דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת ציוד לאירועים או פשוט השכרת כיסאות? 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 2019 פעמים ]


 

תיכנון אירוע הוא לא דבר של מה בכך גם אם לעיתים זה נראה פשוט וקל הרי שקצת אחרי שמתחילים לארגן מגלים כי המשימה היא לא פשוטה כלל וכלל וכי דרושים אי אלו כישורים על מנת להצליח לעצב אירוע ולהקים אירוע כמו שצריך. ובנוסף לכול בשורה התחתונה עוד צריך לדאוג שהאורחים יהנו ושיהיה מוצלח..זה מסובך! ויש צורך כמו עוד הרבה דברים באיש מיקצוע. אז מה באמת עדיף? לעשות השכרת ציוד לאירועים ,השכרת כלים, השכרת כיסאות וכו' או לעשות יותר פשוט ולקחת חברת שעושה הפקת אירועים היא תתחיל היא תישבור את הראש והיא תיגמור נישמע טוב ויפה השאלה היא איזה סוג טיפוס אתם וכמובן כמובן מהו התקציב שלכם..בואו נבדוק את כל האפשרויות ונראה איך באמת נוכל להפיק אירוע מדהים עם מינימום מזומנים.

לא מזמן חגגה ביתי בת מצווה, ביתי היא לא ילדה רגילה היא לוקה בתיסמונת דאון ועל כן היה חשוב לי באופן מיוחד ליצור אירוע מושלם, שאף אחד לא יוכל להגיד משהו חלילה על הזנחה או הפליה מה גם שזוהי מסיבת בת המצווה האחרונה שאני אקיים, מאחר שזאת הבת האחרונה אחרי שרשרת בנות ארוכה. בקיצור עם התקרב תאריך היומולדת התחילו לעלות ולרדת רעיונות שונים ומשונים למסיבה, חלק אמרו בים, חלק אמרו אולם, היו אלא כמובן שאמרו- בבית ואך ורק בבית. בשרי,חלבי,פרווה,כיבוד קל ,כיבוד כבד וכו' וכו' בלי סוף אפשרויות בלי סוף הצעות, להגיד את האמת התחלתי להתבלבל, אני אדם שקול מטיבעי אך פתאום התחלתי להרגיש שמרוב לחץ, בניסיון ליצור את האירוע המושלם אני קצת מאבדת שליטה.

בעלי שראה את התלבטויותי הושיב אותי ערב אחד ליד שולחן הביא דף ועט ואמר לי, כאן ועכשיו אנו מעלים את כל האפשרויות דנים בהן אחת, אחת ומחליטים. מה להגיד לכם? שמחתי מאד כי במצב שהייתי בו לא הייתי כניראה מסוגלת לעשות את הצעד הזה בעצמי ובעלי שראה את המצב-לקח פיקוד. שלוש שעות לקח לנו הדיון הזה כשעם כל הצעה שבאה אני מקשה באלף תירוצים אם אנו מפיקים את האירוע לבד ואנו נעשה השכרת כיסאות, אז אולי יהיה חסר באמצע האירוע כיסאות ואז לא יהיה לנו מה לעשות, אם אני מכינה את האוכל אומנם אני בשלנית לא רעה בכלל אבל אני יכולה לתעות, לא הייתי רוצה להסתכל בפניהם של האורחים ולגלות שם השתנקויות בגלל המרק החריף מידי שלי, ובכלל מה נעשה עם הקישוט? איך נהפוך חדר לבן ומשעמם- היינו האולם המרכזי בשכונה, למתאים לאירוע חגיגי שכזה..שאלות בלי סוף ובעלי כמה שניסה לעזור, הבין כי גם הוא קצת מתחיל לאבד את הצפון..אוקי הוא חתך אותי פתאום באמצע עוד מטר של שאלות, אני מבין שלשנינו בעצם אין מושג איך להתמודד עם האירוע הזה, הנהנתי, מובסת, אוקי אז כניראה שאין ברירה הוא אומר לי לוקחים חברה של עיצוב אירועים.

כמובן שבהתחלה מחיתי והיו לי שלושים אלף תירוצים, למה לא. אך בעלי דחה את כולם על הסף והכריז כי מעתה הוא ידאג לכל העיניינים, תוך יום אחד מצאנו חברה שמתמחה בהפקת בת-מצוות הם שמעו על הבת המיוחדת והבטיחו להתייחס בהתאם, בחרנו תפריט וצבעים וזהו, בזאת הסתיימו כאבי הראש אבל במקומם הגיע לחץ חדש מהבילתי נודע, אחרי הרגעות רבות ומנה יפה של רסקיו, הגיע סוף סוף היום הגדול הגעתי לאולם חוששת ונירגשת כאחד, פתחתי את הדלת ו-- לתדהמתי הרבה לנגד עיני נראה אירוע מכובד מעוצב ומתוכנו עד לפרט האחרון ממש ממש הכל הםחשבו אפילו על שולחן למתנות מעוצב כמו כל החדר אין לי מילים לתאר רק אומר כי היה זה האירוע המדהים ביותר שהיה לי, והרבה לחץ ועוגמת נפש נחסכה ממני בעיקבות החלטתו של בעלי אילולי הוא אינני יודעת אם היינו מצליחים להפיק אירוע מוצלח כלכך בכוחות עצמינו. חברות השכרת ציוד לאירועים לא מנסות למכור לכם לוקשים, הם בסך הכל-רוצים לעזור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב