דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על דיאטה והצרת היקפים 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2577 פעמים ]

למרות עליית חשיבותה של החזות החיצונית, אנו עדים לעלייה בתופעת ההשמנה, ואיתה התפתחות תעשיית הדיאטו: דיאטת חלבונים, דיאטת צירופים,דיאטת מיצים או פשוט הפחתת קלוריות. העלייה הגוברת בחיפוש אחר הדיאטה האולטימטיבית חשובה גם מבחינה בריאותית. ותהא הדיאטה אשר תהא, אנשים רבים יחוו בדרך תסכול, מצב רוח רע וחולשה.

 

 

כאשר עושים דיאטה או עוסקים בפעילות גופנית, "הדלק" הדרוש לביצוע הפעילות, או מקור האנרגיה, מגיע קודם כל ממקורות זמינים יותר בגוף כמו הסוכרים בדם, ולאו דווקא ממצבורי השומן בגוף.

גם כאשר מצליחים בדיאטה ויש ירידה משמעותית במשקל, המרזים חשים תסכול בשל הקושי לשלוט במיקום ממנו יופחת השומן. דיאטה, גם בשילוב עם פעילות גופנית, אינה מכתיבה מאלו אזורים בגוף יוסר השומן העודף. כתוצאה מכך, המרזה יאבד רקמת שומן דווקא מאזורים לא רצויים, כמו הפנים, ולא בהכרח ישיג את התוצאה שלשמה הוא התחיל בדיאטה. פעילות גופנית מונעת אומנם את איבוד מסת השרירים ומחזקת את הגוף, ואף משפרת את מצב הרוח, אולם היא אינה מכתיבה מהיכן השומן יוסר.

בשנים האחרונות חוקרים מגלים עניין רב במיקום מאגרי השומן בגופנו לא רק בשל סוגיה אסטטית של חיטוב הגוף אלא משום חשיבותם מבחינה בריאותית. במחקר שבוצע לאחרונה התעניינו החוקרים לא רק במשקל האדם, אלא גם באופן חלוקת המשקל בין חלקי הגוף השונים. נמצא שהיחס בין היקף המותניים לירכיים יכול להצביע על סיכונים בריאותיים בעתיד.

האנשים בעלי המבנה ה"תפוחי" (אצלם השומן מצטבר מסביב לבטן) נמצאים בסיכון גבוהה יותר למחלות לב ויתר לחץ דם מאשר אנשים שמצבורי השומן שלהם נמצאים באזור הישבן והירכיים (מבנה "אגסי"). נמצא כי היקף בטן או היחס בין היקפי הבטן להיקפי הירכיים, יכול להוות אינדיקציה לגבי סיכון או מחלה, יותר מאשר מדד ה BMI (the body-mass index) שנחשב עד כה כמנבא.

במידה ואתם נכנסים לקטגוריה של מבנה גוף בצורת "תפוח", מוטב כי תתחילו לחשוב על בקרת משקל טובה יותר על ידי דיאטה, פעילות הגופנית, בשילוב עם טיפול שיכול לפרק שומנים ביתר קלות ולהעלות את קצב שריפת השומנים בצורה ממוקדת.

כיצד?

טיפולים במכשיר הבלה קונטור מספקים את הפתרון – מכשיר הבלה קונטור מטפל באזורים שלא מגיבים לדיאטה או לפעילות גופנית, ומעודד את הגוף לנצל יותר שומן כ"דלק" מטאבולי, ובאופן ממוקד. לאחר הטיפול עם בלה קונטור ובשילוב עם דיאטה ופעילות גופנית ניתן יהיה למקד את הירידה בהיקפים מהמקומות הרצויים

הטיפול מסייע להפטר מהשומנים בבטן, במותניים, בירכיים ובחזה גברי ללא צורך במשמעת אכילה או בהתערבות כירורגית. והוא אינו פולשני, ללא כאב, ללא ניתוח, ללא הרדמה, ללא לייזר, ללא זריקות. ועם התחייבות לתוצאות הנראות לעין !  
הטיפול עם בלה קונטור יעיל לחיטוב הגוף והצרת היקפים:  מותניים, בטן, ירכיים, ישבן, זרועות וחזה גבר, תיקונים אסתטים אחרי שאיבת שומן,הפחתה ושיפור במראה הצלוליט,לשיפור באיכות העור ומרקמולשיפור מראה סמני מתיחה/לידה, הטיפול מסייע בתהליך ההרזייה.

להצלחת הטיפול אין צורך בדיאטה או בפעילות גופנית, אולם שילוב של פעילות גופנית ותזונה נכונה עם טיפולים במכשיר הבלה קונטור מביאים לתוצאות מאוד מרשימות בהצרת היקפי הגוף, והתוצאה נשמרת כל עוד שומרים על משקל קבוע ולא עולים במשקל - זו תוצאה שלא ניתן לקבל בשום תכנית הרזיה רגילה. 
 
המכשיר פועל בהצלחה במדינות רבות בעולם, ובעל האישורים של משרד הבריאות הישראלי,מנהל המזון והתרופות האמריקאי - DFA  ומנהל האישורים וההסמכות האירופאי - CE MEDICAL

קונטור אפקט בע"מ, המפעילה את המרפאות להצרת היקפים באולטרה סאונד בשיטת "בלה קונטור", קיבלה את תו אמון הציבור נמצאת בבקרה של ארגון זה, ומחוייבת לכלליו.

אנחנו גם בפייסבוק: http://www.facebook.com/bellacontourisrael

לקביעת תור ולתיאום טיפול:1-700-503-700

בלה קונטור -הצרת היקפים ללא כאבים http://www.bella-contour.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב