דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור כלות לפני החתונה 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2152 פעמים ]

 

 

 

כדאי לבקש מכל מי שמכיר או שמע על מאפרת מקצועית, כזו שאכן העניקה, מניסיון אישי או עקיף, מראה מיוחד לכלה, כזה שזכור לאורך זמן. בנוסף, נסו להיזכר בעצמכן בחתונה, בה השתתפתם והתרשמתם לטובה מהאיפור של הכלה. אם היה כזה- בקשו את הפרטים. כשמגיעים לנותן שירותים בעקבות המלצה מפה לאוזן, היחס שתקבלו יהיה אישי יותר והסבירות שתזכו לאיש מקצוע מקצועי פחות, נמוכים יותר לעומת מצב בו תבחרו בכזה המגיע ללא המלצות.

בחינת תיק עבודות 

לאחר שקיבלתם המלצות על מאפרת מקצועית, בחנו את תיק העבודות שלה במסגרת אתר הבית, במידה וקיים כזה ועדיף גם בפגישה שתקיימו פנים אל פנים. בדרך זו, תוכלו להתרשם עד כמה המאפרת מגוונות בעבודותיה ולבחון האם ישנו סגנון המועדף עליכם ואכן מותאם לטעמכם האישי. גם במידה ולא הצלחתם להתרשם מסגנון שמתאים לכם כמו כפפה ליד ובכל זאת התרשמתם מהמקצועיות, לא מומלץ לפסול זאת על הסף וכדאי לקחת בחשבון כי המאפרת תוכל להתאים את הסגנון בהתאם להעדפות האישיות שלכן.

איפור כלות עד הבית

שיקול בעל חשיבות גדולה בבחירת המאפרת מתייחס לנגישות שלכם לסטודיו שלה או במידה והיא מוכנה להגיע עד אליכן הביתה כדי לאפר אתכם ביום החתונה. יום זה הוא יום לחוץ ואינטנסיבי וחשובה הגמישות של המאפרת כדי להשתלב בלוחות הזמנים, לפני הצילומים או בכל משבצת אחרת בה תבחרו לתאם את הגעתה.

 

איפור כלות מפנק ואישי

בבחירת המאפרת חשוב לוודא שאכן יש לכן כימיה איתה ואתן מרגישות לשתף אותה בכל הגחמות הקטנות ביותר שלכן בנוגע לאיפור. במיוחד ביום החתונה, בו תצטרכו רגישות מיוחדת מכל המלווים שלכם, חשוב לזכות לתמיכה, לאמפתיה ולפינוק האפשרי על מנת להפוך את כל חוויית האיפור לחיובית במיוחד.

התנסות מוקדמת ומוצלחת

חשוב לפני סגירה מול המאפרת שבחרתם, להגיע לפגישת ייעוץ והתנסות, בה תוכלו לתאם ציפיות, לבחור סגנון איפור מועדף וצבעים, שיתאימו לשמלה שבחרתן ולהופעה לה אתן מצפות. התנסות זו תחסוך מכן חוסר נעימות ביום החתונה.

הפקת אירוע גדול וחשוב כמו חתונה כרוכה בארגונים וסידורים לא מבוטלים. החל מבחירת הלוקיישן לאירוע: ביקור בגני אירועים בשרון, צפון, דרום, בחירת הספקים כמו צלם, תקליטן, שירותי בר, עיצוב מקצועי, שמלת כלה, חליפת חתן ורב שיהיה אחראי על טקס מרשים ומכובד. לכל אלו, מצטרפת המשימה של בחירת מישהי שתהיה אחראית ליצירת המראה המושלם לכלה, המתמחה באיפור כלות. משימה זו אינה מובנת מאליה ואינה פשוטה מאחר ויש לשים לב למספר דגשים בעת בחירת אשת המקצוע שתאפשר את הגשמת החלום: כלה נסיכה אמיתית, גם פנים אל פנים וגם בסרט החתונה ובאלבום התמונות.

 

בהצלחה!

 

 

 

באדיבות גני אירועים טרה קיסריה וסטודיו לאיפור מקצועי- עדה לזורגן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב