דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדת מהאבא החדש 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1854 פעמים ]

המתנה הטובה ביותר נמצאת בדרך או שכבר הגיעה. אתה רוצה להראות את ההערכה שלך מכיוון שאתה יודע כמה מאמץ אשתך עברה על מנת לאפשר את כל זה. כרטיס ברכה לא יעביר את המסר ושוקולדים פשוט לא מספיקים. אחרי הכול, החבילה הקטנה שמגיעה תשנה את חייכם לעד – איך אתה אמור להגיד תודה על משהו כזה?

כמובן, אתה יכול להביא בלונים ופרחים לחדר בית החולים בו אשתך והתינוק החדש שלך מחכים לך, ואתה יכול להניח אותם ליד כל שאר הבלונים וזרי הפרחים שמקיפים אותם. זוהי השקעה נחמדה, אבל אתה יודע שאתה צריך לעשות יותר מזה. עליך לעשות משהו מיוחד, משהו משמעותי, משהו שאומר "אני אוהב אותך" ו"אני מעריך אותך", עם דגש על "אני כל כך שמח שאנחנו הורים, אני מצפה לחיים החדשים שלנו כמשפחה". האם אתה מרגיש שאתה מסוגל לזה?

אפריל מאסיני היא כותבת טור עצות והמחברת של הספר האלקטרוני "חשוב והתנהג כמו גבר". מנקודת המבט שלה, התחשבות באמא חדשה תשתלם לכולם בבית. מתן מתנות ליולדת שמפגינות התחשבות עשוי לרומם את רוחה וגם להמריץ את ההערכה העצמית של האבא הטרי. "זהו זמנו של האבא לקבע את מעמדו במשפחה – האדם המצטיין של הבית" כך לפי מאסיני. הגברים הגדולים ביותר מבינים את חשיבות האישה והאמא בחיים שלהם ושל ילדיהם. "בתור בונוס, אם יש ילדים נוספים בבית, הם יכולים להבחין באביהם מודה ומכבד את אמא שלהם. 

גם האמא הטרייה המסתגלת בצורה הכי טובה צפויה לחוש המומה ומותשת לעיתים. מהם העידודים הטובים ביותר עבורה? אם בידיך הזמן והכסף לערוך טיול קניות, מאסיני מציעה תכשיטים בתור אופציה. הם תמיד טובים לדעתה. תהיה נדיב או תקנה ביגוד איכותי ונוח. אל תקנה לה שום דבר שייאלץ אותה להפחית במשקל כדי שיתאים לה. ביכולתך לסייע לה להרגיש חשובה ולחוש נוחות בכך שתעניק לה בתור מתנה ליולדת משהו שהיא רצתה מאוד לבית, בין אם זה רהיט חדש או כסא נדנדה מוצלח לחדר השינה לנוחות ההנקה.

לכל אב חדש יש את הכוונות הטובות ביותר כאשר הוא מחפש מתנה מהסוג הזה, אך עליו להיות רגיש למצב המשפחתי החדש ולהתאמות שמבצעת שותפתו לחיים. בריחה לסוף שבוע עשויה להיראות רעיון נהדר בעיני האבא, אך אמא טרייה תחווה רגשות התחברות ראשוניים עם ילדה החדש, וסוף שבוע במלון מהודר רק עם בעלה עלול להיתפס בעיניה כפרידה מהתינוק שלה, מה שהיא כנראה לא תהיה מוכנה לעבור.


ניר שמיר, מצוות האתר מתנה ליולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב