דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מקומות ציבוריים עם וילונות 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1795 פעמים ]

הוילונות נמצאים בכל מקום: במוסדות ציבוריים, בתי עסק, צימרים, בתי מלון, מסעדות, מוסדות לימוד וכו'. הוילונות בולטים לעין ועליהם להיות דקורטיביים ופונקציונאליים למקום. חברות המרכיבות את הוילונות מספקות ייעוץ ללקוח איזה וילונות עליו לבחור כדי שיתאימו למידות של הפתחים, להחשכה הרצויה, לתקציב ולצרכים של המקום.

בבתי מלון הוילונות חשובים ליצירת האווירה הנכונה ומספקים לאורחים פרטיות, החשכה ותחושת חמימות. יש מלונות עם וילונות בד איכותיים, מקושטים ואלגנטיים, וילונות ורטיקלים, מיקאדו, פליסה, וואל ועוד.  הוילונות מופעלים ידנית או באמצעות שלט או מתג במידה והם חשמליים. הוילונות במלונות הם לעיתים בעלי שכבות ויכולת החשכה עבור האורחים שרוצים לנוח בצהריים. הוילונות משתלבים ברהיטים והצבעים של יתר הפריטים בחדר המלון. וילונות של בתי מלון ומוסדות חייבים להיות בטיב מעולה, בטיחותיים, עמידים בפני השמש והשחיקה ובעלי יכולת הצללה. הוילונות הנפוצים במוסדות ובתי מלון הם:

גלילה – וילון הנגלל מטה או מעלה לגובה הרצוי, באופן ידני או חשמלי. במידה ויש הרבה חלונות בחדר אפשר להפעיל את כול הוילונות על ידי שלט או מתג יחיד והוילון  מחשיך את החדר. יש מבחר מרהיב של בדים מהם מכינים וילונות גלילה: חלקים או עם דוגמאות. קיים בד מיוחד המאפשר פרטיות ואטימה בפני אור אך עדיין מאפשר לצפות למראות שבחוץ.
מיקדו – וילון בסגנון טבעי וכפרי המתאים לבתי מלון והארחה בטבע. המיקדו עשוי מבמבוק או קש בסוגי צפיפות משתנים ובשלל גוונים מרהיבים. את המיקדו מעלים למעלה באמצעות חבל בצורת גליל.
וילוו ונציאני – נפוץ ביותר במוסדות בגלל אפשרות ההחשכה שלו, צורתו האסתטית ונוחות ההפעלה שלו. כיום יש וילונות הצללה במגוון גדלים וגוונים. החומרים ממנו  עשוי הוילון הם עץ או מתכת ואפשר להרימו באמצעות חבל לכל גובה רצוי. ניתן לסגור את פסי הוילון כמו תריסים, לפרטיות או הצללה ולפתוח אותם כדי לצפות בנעשה בחוץ או להכניס את קרני השמש לחלל.
וילון רומאי – מתאים מאוד למלונות בשל מראהו האלגנטי והקיפולים. את הוילון ניתן להפעיל עם חבל או שלט והוא מכסה חלונות בממדים גדולים.
וילון אוסטרי – בדומה לרומאי הוא עם הרבה שכבות בד וקפלים ליצירת חזות הדורה ואקסקלוסיבית.
וילון פנלים – עשוי פנלים של בד הנפתחים זה אחרי זה לצדדים על ידי מנגנון חשמלי או חוט. סגירת הוילון מספקת הצללה ופרטיות מוחלטת. הוילונות מתאימים לחדרי המתנה או חללים שרוצים ליצור בניהם הפרדה.

בחירת הוילון היא בהתאם לאופיו של המקום הציבורי והאם הדגש הוא על דקורציה, פונקציונאליות או שניהם גם יחד. למשל: במלונות חשוב שהוילון יוכל ליצור הצללה טובה ויספק פרטיות לאורחים, אך יחד עם זאת עליו להיות אלמנט עיצובי. וילון בכיתת לימוד צריך להיות דקורטיבי אך לאטום את הכיתות בפני קרינה חזקה. הוילונות צריכים להיות מותאמים לממדי המפתחים וליתר המרכיבים במקום. הוילונות חייבים להיות נוחים לניקוי ושליטה.

עיצוב וילונות במרכז || התקנת וילונות במרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב