דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך כתיבת תוכן באינטרנט 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2880 פעמים ]

האינטרנט פרץ אל חיינו לפני כ-25 שנה, אינו מפסיק לגדול ולהפתיע מאז ולמעשה, הפך מכלי משחק מסקרן לכלי אינפורמטיבי, שיווקי ומסחרי לכל דבר ועניין. הפוטנציאל העסקי הענק הטמון ברשת האינטרנט, מביא כיום כמעט כל בעל עסק המכבד עצמו לפרסם בו. וכיאה לפרסום אשר מקדם ודוחף את העסק, רוב הרושם ויחסי הציבור על גבי האינטרנט בעבור אותם העסקים מבוסס על כתיבת תוכן.

סוגי תוכן שתוכל למצוא היום ברשת


    • אינפורמטיבי: מידע המצוי במאמרים, ערכים ופירושיהם במילון אינטרנטי, מידע אודות המתרחש בעולם בדמות ידיעות חדשותיות או אחרות, ביקורות ועוד
    • שיווקי: מותאם במיוחד עבור לקוח במטרה למשוך כמה שיותר לקוחות. רצוי לא להתאמץ מדי בתוכן, זה עלול להתפרש כחוסר אמינות.
    • קופירייטינג: תת-תחום של הכתיבה השיווקית שהפך לאחד המבוקשים בשנים האחרונות - כתיבת סלוגנים, משפטים שיווקיים וכדומה
    • בלוג: יומן אינטרנטי, בדרך כלל מכיל טקסט בעל אופי אישי ואינטימי

כתיבת תוכן והפצתו ברחבי הרשת

ניתן לפרסום תוכן מקצועי בשם העסק או האתר שלך, בכמה דרכים:


    • אתרי מאמרים: אתרים שנועדו במיוחד לטובת כתיבת תוכן מקצועית. באתרים הללו יש אלפי מאמרים מקצועיים מכל סוג, במה שהופך לזירת התוכן מהגדולות ברשת
    • אתר העסק: אחד המקומות החשובים ביותר עבור כתיבת תוכן. שם מציג העסק את נתוניו, את משנתו ואת מה שיש לו להציע עבור הגולש
    • רשתות חברתיות: כתיבה מיוחדת, בעיקר שיווקית, שמשתמשת באחת הפלטפורמות הנפוצות ברשת לטובת קידום וחשיפת העסק
    • בלוגים: עסקים רבים הבינו כי לבלוג יש כוח רב. כתיבת מאמרים היא לא הדרך היחידה ולעיתים דווקא רשומות בלוגים אישיות יותר יקדמו את העסק פלאים.

אתרי מאמרים נחשבים לאחד המוקדים המרכזיים של כתיבת תוכן באינטרנט. קיימים אתרים שמרכזים תחומים מסוימים של מאמרים, כך שהם מכוונים לקהל יעד ספציפי ויש כאלו שעוסקים בכל נושא אפשרי. מאמרים באתרים אלו חייבים להיות לא רק מקצועיים אלא גם נקיים משגיאות – כדי לספק לגולשים תוכן באיכות גבוהה בכל מקום אליו יפנו באתר.

למה כדאי להשקיע בתוכן כתוב?

כיום ידוע כי לא די רק באתר אינטרנט על מנת להגיע לחשיפה מקסימלית של לקוחות פוטנציאליים. כפי שפרסום בעיתונים הוא החושף את העסק ללקוחות, כך גם פרסום מאמרים, הקשורים במידה זו או אחרת לעסק מסוים, יוצר חשיפה גדולה יותר. ככל שהמאמר מעניין יותר, כך הוא נוגע להרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים.

גם אתה צריך כתיבת תוכן מקצועית. אבל למי פונים?

אל דאגה. זה לא יהיה קשה: תחום כתיבת התוכן בישראל ובכלל התפתח רבות בשנים האחרונות, בעיקר כשאנשי הקידום הבינו עד כמה כתיבה מקצועית כזו מועילה ואפקטיבית לקידום ולחשיפת אתרים ברשת.

לכן, היום תוכל למצוא חברות כתיבת תוכן רבות, שמעסיקות כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים בכל סוג כתיבה קיים. בין שלל החברות בוודאי תמצא אחת שמתאימה לך ומציעה עבור האתר שלך את הטקסטים המתאימים. רק תתחיל לחפש ואתה כבר תמצא.

עולם האינטרנט מאלץ אותנו להתקדם עמו ולקדם את העסק שלנו בהתאם, ולכן אל לנו להסתמך אך ורק על ערוצי הפרסום הישנים. כדאי לנו להשקיע בתוכן כתוב ועל ידי כך להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. אלו יניבו באופן טבעי לקוחות אמיתיים והכנסה גדולה יותר, שלא רק תכסה את ההשקעה בשירותי כתיבת תוכן אלא תניב גם רווחים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב