לנכים (במידה וצריך) ועוד. שגם הם עלולים להשפיע על אופי החתונה.

גורם נוסף שמשפיע על האוירה בחתונה הוא ההתייחסות של בעלי השמחה לאורחים, בעלי שמחה שמקבלים את האורחים שלהם במאור פנים וחיוך ומודים להם על הגעתם לחתונה יוצרים אצל האורח רוחב לב ושמחה, וכל מעייניו נתונים עכשיו לשמוח בשמחה, כמו כן, בעל שמחה שמארח את אורחיו בכבוד ומגיש להם משהו לאכול ולשתות ומתעניין בהם, התנהגות זו משפיע על האורח שמרגיש נפלא, הוא חש שבעל השמחה למרות שמחתו הגדולה מתעניין בו ומקדיש לו זמנו, ולא חש חלילה כבלתי רצוי בשמחה מה שיקרה אם בעל האירוע לא יתייחס בכבוד לאורחיו שלעיתים מגיעים אף מרחוק. קורה לפעמים שמגיעים לאולם שמחות ובעל האירוע מקבל במאור פנים ואומר תוך כדי "מה? מירושלים באתם?! לא הייתם צריכים לטרוח" אפשר לדמיין מה ירגיש האורח באותם רגעים בליבו, לא רצוי בשמחה, חבל שבא ממרחקים, אולי הוא לא כ"כ קשור לשמחה? ואיזה בושות שבא, מי יודע מה חושבים עליו עכשיו.... וכו' אורח כזה כמובן שלא ישפיע לטובה על האוירה בשמחה.

רבים הם הדברים המשפיעים על אופי החתונה, מן האמור לעיל משתמע החשיבות של אולם שמחות מכבד, (ועוד דבר בעניין אולמות, כשמרבית האורחים המגיעים לשמחה מתגוררים באזור מסוים, לא יפה לסחוב אותם למרחקים, כמו לדוגמא למשפחה ירושלמית יהיה קשה ולא נעים להסחב לאולם שמחות בפתח תקווה)   ועל החביבות של בעלי השמחה כלפי האורחים המגיעים לשמוח עימם. והעיקר שיהיה רק שמחות בישראל, אמן!  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב