דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גשם גשם בא ומה עם שירותי הסיעוד? 

מאת    [ 06/12/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1937 פעמים ]


 

כמה התפללנו על הגשם הזה..כמה יחלנו לו..פעמיים ביום ועוד פעם אחת בלילה כל יום!

והנה היום סופסוף נענו תפילתינו וקמנו ליום רטוב ונקי..אבל יש כל כך הרבה אנשים לא עלינו שהתפללו שלא ירד גשם פעמיים ביום ופעם אחת בלילה, כל יום. אין להם ברירה..הגשם הוא הרס בשבילם..כשיש גשם אין להם איפה להיות.. כשיש גשם, קר להם..הבנתם כבר לאן אני חותרת?. לא לחתולה שעברה על פניכם אתמול ברחוב.. כי אם לחסרי הבית, להומלסים בלשון העם או לזקנים אשר אין להם בית או שיש להם בית רעוע ולא מחומם..וכמה שזה עצוב שהרי ידוע שה', שומע תפילתם של עוברי דרכים וכל אותם חסרי בית הם בעצם עוברי דרכים ומי יודע אולי זה ה' שעיכב את הגשם מלרדת..

כידוע ישנם חברות סיעוד רבות אשר מספקות לזקנים אשר גרים בבית ולא בבית אבות או בדיור מוגן או במעון הורים או וואט אבר..שירותי סיעוד במיגוון מישורים החל מארוחות חמות אספקת תנורים, ביגוד, ביקורים ועד פעילויות שוטפות של חגים ושבתות..אין ספק שאותם שירותים תורמים ומסייעים רבות לאותם זקנים או חסרי בית הם נותנים להם את האפשרות לנהל חיים לכאורה רגילים בלי להזדקק לשירותי בית אבות כשנישארת אצלם ההרגשה כי הם עדיין בשליטה, כי הם עדיין יכולים לדאוג לעצמם..שזה דבר ניפלא! שערו בנפשותיכם את הרגשתו של הקשיש אשר כל חייו דאג לעצמו, ואף דאג לאחרים סייע הן לעצמו והן לאחרים ופתאום לא רק שהוא לא יכול להועיל לסביבה הוא אף הפך להיות לנטל..אי אפשר לתאר את ההרגשה הקשה..

אז מה עם הגשם הניפלא הזה שהתחיל הבוקר? פתאום אנו מקבלים קצת הרגשה לא טובה.. פתאום ישנה לרגע קל ממש הרגשה שאולי אנו לא צריכים להתפלל על גשם, זאת אומרת כן להתפלל אבל אל להגזים..אז זהו שלא! חלילה! זה נכון שיש אנשים שהגשם מזיק להם..אבל בראש ובראשונה הגשם מועיל לאנושות כולה! החל מהיבולים ומהשדות אשר היו זקוקים לגשם, וכלה בחיות באנשים שזקוקים למים כדי שיהיה מה לשתות ובכלל לאנושות כולה! אי אפשר להתקיים בלי גשם! זה פשוט בילתי אפשרי ואבא רחמן שיושב בשמים, שמע לתפילותינו והוריד לנו גשם, אבל למה בעצם עד עכשיו לא ירד גשם?

ובכן ישנם סיבות רבות למה בוחר הקב"ה לא להוריד גשם ואנחנו כמובן לא יודעים את הסיבה ואנו גם לא מנסים להתחקות אחר מהלכי שמים. אבל כשקורא כזה דבר תמיד באים הרבנים ומנסים לעורר את העם כדי שיחזרו בתשובה ולפי הבקשות שלהם, אנו מבינים אולי מה רצון ה, בבצורת האחרונה אמר הרב עובדיה יוסף כי היא ניגרמת מחילול שבת..והרי גלוי וידוע לפנינו כי לצערינו אחוז גדול מהיהודים בעולם אינם שומרים תורה ומצוות וגם את השבת אין הם שומרים..ככה שהרב עובדיה יוסף לא ממש חידש לנו משהו הוא רק חידד..

אז שלא נדע באמת ושלא ניצטרך, אבל נמשיך לתת גב ולעודד את העמותות האלה שימשיכו לעשות טוב ולתרום לקהילה על ידי נתינת שירותי סיעוד .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב