דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תנור גז פרופן 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3437 פעמים ]

תנור גז פרופן

 

במדינתנו החמימה אנו שוכחים לעיתים כי יש לדאוג לא רק למיזוג אוויר בקיץ אלא גם לחימום בחורף. אחד הפתרונות הנעימים והיעילים ביותר לחימום בחורף הוא תנור גז פרופן. בשנים האחרונות, בשל התפתחות הטכנולוגיה והבטיחות תנורי גז פרופן הפכו לנפוצים יותר יותר. תנור גז פרופן פועל ביעילות, חסכנות וניתן להתאמה לחלקי הבית בשל ניידותו הגבוהה, כולל פטיו ומרפסות פתוחות.

 

מהם המאפיינים של תנור גז פרופן?

התנור משתמש בגז הפרופן על מנת לייצר חום ומעט אור. מיכל פרופן הניתן להחלפה או מילוי נמצאים בתחתית התנור כשלהבה בוערת בעוצמה נמוכה נמצאת למעלה. התנור נדלק בעזרת ניצוץ מגפרור בדומה לגז הביתי או כפתור הדלקה שמייצר ניצוץ פנימי. תנורי פרופן מייצרים כמות גדולה של חום  לכמות הגז המנוצלת ולכן הם יעילים להפליא, יחד עם זאת הם אינם מתאימים לשמש כאלמנט תאורה שכן הלהבה נמוכה ולא מורגשת כמעט. תנור גז פרופן ניתן למצוא במגוון דגמים החל מתנורים קטנים לשימוש בייתי ועד לתנורים גבוהים וגדולים לשימוש מחוץ לבית.

 

היכן ניתן להשתמש בתנור גז פרופן?

תנורי גז פרופן ניתנים לשימוש בכול חלקי הבית, מרפסות סגורות ופתוחות ואפילו מבנים ניידים כגון אוהלים. כאשר שומרים על כללי הבטיחות ניתן להשתמש בתנורים למעשה בכול מקום. תנור הפרופן מפיץ חום רב ולכן יחמם כל חלל במהירות, הוא אידאלי לשימוש כמחמם העיקרי בבית או כתוספת למערכת חימום קיימת. תנורי פרופן מגיעים במגוון דגמים ומשווקים ברשתות השיווק השונות כמו גם בחניות ייעודיות. תנור פרופן יכול להוות אלמנט של עיצוב פנים הבית לא פחות מכול אמתעי חימום אחר.

 

מה יתרונותיו של תנור גז פרופן?

ראשית, נזכיר את מחירו של גז הפרופן הנמוך יחסית למחיר החשמל הנדרש לחימום באותה עוצמה על ידי תנור חשמלי. שנית, תנור פרופן אינו סובל מקצרים ואינו תלוי במערכת החשמל, גם במיקרה של הפסקת חשמל, תוכלו ליהנות מחימום בייתי. יתרון נוסף של תנור פרופן הוא העובדה שאינו זקוק לחיבור לחשמל ולכן ניתן להציבו למעשה בכול מקום. בשנים האחרונות תנורי פרופן הפכו לבטוחים במיוחד ואין חשש בשימוש גם בתוך הבית כל עוד שומרים על כללי זהירות נאותים.

 

כללי בטיחות

תנורי פרופן נחשבים לבטוחים מאוד לשימוש אך יחד עם זאת חשוב לזמור על כללי בטיחות נכונים. ראשית, יש לוודא כי התנור שלם ואינו סובל מכול נזק טרם הפעלתו וכי מיכל הפרופן אינו סדוק או דולף. אין להשתמש בתנור פרופן סמוך לוילונות או צמחייה שכן מדובר בלהבה פתוחה. כמו כן, יש להציב את התנור במקום שאינו נגיש לילדים או בעלי חיים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב