דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחליק שיער מקצועי 

מאת    [ 02/12/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 5774 פעמים ]

פעם הייתן משותקות מפחד מהתופעה המוכרת במחוזותינו כ"יום שיער רע". הייתן הולכות לישון בלילה ולא יודעות איך השיער ייראה בבוקר. כיום, התקופה הזו נראית כאילו הייתה בשחור-לבן, על גבי מסך טלוויזיה של 14 אינץ'. אין ספק שזה נחמד שאת חיה במאה ה-21, ושביכולתך להציל את שיערך מהקרזול השנוא בזכות מחליק שיער מקצועי.

עד לאחרונה לא הייתה אפשרות אחרת להחליק שיער חוץ מאשר אצל ספר מקצועי, אולם כיום ההתפתחויות הטכנולוגיות והמודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה יצרו מציאות שמאפשרת לכן לשפר את מראה השיער שלכן גם באופן עצמאי וזול, ומבלי לצאת מהבית.

מחליק שיער מקצועי - לשירותך

אז מה אפשר לעשות עם מחליק שיער מקצועי? כמעט כל מה שתרצו: אתן יכולות לעשות גלים רכים יותר או פחות, לעשות תלתלים מושלמים, ליצור נפח ועוד. ישנם כמה וכמה שימושים יצירתיים למכשיר וניתן לעצב את השיער בכל מיני סגנונות. הכי חשוב – לא משנה באיזה סגנון עיצוב תבחרו, עם מחליק שיער טוב השיער יוותר תמיד רך, בריא ומבריק.

כללי השימוש במחליקי שיער

אסור להשתמש במחליק שיער מקצועי על שיער רטוב, אלא אם כן היצרן ציין במפורש שהדבר בטיחותי. לפני שמתחילים להשתמש במכשיר, אין לשכוח כלל חשוב של מחליקים לשיער: אין לכוון את הטמפרטורה למאתיים מעלות, למרות שהדבר אפשרי טכנית. חימום לכ-180 מעלות בלבד יספיק בהחלט ואפשר לומר בוודאות שלא ייגרם שום נזק לשיערך.

הסוד שמאחורי הפעולה של מחליק שיער מקצועי

מחליק שיער מקצועי בנוי בצורה של מלקחיים. על קצוות המלקחיים מורכבים שני לוחות חימום. כל שצריך לעשות בשביל להחליק שיער הוא לאסוף את כל קצותיו (כאמור, לא לשכוח לייבש אותו!), לקחת את המחליק ולהצמידו קרוב עד כמה שאפשר לקרקפת. לאחר מכן יש להחליק אותו באיטיות כלפי מטה.

ההחלקה האיטית הזו, בשילוב עם החום אשר נפלט מהלוחות של המחליק, היא מה שמחליק את קווצת השיער. אחרי שתעברו על כל שיער הראש, מקצה עד קצה, המלאכה תהיה מושלמת והשיער שלכן יהיה מושלם. ממש כמו שהייתן רגילות לראות לפני שנים רק במספרות המקצועיות ביותר.

האם מחליק שיער יכול להזיק?

כמו בכל האמצעים המלאכותיים לשיפור השיער, קיימת גם כאן שאלה של בטיחות. יש מי שמפחדות מהנזק שעלול להיגרם לשיער. בנות רבות חוששות משריפת שיער שעלולה להיגרם להן עקב שימוש בלתי מבוקר במחליקי השיער למיניהם. אולם במקרה של מחליק שיער מקצועי ובמידה שנעשה בו שימוש ראוי על פי ההוראות - חששות אלו אינם מוצדקים.

אם תשתמשו במכשיר בצורה מבוקרת ומחושבת, בהתאם לסוג השיער שלכן, לא תהיה כל בעיה. מחליק שיער מקצועי מבטיח ששיערך יישאר בריא לאורך זמן, גם אם תעשי בו שימוש יומיומי. קחו לדוגמה מחליקי שיער קרמיים: הלוחות שלהם מפזרים את החום בצורה שוויונית, מה שמונע התחממות יתר נקודתית. וזהו מחליק שיער מומלץ ביותר.

כיצד לבחור מחליק שיער מקצועי?

מחליק שיער מקצועי נמכר בחנויות המתמחות בציוד מקצועי למספרות ולפעמים גם במספרות עצמן. כמו שמעצבי שיער לא יחפשו את הציוד המקצועי שלהם בחנויות חשמל רגילות, אלא רק אצל סוכנים מורשים המספקים ציוד מקצועי למספרות, כך גם אתן רוצות לקנות אצל מי שמבין באמת. לכן, מומלץ לחפש בחנויות מיוחדות למכירת ציוד למספרות. רק כך תוכלי למצוא מחליק שיער אמין ואיכותי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב