דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוטופונט פיתחה את מערכת FREEFORM המפיקה פוליסות ביטוח ללא מגע יד אדם 

מאת    [ 07/12/2010 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2535 פעמים ]

חברת התוכנה אוטופונט, המפתחת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ומגוונים בתחומי ההדפסה והפלט, פיתחה מערכת להפקה דינמית של פוליסות ביטוח ללא מגע יד אדם. ישום זה הינו חלק מפעילותה של אוטופונט למיכון תהליכים במטרה להפיק מסמכים בצורה מותאמת לקוח ולהביא לחסכון בהוצאות תפעול.

 

בחודשים האחרונים נבחרה פלטפורמת ה- FreeForm של אוטופונט כתשתית להפקת פוליסות ומכתבי לקוח בחברת ביטוח מובילה, וכן יושמה במערך הייעוץ הפנסיוני של אחד הבנקים. זאת לאחר שכבר אומצה בשלושה בנקים גדולים ובבנק קטן נוסף כתשתית ארגונית כוללת להפקת פלטים, כולל כל הפלטים הסניפיים.

 

בתחום הבנקאות בלבד מייצרת מערכת FreeForm למעלה מחצי מיליארד דפים בשנה, וכן מיישמת יצירה אוטומטית של העתק דיגיטלי ישירות למערכות ארכיון ללא נייר.

 

יובל בן זאב, מנכ"ל אוטופונט, מציין כי  ארכיון דיגיטלי הינו מהלך המבוצע כיום  בבנקים רבים, כחלק ממדיניות המיקוד בערוצים לתקשורת עם הלקוח  ושיפור יעילות השירות. יישום מהלך כזה עם FreeForm תורם לחסכון משמעותי של מיליוני שקלים מדי שנה בעלויות תפעול.

 

בחברת הביטוח בה הותקנה פלטפורמת ה- FreeForm של אוטופונט, גם התבצע בהצלחה Proof of Concept של הפקה אוטומטית של פוליסות מורכבות ודינמיות, באופן אוטומטי, מותאם לנתוני הלקוח וללא מגע יד אדם. כמו כן, המערכת יודעת לבצע חידוש אוטומטי של פוליסה קיימת לשנה נוספת, כולל עדכון הסטטוסים המתאימים במסמך הפוליסה (כגון נהג צעיר שעבר לסטטוס נהג ותיק, עדכון גיל בביטוחי משכנתא וכו').

 

בהוכחת ישימות הפתרון להפקת פוליסה ממוכנת במלואה, הוכח כי כל פרט נדרש בפוליסה מופיע אינדיבידואלית בהתאם למבוטח, כאשר האפליקציה מעבירה לטופס את הנתונים בלבד – בהפרדה מלאה מהויזואליזציה שלו.

 

בן זאב אומר כי הזכייה בחברת הביטוח משמעותית ביותר: "בדומה לבנקאות, תחום הביטוח מאופיין  ברמה גבוהה של רגולציה ודינמיות רבה של הטפסים המופקים, כמו פוליסות הכוללות תנאים משתנים, ולמעשה מופקות בהתאמה אישית על פי נתוני הלקוח, ובנוסף כמובן הפעילות השוטפת של מכתבים ללקוחות ועוד".

 

יובל בן זאב מדגיש כי מרכיב חשוב בתחום הביטוח הנו קשר דו-כיווני עם לקוחות וסוכנים. "בתחום זה אנו מפתחים טכנולוגיות מתקדמות לטפסים אינטראקטיביים, המאפשרים בניה של הטופס עם מידע קבוע, מידע משתנה, ומידע מתעדכן מלקוח מרוחק (לקוח או סוכן)", הוא אומר. "הגישה של "טופס חכם" ממקדת את היישום בטיפול בנתונים, ומורידה ממנו את האחריות על עיצוב המסמך. כל החוקיות הויזואלית מוכלת בתוך המסמך, וכך מתקבל אפקט ה"נייר החכם". החיסכון בעלויות הפיתוח אדיר. בכל פעם שהרגולציה דורשת שינויי מלל ו/או עיצוב – לא צריך יותר לפתוח את היישום ולפתח קוד, אלא מספיק לגשת לתבנית מסמך תחת ממשק משתמש WORD, ולבצע את השינוי בקלות".


אוטופונט הינה חברת תוכנה ישראלית המפתחת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים בתחומי הפלט האירגוני, הדפסה, ופרסונליזציה של תקשורת עם הלקוח .  לחברה התמחות ייחודית בשילוב עברית/לועזית בריבוי-פלטפורמות,  והיא פיתחה מערכות בריבוי-שפות עבור יצרני מדפסות מובילים. אוטופונט הינה הגוף הגדול בישראל בתחום פתרונות פלט והדפסה לארגונים גדולים, ונחשבת למוביל המקצועי בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב