דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתגרשים? אל תהמרו על עתיד ילדיכם! קחו עורך דין למזונות מומחה! 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 1609 פעמים ]

 

גירושים. אפשר להפוך את הסיטואציה הלא קלה הזו הזו לגהנום עלי אדמות, שנגרר ונמשך לאורך חודשים ולפעמים אפילו שנים. ואפשר גם אחרת,  זוגות רבים מצליחים להתגרש במינימום נזקים, רגשיים וכלכליים. אז למה הם כן מצליחים ואחרים לא? נכון, ישנם זוגות שמצליחים להסתדר על הצד הטוב ביותר גם כאשר הם מתגרשים. לא תמיד מעורב בתהליך הפרידה רגשי מירמור, תיסכול ושנאה תהומית. אבל, בואו נודה על האמת – ברוב המקרים בהם הזוג נפרד באופן שקט, זה רק בגלל שהיה להם הסכם ממון חתום קודם. בדרך כלל גירושים הם תהליך מכוער, רועש, השואב אליו את האנרגיות של בני הזוג, של החברים שלהם, של בני המשחה שלהם ושל הילדים שלהם.  לרוב זה נגמר בסחבת בירוקרטית שמקורה אי הסכמה בין בני הזוג, חובות כלכליים ונזקים נפשיים עצומים – בעיקר לילדים.

באופן אירוני למדי, דווקא הילדים, שסובלים כל כך מתהליך הסחבת של משפט הגירושים, הם בדרך כלל הסיבה העיקרית לכך שהתהליך הזה נמשך ונמשך. רוב החיכוכים בין בני הזוג נובעים מחוסר הסכמה לגבי הילדים – ובצדק רב, מאחר ומה שייקבע במשפט ייקבע במידה רבה את אופי חייהם של הילדים – לפחות עד הגיעם לגיל 18. במדינת ישראל, מזונות ילדים מחייבים את ההורים אפילו אם מעולם לא נישאו, או ניהלו מערכת יחסים כלשהי, ולעיתים רחוקות המערכת פוטרת את האב מתשלום דמי מזונות עבור ילדיו. תביעת מזונות הילד לא נידונה בבית משפט רבני, אלא בבית משפט לענייני משפחה, אלא אם כן שני בני הזוג מסכימים להתדיין בבית המשפט הרבני בנושא תביעת מזונות הילדים ואז אכן בית המשפט הרבני מקבל סמכות לדון בכך.

החוק מחייב את האב לשלם עבור ילדו עד הגיעו לגיל שש מזונות מלאים, ולאחר גיל שש עליו לשלם מזונות כפי שייקבע בהסכם המזונות. החשיבות של עורך דין למזונות היא לפיכך עצומה בשלב זה: עורך דין למזונות מומחה ממשרד עורכי דין טוב ומנוסה, ישיג חוזה אופטימלי, המבטיח ככל האפשר את טובתו של הילד לאורך שנים ארוכות,  הן מהבחינה הכלכלית והן מהבחינה הרגשית. עורך דין למזונות הוא לא עורך דין כללי, שיודע באופן שטחי קצת בכל תחום, אלא עורך דין "כריש" שמומחה בדיוק בתחום שאותו אתה צריך כרגע יותר מכל. עורך דין למזונות ישיג לך לא רק הסכמים כלכליים טובים יותר, אלא גם שקט נפשי. באיזה מובן? כשאתה מתגרש, הדבר האחרון שאתה צריך זה לזכור בעל פה את כל התהליכים, הניירת, השלבים המרובים, תתי הסעיפים, החוזים ושאר העניינים המעיקים שמלווים את התהליך הזה. עורך דין למזונות מומחה מלווה אותך בכל התהליך הזה באופן צמוד, כמעט מחזיק את ידך כמו אבא מסור המלווה את בנו הפעוט המתחיל ללכת.

עורך דין למזונות מאפשר לך לעשות את הדבר הכי חשוב בעולם: להמשיך לחיות כרגיל מבלי להתעסק בכל הפרטים המעיקים של משפט הגירושים. עורך דין למזונות מכיר היטב את כל השלבים, הסיבוכים והמוקשים שעלול לשלוף הצד שכנגד ולכן הוא תמיד מוכן ורגוע. זה מאפשר לך, הלקוח שלו, להמשיך בחייך כרגיל עד כמה שניתן:  לצאת עם חברים, לבלות עם ילדיך שכל כך זקוקים לשגרה מבורכת באמצע כל הבלגן הרגשי, להתרכז בעבודה ובכך לדאוג שהיא תישמר לך גם לאחר שייסתיים כל התהליך, ובקיצור לנהל שגרת חיים נורמלית לגמרי, שתאפשר לך מקום בטוח לחזור אליו גם כשתתחיל פרק ב' בחיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב