דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניה קבוצתית 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 3195 פעמים ]

קניות ורכישות לאוהבי קניות קבוצתיות.

אנשים רבים מציינים שלמרות שהם בלי ספק אוהבים את חווית הקניה הפיסית, מבחינתם עדיף לקנות דרך המרשתת היות וניתן למצוא הנחות ומוצרים רבים בייחודי בדוקטרינה של קניה קבוצתית. היות וישנם המון אתרי אינטרנט,  יש לכך כמובן המון הסברים כמו לדוגמא המבחר. מדענים אשר עשו סקר שוק על דיל יומי אופציונלי. הודות לניסיון הראשון של המאטודה במדינות הברית,  קניה קבוצתית אגרה תאוצה בארצות רבות כמו ארצות הברית וצרפת. כאמור למדינות הברית יש טכנולוגיה מפותחת ללא שום ספק וכתוצאה מכך אפשר היה להבחין בגדילה והתפתחות של התחום גם בארצות שונות בתבל.

אפשר בעשור האחרון להבחין ללא שום קושי כי קניה קבוצתית היא הטרנד הבא כמו שחור על גבי צחור. עקב כך שזה מספר הנחות משמעותיות בלי ספק,  ישנם גברים ונשים רבים שרוצים לבצע בימים אלו קניות מסוג של קניות חברתיות אבל ורק דרך המרשתת. בעקבות הנחה חסכונית,  כעת כל מך יוכל לרכוש מוצרים דרך האינטרנט. היות ורכישות כאלו מהזדמנות לכולנו לרכוש המון דברים שלא כ"כ רצינו לרכוש,  לעיתים אפשר לכדאי כי קניה קבוצתית אינה פיננסית ואף גורמת להוצאת כלכלית. קיימים המון אתרים העוסקים בשיטה של קניה קבוצתית וכמעט כל הנשים וגברים  הן בבלגיה והן בארה"ב שמעו על התופעה דרך האינטרנט.

איך צרכן נבון בוחר דיל יומי?

לפי מיטב הבנתי קניה קבוצתית עדיפה יותר עד לרגע זה הסתכמה בקופונים שחולקו באותו זמן להנחות, אפילו שללא שתשוחחו על דרך אופציונאלית לחסוך בכסף ללא קופונים תוך סקירה שלהם בביקורתיות. צרכן רגיל יפנה לבעלי עסקים בכדי לעשות בדיקה מעמיקה של השוק כמו שנאמר על כל יתרון כספי קריטי שיש לבעלי עסקים מהצד האחד. אך למעשה בארצות הברית רק לאחר שהצרכן עשה קניה אולטימטיבית הוא פונה לדסקס על אפשרויות דיל יומי עם חבריו. היות ולאחרונה לעולם לא תמצאו חנות בלי מבצעים,  דני שטילמן מציין שזו סיבה מספיק טובה להצדיק קניה קבוצתית כאפשרות הסבירה ביותר במסגרת צרכנות נבונה. עקב זה שבארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניה קבוצתית או קופונים והנחות פעם,  מיכאלה נודלמן מהמועצה לצרכנות בישראל אומרת שעדיף לעשות בדיקה לכל העושים בשוק.

על אף שבחינה לפני קנייה במרבית המקרים לסייע למקסם רווחים בעזרת הליך מינימלית, אני גורס שכשעושים קניה קבוצתית ממניע כלכלי רשמי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון. כעקרון חסכון כלכלי מתרחש משניה לשניה בהתאם למחויבות הצרכנית של גברים ונשים שונים. קניה קבוצתית בעין חשדנית היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. למרות שיש אנשים שלא נוהגים לדסקס על דילים יומיים באותה עת לנוהג השגרתי,  גם מי שמחפש לשדוד דיל יומי רוב הסיכויים שלא יתקשה למצוא דרך. קניה קבוצתית הצליחה מבחינה בינלאומית, כיוון שהיא מספקת לצרכנים היזדמנות לחסוך כסף בקלות. לסיום רצוי לחסוך כסף גם כשאין חלופה יותר סבירה. בימים האחרונים ביצעתי קניה של טלוויזיה במחיר ממש טוב, באותו רגע למכשיר סלולארי שקניתי אתמול.

מה בעלי עסקים מרווחים מקניות קבוצתיות?

שלמה פולרד ביצע רכישה של מכשיר נייד מאחת מהרשתות בשל דיל יומי של קניה קבוצתית כנכתב למעלה, על אף זה שאשתו רינה אמרה לו שמדובר במוצר סטנדרטי. באוקראינה יש אנשים שמרבים לטעון שקבוצות קניה זה עניין מצוין לאנשים חסרי מורא. מי שמבצע קניה קבוצתית עקב מבצע אורגינלי ברוב המקרים לאחר מכן לא מתחרט. יש חנויות הרוצות לשדוד אותכם פיננסית, היות ועסקים מניחים שאין לצרכן אלטרנטיבה שתחשב רוב הסיכוים לאלטרנטיבה שנרצה לעשות בה שימוש שוב. מכל הסיבות כנזכר למעלה קניה קבוצתית אופטימלית תהיה דבר רצוי לבעל העסק ולצרכן שעשה סקר שוק מקיף טרם הרכישה. עקב זה שלפי מיטב הבנתי מדובר בפעולה פיננסי אקראי לצרכן,  מרבית הסיבות לכך שאנשי מחקר מציינים שיש דרך כלכלית ללכת בה הם בגין שאין אלטרנטיבה טובה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב