דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור לספרים ולהוצאת ספרים - צריך או לא צריך 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2794 פעמים ]

יחסי ציבור לספרים ולהוצאת ספרים – צריך או לא צריך

מאת רות אהרוני

לפני שנים אחדות להחזיק יחצן לעסק היה בבחינת מותרות, ועסק קטן לא יכול היה להרשות לעצמו להחזיק יחצן צמוד. היום כבר יש משרדי יח"צ שנותנים פתרונות לעסקים קטנים, וזה נהיה טרנד להיעזר ביחצן שיכול ליחצן עבורך כל פיפס שאתה עושה, ועדיין רבים מן העסקים הקטנים, ביניהם הוצאות ספרים קטנות, עומדים בפני השאלה: צריך או לא צריך איש יחסי ציבור?

כמחברת ומוציאה לאור של ספרים למודעות עצמית והתפתחות רוחנית – אני עומדת בפני השאלה היוקדת הזאת בכל פעם שספר שלי עומד לצאת לאור, או כשמהדורה חדשה של ספריי הקודמים עומדת לראות אור. ספרי הראשון "יוגה לי ולך ולגיל הרך" יצא לאור ב-1985בהוצאת "ספר לכל". זהו ספר ייחודי מסוגו, שמיועד גם לילדים, וגם להורים, לגננות ולמורים. המהדורה הראשונה והשנייה שלו אזלו במהירות, ללא יחסי ציבור כלשהם.

המהדורה הראשונה של ספרי "השמים יכולים לענות" יצאה לאור ב-1993 בהוצאת "נוצה וקסת". גם ספר זה הוא ייחודי מסוגו, ספר שמיועד לאוהדי אסטרולוגיה רציניים שלא רודפים אחר הפופוליזם של האסטרולוגיה. כדי להימכר הוא בהחלט נזקק ליחסי ציבור. למרבה המזל, אז ערוץ 1 עדיין שלט בכיפה, ותוכניות הבוקר היו ברמה טובה והגישו אייטמים איכותיים. העיסוקים ה"ביזאריים" שלי  – לימדתי יוגה ועסקתי באסטרולוגיה, והספר עם השם המיוחד "השמים יכולים לענות"  – עשו את שלהם. הופעתי עם ספרי בטלוויזיה, והפניות אלי זרמו.

ללכת בלי להרגיש עם

לאחר ששני ספרים נוספים מז'אנר העידן החדש, "הקשר הקרמי" ו-"חרבות או גביעים" יצאו לאור בהוצאת אור-עם, הבנתי שהגיעה העת להפיק את ספריי בעצמי. בעקבות פניות רבות אלי, החלטתי לחדש את ספרי הראשון, יוגה לילדים, שאזל ונעדר מן השוק מזה שנים אחדות. לצורך הפקתו צללתי ראש לעסקי המול"ות. 

ב-2003 הקמתי את הוצאת הספרים נאורה והפכתי להיות מו"ל בעצמי. חידשתי את ספר היוגה לילדים, שיצא מאז בעוד כמה מהדורות, ונמכר באלפי עותקים. שנה אחר כך הוצאתי בהוצאת "נאורה" גם את ספרי "תקשור בעשרה שיעורים", שמלמד כיצד לתקשר. מפאת עיסוקיי לא התפניתי לעשות לו יחסי ציבור, אבל ראו זה פלא – הספר, נחטף וממשיך להיחטף ממדפי חנויות הספרים ומחנויות הספרים באינטרנט.(הנושא הזה מייחצן את עצמו, מן הסתם).

שני ספרים נוספים שהוצאתי בהוצאת "נאורה" – "אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים" ו-"מישהו צריך לפתוח חלון" ספר ילדים שמתאר מסע של ילד וסבא לחיפוש אחר האור, שמיועד גם לגדולים – הפכו אותי ל"הורה במשפחה מרובת ילדים" שעלי לדאוג שלא רק ייראו יפה ויהיו איכותיים, אלא גם שייראו בציבור. ועדיין אני ניצבת בפני הדילמה: האם להשקיע משאבים ביחסי ציבור לספרים, כן או לא? מהשתלשלות העניינים עם הספרים שלי התשובה שלי היא: אפשר ללכת בלי ולהרגיש עם.                                                      

רות אהרוני - מאמנת אישית ועסקית, מלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. www.astro-coaching.co.il

 אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 

© כל הזכויות שמורות 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב