דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית ללא השקעה 

מאת    [ 04/12/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2272 פעמים ]


עבודה מהבית ללא השקעה

מי מחפש עבודה מהבית ללא השקעה?
אנשים רבים בימנו מחפשים פתרון שיאפשר להם לא להיות חלק מהעדר במובן שלא להצטרך לקום כל בוקר לחטוף ארוחת בוקר זריזה, למהר לעבודה, לעמוד שעה בפקקים ולחזור בערב הביתה שאתה מותש, אין לך כוח למשפחה והדבר היחידי שמעניין אותך זה להירדם למול איזו תוכנית ראילטי טובה. קהל היעד שמחפש עבודה מהבית כולל לרוב: אמהות שרוצות לגדל את הילדים, מורים, סטודנטים, מפוטרים שלא מוצעים עבודה בתחומם ובמקום מסוים מדובר בחלום של כולנו.
האלטרנטיבה של עבודה מהבית כמקור פרנסה היא בהחלט אפשרית בעידן האינטרנט. קיימים שני סוגי אתרי עבודות מהבית, כאלה שלא דורשים השקעת כסף ראשונית ואת מגוון אתרים המסווגים כעבודה מהבית ללא השקעה. למען הסר ספק כל האתרים דורשים השקעה מסוג כולשהו: זמן, כסף, חשיבה יצירתית וכו'. במאמר זה אסקור את האפשרויות של אתרי עבודה מהבית ללא השקעה.

אילו אתרי עבודה מהבית ללא השקעה קיימים?
שיווק רשתי
שיטת השיווק הרשתי אומרת בואו תביאו אנשים שימכרו מוצר ותרוויחו כסף מזה שהבאתם אותם. נשמע מפתה נכון? אחרי הכל מדובר על עבודה מהבית ללא צורך בהשקעה מוקדמת. אז כך, לשיטה זה יש מספר חסרונות: ראשית לשיווק רשתי יצא שם רע שמתקשר לנוכלות בתקופה האחרונה, היות שבמקום למכור מוצר אמיתי, התגמול ניתן בעבור גיוס מוכרים חדשים, קרי שיטת פרמידה שרק הקודקוד נהנה ושאר הפרמידה לא רואה רווחים.

פתיחת בלוג
אחת הדרכים היותר פופולריות לעבודה מהבית ללא השקעה הינה פתיחת בלוג. בעשור האחרון כמו בלוגים כמו "פטריות אחרי הגשם". לכל אחד יש בלוג, בלוג אישי, בלוג מקצועי וכו'. בעזרת אתרים כמו: וורדפרס, בלוגר של גוגל וכו' כל אחד יכול לפתוח בלוג ולאמר את דברו לעולם. הרווח מגיע מהמודעות אדסנס הממוקמות בבלוג. היתרון הוא שאכן מדובר בעבודה מהבית ללא השקעה, החסרון הוא שמעט מאוד אנשים יכנסו לבלוג (מלבד משפחה וחברים) ולכן גם הרווח מאוד קטן וכמובן שתחזוקת הבלוג לוקחת זמן וזה כאמור שווה לכסף.

סקרים
דרך פופלרית נוספת היא אתרי סקרים המשלמים לגולש עבור סקרים שהוא מילא. אכן מדובר ברווחים ללא השקעת כסף ראשונית, אך לתוכנית יש גם חסרונות. מדובר ברווחים קטנים (מספר שקלים לכל שאלון), אם תשאלו אותי גם בעבודה מהבית שלא מעניינת כל כך (כמה כבר אפשר למלא שאלון על במבה) והכי חשוב אין פה שום חשיבה לטווח ארוך, במובן של לייצר נכס אינטרנטי שיספק עבודה מהבית ללא השקעה גם בעתיד. הכל תלוי מילוי השאלונים בהווה.

אתר מאמרים
האתר האולטמטיבי לעבודה מהבית ללא השקעה מדובר באתר מאמרים המאפשר לגולשים להירשם אליו בחינם, להעלות מאמרים. הכוונה הינה לסיפורים, שירים, מאמרים מקצועיים, עבודות אקדמאיות וכו'. אותם מאמרים מופיעים בגוגל תוך זמן קצר וככל שהמאמרים זוכים ליותר כניסות וצפיות מצד הגולשים, כך בעלי האתר מזכים את כותבי המאמר בתשלום. מדובר באתר עבודה מהבית שלא דורש השקעה, היות והגולש צריך רק להעלות תכנים והוא יוצר לעצמו נכס אינטרנטי שיישאר עימו לאורך הרבה זמן, היות ומאמר שהעולה בחודש ינואר, יספק לבעליו פרנסה גם ביוני, יולי ובשנים שלאחר מכן.

 


אורן טאטרסקי - צלם טבע, עיתונאי במעריב, סופר שכותב על חיי היהודים, כתבתי שלושה ספרים עד כה שראו אור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב