דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית חנות וירטואלית ייחודית - רשימת דגשים 

מאת    [ 04/12/2010 ]

מילים במאמר: 641   [ נצפה 2284 פעמים ]

בניית חנות וירטואלית פשוטה

למה למכור את המוצרים שלנו באינטרנט? לא מספיקה חנות רגילה? אז זהו שלא.. עם צפי צמיחה של 300%-400% במהלך השנים הקרובות זוהי סיבה מספיק טובה לפנות לקהל דווקא באינטרנט?
במדינות רבות כמו אוסטרליה, ישראל ועוד... רמת האמון של הצרכנים שופרה מאוד בעקבות מספר פעולות שננקטו על ידי הבנקים הגדולים. רמת הביקוש עבור אתרי חנות וירטואלית בעלי ביצוע תשלומים בצורות שונות, אם בעזרת סליקת כרטיסי אשראי או בין אם זה בעזרת הטלפון, עלתה לגבהים חדשים. החל מחנויות פרחים ועד לאתרי ממשל רבים אשר משתמשים באתרי חנויות וירטואליות או מחסר אלקטרוני אחר לתשלומי קנסות ועוד..
קשה לדמיין עסק או ארגון אשר לא פונה לקהל שלו באמצעות חנות וירטואלית.

חנות וירטואלית - עשה זאת בעצמך:

ישנם מצבים רבים בהם זה פשוט למדי לעצב חנות וירטואלית משלך ולהפעיל אותה. המחסומים העיקריים הם בדרך כלל עלות האתר ותחזוקתו, לדוגמא, מכירת חומרת מחשב דורשת עידכון מחירים לפחות פעם ביום. לשכור קבלן חיצוני שיעשה זאת עלול ליצור סיוט מבחינה לוגיסטית וכן יכול להסתכם בהמון כסף.

הבשורה הגדולה של העסקים כי יש המון דרכים חלופיות לבניית חנות וירטואלית כיום ברחבי האינטרנט, מערכות אילו מאפשרות בניית חנויות וירטואליות ללא ידע בתכנות, עיצוב או כל דבר אחר. תוכלו פשוט במספר קליקים להקים חנות וירטואלית בשביל העסק שלכם ולמכור לקהל רחב יותר.

האפשרויות הם חנויות אלקטרוניות שהן בעצם מוצר מדף, כלומר מתקינים את התוכנה על השרת ומתחילים לעצב לנו את החנות. סוג נוסף הוא בניית חנות וירטואלית מבוססת WEB, כלומר עיצוב החנות שלכם לפי טעמכם היישר מהדפדפן ללא התקנת תוכנות מיוחדות.

במאמר הבא נעסוק בעיקר בנושא חנות וירטואלית מבוססת WEB.

כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט יכול להגיד לך בוודאות שאתה לא יכול לעשות זאת ללא דומיין משלך. לכן לא משנה באיזה מערכת נבחר על מנת לבנות חנות וירטואלית יש לוודא כי החנות תמוקם על גבי דומיין פרטי שלנו.

כאשר אנו בונים חנות וירטואלית יש לוודא כי היא מסוגלת לספק ללקוחות את צורת התשלום בנוחה ביותר. למשל, אם קהל היעד שלנו הוא צעיר יותר נוכל לגבות מהם תשלום בעזרת SMS או שיחת טלפון, וכמובן אם קהל היעד מבוגר יותר נבצע את התשלומים בעזרת כרטיס אשראי.

יש שתי אפשרויות מקובלות לתשלום הראשונה הינה תשלום באשראי בזמן אמת, והשנייה השארת פרטים ותשלום בטלפון. כאשר אנו עוסקים במסחר מקוון באינטרנט יש המון אנשים שעדיין לא מאמינים בלתת את פרטי האשראי שלהם. לכן לעיתים, כמו למשלך בסוכנויות נסיעות, ניתן להשאיר את הפרטים ונציג החנות יחזור אליכם ויקח את פרטי התשלום.

עיצוב:

כאשר אנו בונים חנות וירטואלית בעצמנו לעיתים קרובות יש מספר תבניות מצומצם איתם ניתן לעבוד, אך אנו וודאי לא רוצים שהחנות שלנו תיראה כמו 100 נוספות. לכן לעיתים ניתן לבקש עיצוב אישי לחנות שלנו, כמובן שדבר זה יעלה תשלום נוסף אך הוא מזערי לעומת בניית חנות וירטואלית מאפס ע"י חברה.

אבטחה:

אבטחה באינטרנט הינה עניין חשוב ביותר, אנו רוצים לוודא שהלקוחות שלנו יהיו כמה שיותר בטוחים כאשר הם מגים לחנות שלנו ולא יחששו לתת את פרטי האשראי שלהם. לרוב זה נעשה על ידי קניית מפתח הצפנה SSL. כאשר זה מותקן על החנות שלנו ליד כתובת החנות יופיע מנעול שמודיע כי זהו אתר מאובטח. בנוסף ניתן ליצור דף המסביר את נושא הביטחון באתר שלך, דבר זה יעניק ביטחון נוסף ללקוחות שלך.

סטטיסטיקה:

לאחר בניית החנות האלקטרונית שלנו אנו וודאי נרצה לעקוב אחרי הביצועים של החנות שלנו. כיום כאשר הינכם בונים חנות מקוונת עם PGN אתם מקבלים מערכת סטטיסטיקות אשר חותכת נתונים לגבי מכירות, זמנים, אתרים מפנים לאתר שלכם, ביטויים שאותם חיפשו הלקוחות במנועי החיפוש על מנת להגיע אליכם.

לסיכום, PGN בונה חנויות וירטואליות מתקדמות במחיר חודשי מתחדש של 225 ש"ח בלבד, ובעלות הקמה מינימלית של 700 ש"ח לעיצוב סטנדרתי. החנות כוללת מפתח הצפנה SSL, אפשרויות סליקת אשראי וSMS, קטלוג מוצרים איכותי, מערכת סטטיסטיקה וכמובן מערכת ניהול לניהול עצמאי של החנות שלכם. צרו קשר עוד היום לבניית חנות וירטואלית ריווחית!

pgn בנייה וקידום אתרים, חנות מקוונת - www.pgn.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב