דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנוכה והאור הפנימי שלנו 

מאת    [ 17/06/2007 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3327 פעמים ]

חנוכה הוא חג האור. כולנו עומדים ושרים שירים מן הלב אל מול אור הנרות המרצד, המאחד. כולנו מביטים מוקסמים, מכושפים, על הלהבה הצבעונית המרצדת. האור עוטף אותנו ולרגע מרגישים חיבור עם האור ומתמלאים באנרגיה חדשה. איזו חוויה נהדרת!

הנרות שהדלקתי בחנוכה לפני שנתיים הזכירו לי את האור שבלבי ואת החלומות שלי, הבנתי שבידי הבחירה ולקחתי החלטה להדליק את האור שבתוכי, לגרש את החושך ולפנות מקום לאור להאיר אותי ואת הסביבה שלי ולסייע לאחרים לעשות זאת ממקום של הגשמה ומימוש עצמי. מתוך חיבור עמוק לשיר:

 "באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן. סורה חושך, סורה שחור, סורה מפני האור."

אכן אחרי חג החנוכה הולך ומתגבר האור ממש כמו הנרות. שהרי חג החנוכה חל בעיצומם של ימי החורף הקצרים שבהם יש מעט אור והרבה חושך עד בואו של היום הקצר בשנה 21 בדצמבר ומאותו יום ואילך מתגבר האור.

את חיפושיי אחר האור התחלתי לפני מספר שנים תוך שהרגשתי שאני מתנהלת בחוסר שביעות רצון מתמשך מהקריירה שלי. כל בוקר המאבקים הפנימיים לקום לעוד יום של עבודה, יום של חוסר סיפוק והנאה. החלטתי לנהל את חיי במקום שהם ינהלו אותי, עזבתי עבודה מתגמלת בחברת הייטק והחלטתי לתת לעקרונות וכוונות חיי ביטוי משמעותי בעיסוקיי. לתת מקום לנתינה לאהבה מקום בחיי היום יום, בשגרה.

הניצוץ שמצאתי בתוכי הוא היכולות שלי לעבוד עם אנשים לעבור איתם תהליך משמעותי בחייהם ולחשוף ביחד איתם את הניצוץ של חייהם, ליצור את המציאות שלהם כפי שהיו רוצים. רכשתי מיומנויות והתחלתי לעסוק באימון אישי לאנשים שרוצים לעשות שינוי בחייהם או רוצים לשדרג אותם וזקוקים למסגרת תומכת, מרחב בטוח ופתוח ולשותף לדרך.

בעבודתי אני נפגשת עם נשים. המסע שאנו עושות ביחד מרתק. תפקידי הוא להאיר את המקומות החשוכים, להאיר את התקווה שחלומות כן מתגשמים, ולמצוא ביחד את הדרך להגשמתם. כל פעם אני מתרגשת ומופתעת מחדש, כמה כוח יש בידינו שאנו לא מודעות אליו ואיך ע"י התבוננות והקשבה ניתן למצוא את הדרך להגשמה. הדרך מתחילה בהתבוננות פנימה, בניקיון, בבדיקה מי אני מה הערכים על פיהם אני פועלת, מהם החוזקות שלי ואיך אני רואה את תמונת חיי היום ובעתיד.

אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו יש את גרעין האיכויות שלה ואם תפעל דרכו חייה יהיו מלאי השראה וצבעוניים.

ברצוני לשתף אתכן בקטע שנתן לי השראה ולאורו אני פועלת ומזמינה כעת בחנוכה, כל אחת מכן לשים לה למטרה למצוא את האור הפנימי שלה ולהדליקו לאבוקה גדולה:

 "צריך שכל אדם ידע ויבין, שבתוך תוכו דולק נר, ואין נרו כנר חברו, ואין איש שאין לו נר. וצריך שכל איש ידע ויבין, שעליו לעמול ולגלות, את אור הנר ברבים ולהדליקו לאבוקה גדולה ולהאיר לעולם כולו". מדברי הראי"יה זצ"ל

אני מברכת אתכן בחג שטוף אור שמחה ואהבה ותחילתה של תקופה מלאת סיפוק והגשמה.

ענת גבע - מאמנת אישית בגישה הוליסטית להעצמה וצמיחה בחיים ובעסקים.
מנחת סדנאות להעצמה והתפתחות אישית.
מלווה נשים בתהליך המאפשר להן לצבוע את חייהן בצבעים, להעיז לחלום וללכת בדרך תומכת ומעצימה ליצירת חיים מספקים ומהנים יותר. רואה באימון שילוב מנצח ליצירת מודעות והפקת תוצאות ומשלבת בתהליך כלים עוצמתיים וחוויתיים נוספים, כשיטת NLP, המשדרגים את התהליך ומשפיעים הן על הדרך והן על התוצאות.
הוכשרתי כמאמנת אישית - Life & business coaching, בבית ספר למצוינות באימון של חברת emotion, ובמרכז ללימודי N.L.P בישראל N.L.P & 3D Mind Life Practitioner? "
בעלת תואר B.s.c מוסמך למדעים בטכניון.

geva013@013.net.il
8862468 - 057



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב