דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביקורת על הפתרונות הוותיקים והעכשוויים לטיפול בשיער דליל, והמלצה לחיסכון כספי 

מאת    [ 04/12/2010 ]

מילים במאמר: 932   [ נצפה 3666 פעמים ]

 

    יותר ויותר אנשים מתמודדים עם בעיית דלילות שיער, שיער דליל יכול לגרום לפגיעה בביטחון העצמי של האדם ובעקיפין בקריירה, בזוגיות ובכל תחומי החיים.
    פתרון מלא של הבעיה באמצעות תכשירים שקונים בבית מרקחת,באמצעות שימוש בתרופות סבתא,או על ידי שינוי בהרגלי האכילה, אינו סביר,למרות שיכולים להביא לשיפור מסוים, העובדה היא שברוב המקרים אובדן השיער הוא תורשתי כך שאם אוכלים בצורה בריאה יחסית, סביר להניח שהנשירה אינה תוצאה של חוסר תזונתי.ושדרושה התערבות יותר משמעותית על מנת לקבל תוצאות ניכרות לעין. 
    להלן הפתרונות הקיימים בשוק וסקירה קצרה של היתרונות וחסרונות שלהם: 
    מוצרים בתחום  נחלקים לשניים: מוצרים שמיועדים להשיג הסתרה וכיסוי לעומת מוצרים שמיועדים לעצור את צמיחת השיער או לגרום להצמחתו :
    השתלת שיער- השתלת זקיקים של שיער הלקוחים מאזורים אחרים בגוף או בקרקפת, כמו כל תהליך כירורגי, יש בה סיכון בריאותי מסוים, היא גם כוללת הוצאה כספית לא מבוטלת וכן אינה מהווה פתרון מיידי, התוצאות נראות רק בטווח הארוך ובמקרים רבים משאירה  צלקות נראות לעין על הקרקפת.
    סיבים בוני שיער- סיבים העשויים קרטין,מינרלים וחומרים שונים,מפוזרים באמצעות כלי המזכיר מלחיה על הקרקפת באזורים הדלילים, הסיבים מסוגלים לעבות מעט את השיער, להסתיר במידה מסוימת התקרחויות מקומיות ואזורים של שיער דליל.פירמות מובילות- טופיק, אמפייר, מקס.                                                                        
     הבעייתיות: המוצר יקר למדי 150-350 עבור מוצר שמתכלה במהירות, הפתרון הוא לטווח הקצר, הסיבים נושרים בחפיפה, הסיבים נתפסים על השיער הקיים ולכן במקרים קשים של שיער דליל כשאין שיער באיזור נקודתי או בכלל לא ניתן להשתמש בתכשיר. חיסרון נוסף: תכשירים אחדים יכולים להשאיר עקבות על הבגדים, או על הגוף במעבר יד על השיער.
    תספורת- תספורת נכונה יכולה לעזור להסתיר את הדלילות. אך לא תעלים אותה.
    פודרה ותרסיסים למריחה על השיער- פודרות ותרסיסים שונים שמורחים על הקרקפת חומרים אבקתיים או צובעים את הקרקפת בצב השיער ובכך מסתירים את הקרחות - עלות הפודרה- עשרות שח בודדים, מתאים למקרים פחות קשים של דלילות משום שבמבט מקרוב הצביעה נראית לעין.
    כדורים במרשם רופא- פרופסיה, תרופה במרשם רופא לטיפול בנשירת שיער אצל גברים בלבד, החברה המייצרת אותם מדווחת על מחקרים קליניים שמוכיחים את יעילותה במידה מסוימת בעצירת הנשירה ובהצמחת שיער אצל אחוז לא מבוטל מהגברים שלקחו חלק בניסוי. חסרונות- כמו בכל תרופה, עשויות להיות תופעות לוואי- 2% מהגברים דיווחו על בעיות בתפקוד המיני בעקבות נטילת התרופה, יקרה: עלות חפיסה בין 250 -400 שח, תוצאות- מספר גברים שאני מכירה, הנוטלים את התרופה דיווחו על שיער שצמח אחרי חודשים רבים של המתנה והוא שיער פלומתי, עדין. 
    פאות מלאות/ פאות חלקיות והשלמות שיער/ תוספות שיער למילוי שיער קיים:   
    הפתרון הכי אינטואיטיבי, הכי נפוץ וותיק בשוק וגם הכי יעיל במקרים של נשירה חריפה, איזורי התקרחות נרחבים, ובמקרים שבהם דרוש פתרון מיידי ומהיר, לכן אתעכב עליו :

    לפני שאפרט, אציין שהחשש והסלידה מפאות ותוספות שיער הוא מובן,הדור הקודם של הפאות עשה נזק לתדמית של המוצר הנפלא הזה. אנשים שחבשו פאות בעבר היו בולטים ומזוהים בקלות, הפאות לא היו איכותיות, בסיסי הפאה,קשירת השיער לבסיס הפאה, חיבור הפאה עם קווי המתאר של הפנים, היציבות של הפאה על הראש, כל אלו עברו שינוי דרמטי במהלך שנים. בארה"ב הפאות עשו קמבק ענקי והן זוכות לפופולריות עצומה בכל המגזרים, לא עוד רק לבעלי שיער דליל, אלא גם לכל מי שסתם כך, מעוניינת לשנות תסרוקת.

    חידושים בתחום הבסיסים לפאות: בסיס פאה דמוי קרקפת מסיב סינטטי  monofilament, בסיס פאה העשוי תחרה שקופה למחצה אליה קשורים  בקשירה מתקדמת וכמעט בלתי נראית זקיקי שיער. החיבור של הפאה הרבה יותר טבעי עם קווי המתאר של הפנים, על ידי שולי תחרה ועוד, כעת כל אחד יכול ליהנות מיתרונות הפאה בלי שיבחינו בכך. 

    יתרונות: מסתיר את האזורים הדלילים באופן מלא ומיידי,פאות איכותיות קאסטם מותאמות אישית על פי המידות או הצרכים של האדם שרוכש אותם הן טבעיות ולא ניתן לזהות שמדובר בפאה. פאות והשלמות שיער מאפשרות שינוי של התסרוקת ככל העולה על הדעת,בקלי קלות ניתן להגיע לגוונים הכי קשים,ליצור פוני,לעבור לסגנונות שיער אינסופיים.

    חסרונות: השקעה ראשונית עשויה להיות גבוהה לפאה איכותית. בין 1500שח ל5000 שח מותגים בסלונים המתמחים בפאות לעיתים אף יקרים יותר. תחזוקה- פאות תחרה דורשות דבק דו צדדי (זול יותר) או דבק נוזלי (יקר יותר), פאות אחרות לא מצריכות דבקים ומתחרות באמצעות קליפסים, או מהודקות מאוד לראש. ניקוי ,חידוש,פן: אחת לכמה שבועות אצל  פאנית בתשלום, אך ניתן לחסוך הוצאה זו ולעשות זאת באופן פרטי, בבית.

    היכן מומלץ לרכוש את הפאה וכיצד ניתן לחסוך בהוצאה? 

    חשוב לרכוש את הפאה ממקום אמין שמייבא או מייצר פאות איכותיות ומתחייב על האיכות. כמו כן מבעלי מקצוע שמסוגלים לייעץ ולספק את כל המידע הנדרש.  אך אין שום צורך להוציא סכומים מופרזים על מנת להינות משם של מותג כזה או אחר.

    על מנת שלא לשלם סכומים מיותרים, מומלץ לקרוא מעט ולהבין את הפרמטרים העיקריים שצריך לבדוק שהם קיימים בפאה בעיקר מדובר בסוג ואיכות הבסיס, איכות השיער (מוצא השיער) והתאמה של המידות הסגנון והגוון לאלו הרצויים.אחרי שתבינו את אלו,תוכלו  להשוות ולחסוך כסף רב.

    ברצוני להמליץ בחום על חנות וירטואלית באינטרנט,המוכרת פאות ושאר פתרונות לשיער דליל  שצוינו לעיל: 

    החנות נקראת "ערוץ השיער"  בכתובת הבאה: http://www.hair-channel.co.il/

    ניתן למצוא בה המון פאות אפנתיות יפיפיות, חצאי פאות, השלמות שיער, וכו'. מה שמרשים באתר -הסברים והדרכה על מבנה הפאה, מדריכים להתאמה אישית של פאה,מוצרים לרכישה אונליין במשלוחים מהירים במיוחד והכי חשוב: החנות מתוכננת בשיטת עשה זאת בעצמך כך שהצרכן יכול גם לחסוך המון וגם ללמוד על התחום.   המחירים מצויינים, כיאה לחנות באינטרנט.

     

    לסיכום: כדי לפתור את בעיית הדלילות כדאי לתקוף את הבעיה מכמה כיוונים,לשלב ייעוץ וטיפול רפואי עבור הטווח הארוך ולעצירת הנשירה והצמחת השיער,יחד עם זאת לשלב פתרונות שיעזרו לכסות ולטשטש את הבעיה באופן מיידי ובצורה טבעית, כל אחד לפי צרכיו. 

     

 

הכותבת: מעיין אלקסלסי


ערוץ השיער: חנות וירטואלית לפאות אופנתיות ופתרונות לשיער דליל


תוספות שיער עשי זאת בעצמך: חנות וירטואלית לתוספות שיער והארכות שיער בכל השיטות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב