דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מתנה ליום הולדת 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 3207 פעמים ]

 

בניגוד לאירועים חד פעמיים, כמו חתונה למשל, יום הולדת הוא אירוע שחוזר על עצמו פעם בשנה, מה שעלול להפוך את המשימה של רכישת מתנת יום הולדת לאתגר לא קטן כלל. הקושי נובע בעיקר מהצורך להפתיע ולרגש כל פעם מחדש ולהתעלות לא רק על המתנה של שנה שעברה, אלא גם על זאת שהוענקה לנו ביום ההולדת שלנו.

גם אם ניקח דוגמה של אנשים שאוהבים לקרוא ספרים, לכאורה אין עניין יותר פשוט מלקנות מתנה ליום הולדת עבורם, אבל נסו להפתיע ולרגש אדם שקרא כבר הכל, במיוחד אם אתם, איך לומר, לא נמנים על חברי מועדון הספר הטוב.

אז למה כל כך קשה למצוא מתנת יום הולדת?

הדוגמה של חובבי הספרים דווקא מציגה באופן הטוב ביותר את האלמנט החשוב ביותר של המתנה. בסופו של דבר, ברוב המקרים, לא החפץ הוא לב העניין ואולי תופתעו לשמוע שגם לא עלותו, אלא דווקא מה שאקט המתנה מסמל עבורנו, או הערך המוסף שמתלווה אליה. ערך מוסף יכול להתפרש על מספר תחומים, כאשר ניתן לחלק אותו לשלושה תחומים עיקריים: המשמעות שמסמלת המתנה על הקשר שבין הנותן למקבל- אהבה, ידידות, חיבה ואולי דווקא ריחוק.

תחום נוסף, השייך גם הוא לצד הרגשי, ומסמל את היחס וההשקעה של רוכש מתנת יום הולדת בבעל השמחה- כאשר אנו משקיעים מאמץ בקניית מתנה, בין אם פיזי או מחשבתי, אנחנו בעצם מקדישים זמן יקר במחשבה על מישהו אחר, בעל השמחה. כאן, החפץ מסמל את מידת ההשקעה ולכן במקרים רבות, דווקא מתנה שהיא אולי יקרה, אבל לא דרשה מחשבה או השקעה, תתקבל בקרירות יחסית בצד השני.

בעוד ששני התחומים הראשונים ששיכים לרגש, הרי שהתחום השלישי הינו פרקטי, לכאורה, והוא, השימושיות שיש למתנה עבור בעל יום ההולדת. כל אחד מתחבר לדברים מסוימים ואוהב דברים אחרים, מה שעבור אחד הוא מיותר, עבור האחר הוא זהב. לכן כאשר אתם יוצאים רגע מהשקפת העולם הפרטית שלכם ומנסים להסתכל על העולם בעיניים של החבר או החברה, אתם יכולים לגלות עולם שלם שלא ידעתם שקיים ולהביא את המתנה המושלמת עבורו, גם אם לכם אין בדיוק מושג מה עושים איתה.

אז אמרנו שעניין השימושיות הוא פרקטי ומיד הוספנו, לכאורה. כי נכון שמתנת יום ההולדת נמדדת על פי הצורך שבה, אבל גם הגבר הקשוח ביותר, יודע להעריך כאשר מישהו חושב עליו ומתאמץ למצוא משהו שיענה על הדרישות המיוחדות שלו.

מתנות יום הולדת בעידן החדש

עד לא מזמן, חיפוש מתנה דרש מאיתנו לרוץ מחנות לחנות ולעיתים לעבור מרחקים גדולים מאד כדי למצוא מתנת יום הולדת ראויה. כיום, בעידן האינטרנט, המרחקים אומנם הצטמצמו עד כדי כך שלא צריך לזוז מהכיסא כדי לחרוש את העולם כולו ובעקבות כך גם הזמן התקצר משמעותית, אבל אל לנו לעות בהיקף ההשקעה שנדרשת מאיתנו כדי להעניק ליקירנו מתנה עם ערך מוסף.

עם כל הנוחות שבאינטרנט, ישנם מי שמספקים שרותים בסיסיים ואישנן חנויות מתנות איכותית, כדוגמת גאדג'ט-ליין, אשר חווית הקניה בהן היא מתנה בפני עצמה. אחד הקשיים הגדולים בעידן האינטרנט הוא זמן המשלוח, כמה מאיתנו זוכרים את יום ההולדת של חבר, חברה, אבא, אמא מספר ימים מראש ונערכים לרכישת המתנה מבעוד מועד? לכן, חשוב שחנות המתנות שלנו תספק לנו את השרות הטוב והיעיל ביותר ובכלל זה שרות משלוחים מהיום להיום, תוך מספר שעות, שרותי אריזת המתנה וכתיבת ברכה בשמכם. ואם אינכם יכולים להגיע לאירוע? חנות מתנות איכותית תשמח לשלוח עבורכם את המתנה ישירות לביתו של בעל יום ההולדת ארוזה וחגיגית.

 

גאדג'ט-ליין


מתנות בעידן החדש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב