דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריטניה - אנגליה מידע כללי 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 7930 פעמים ]

בריטניה
אנגליה היא חלק ממלכה הנקראת איי בריטניה, מיקומה הוא ממערב לאירופה בתוך הים האירי.
לפעמים היא מופיעה כבריטניה הגדולה או כממלכת בריטניה או איחוד מדינות בריטניה וגם הממלכה המאוחדת שהיא באנגלית יונייטד קינגדום.
כך שאם מישהו אומר לכם הייתי באנגליה אתם חייבים לשאול אותו האם באמת אנגליה או בממלכת בריטניה.
ממלכת בריטניה היא איחוד מספר מדינות השוכנות על קבוצת איים גדולה כאשר המדינות שולטות על חלקי ארצם גם אם אין רצף יבשתי על הקרקע.
המדינות המרכיבות את איי בריטניה או האיים הבריטיים הן : סקוטלנד, אנגליה וויילס. בריטניה הגדולה שולטת גם על שטח נוסף שנמצא על האי האירי צפונית לאירלנד החופשית.
 ובנוסף בריטניה שולטת על פרובינציות ואיים הפזורים ברחבי העולם ואחדים והידועים שבהם כמובן הם איי פוקלנד באזור דרום אמריקה. למי שלא זוכר לארגנטינה נמאס שאחדים משטחיה נמצא כבר שנים רבות תחת שליטה אנגלית ולאחר מכן בריטית וזה אומר גם הכנסות כספיות ישירות ועקיפות.
ארגנטינה פרצה במלחמה על מנת להחזיר לה את השליטה על השטחים הבלתי משוחררים שבידי האנגלים הבריטיים, אנגליה מצידה החליטה שזה לא בא בחשבון, השלטון האנגלי שלח צבאות רבים אל איי פוקלנד כולל גייסות רגליים וגייסות ים, לאחר מספר ימים לא גדול הארגנטינים נכנעו, ובריטניה לקחה לידיה בחזרה את השליטה על האיים.
ממלכת בריטניה כולל סקוטלנד וויילס יחסית לשאר אירופה מבוססים כלכלית, הם לא הסכימו להחליף את המטבע שלהם לאירו , וזה לא אומר שהם לא נפגעו מהשפל הכלכלי שפקד את אירופה פרט לגרמניה כמובן.
ממלכת בריטניה ידועה מאוד בעולם ב : כדורגל אנגלי עולמי משובח. שחקני תיאטרון אנגלים מהטובים בעולם. הסקוטים ידועים במסורת החצאיות וחמת החלילים שלהם.
הולשים ממדינת ויילס ידועים בייצור של נסיכים ומלכים, כאשר את רוב מלכי אנגליה וחלק מהסקוטים ממליכים בויילס וקוברים בטירות וקתדרלות בשטחי ויילס.
מזג האוויר באיי בריטניה ידוע בכל העולם בקרירותו.
וכן במיעוט ימי השמש וימים חסרי עננים. האנגלים ידועים במסורת שעת התה, שחל כל יום בין שעה 4 לשעה 5 ואסור להפריע, לפני שאתם שותים איתם תה לכו ללמוד איך מחזיקים כוס תה באנגליה ואת שמות העוגיות.
 יבשת בריטניה מוקפת איים שלא ניתן לספור את כולם, לא כל שכן לכתוב ולספר עליהם.
איים אלו טובים לשייט, צלילות, תצפיות על עופות ים ולווייתנים בליווי דולפינים. אומרים שכאן טבעה ספינת התענוגות הטיטאניק, שבמשט הראשון לאחר היציאה מהנמל, עם בטן מלאה נוסעים ואנשי צוות, נתקלה בקרחון ענק, לאחר שכמות ניצולים קטנה הצליחה לרדת בסירות הצלה לים במים קפואים, שקעה האוניה למצולות ים יחד עם רוב הנוסעים.
לסיכום קצר, ממלכת איי בריטניה הוא מקום מעולה לטיולים. צוקי הסלעים על קווי החוף מהממים ביופיים, מוזיאונים מעולים, אומנים מכל העולם מופיעים כאן, הצגות מעולות מועלות כאן כל פעם מחדש, שטחי כל הממלכה צבועים ירוק כל השנה, מסלולי טיול רגליים ולאופניים בכל המדינה ומשחקי כדורגל זה רק כאן : ליברפול : מנצ'סטר ועוד.
מרחב לונדון הוא מדינה ואחד מאתרי הטיול המבוקשים ביותר בקרב דוברי האנגלית בעולם, בלונדון לבדה אפשר לטייל חודש שלם בלי להרגיש. בממלכת בריטניה אלפי טירות קתדרלות ומבצרים עתיקים, כולם בעלי מסורת היסטורית מופלאה.
בריטניה היא ארצם של היערות הענקיים, הנחלים שאינם נגמרים, סיפורי גבורה על אבירים שמאות סרטים מצולמים בזכותם. בריטניה היא ארצם של מלכים ומלכות שבזכותם אנגליה ובריטניה הגיעו למעמדן היום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב