דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה יבשה אינפרא אדום 

מאת    [ 02/12/2010 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 3450 פעמים ]

מאחר וגופו של האדם זקוק לחום הרי ככל שנספק לו אותו כך גובר הסיכוי שהתהליכים השונים בגופנו יתבצעו בצורה יעילה יותר ויוסיפו מאוד להרגשתנו הטובה. כיום ניתן למצוא סאונה יבשה שפועלת בעזרת קרני אינפרא אדום המייצרות חום שאמור לסייע ולהועיל לגוף שלנו. לטענת המצדדים בשיטה זו חום אינפרא אדום מסייע לבני האדם להישאר בריאים בזמן שהוא נאבק במזהמים והוא גם מספק הקלה בכל מה שקשור לבעיות רפואיות מעיקות שמתמשכות להן. אותה סאונה יבשה מפיקה את החום הדרוש בכדי להעלות את טמפרטורת גוף האדם לרמה של 38 מעלות צלזיוס וכל זאת מאחר ומדובר בטמפרטורה אופטימלית לשמירת כוחו של הגוף ולהענקת התמריצים שהוא צריך בכדי שיוכל להיפטר ממזיקים ומחיידקים שונים. שהייה שכזו בחדרון חם המואר בעזרת קרני אינפרא אדום אמורה להעניק את תחושת השחרור וההרגשה הטובה כבר אחרי הטיפול הראשון. בנוסף יש לטיפולים אלו גם את היכולת ל"בזבז" לכם מספיק קלוריות בכדי לעודד ירידה במשקל, שהיא דבר שכמעט אף אדם בעולם לא מתנגד לו.

 סאונה יבשה היתרונות של שיטה זו בבתי ספא.

אם בוחנים את הנושא הזה ניתן לראות כי בהשוואה לזו הרטובה סאונה יבשה שכזו מאפשרת את חימום פנים הגוף בעדינות ובקצב הנדרש. בזו הרטובה יש התחממות מהירה של העור ולכן החלק הפנימי של הגוף אינו מגיע לטמפרטורות הרצויות בכדי לסייע לעצמו להילחם במזיקים השונים. באותה סאונה יבשה הפועלת בעזרת שיטת קרני האינפרא אדום ניתן לווסת את החום בכדי שהגוף יגיב בקלות לטיפול בחום המגיע אליו ובכדי שלא לאמץ יותר מידי את פעילות הלב ואת מחזור הדם. המצדדים בשיטה זו מציגים נתונים כי יותר רעלים מוצאים את דרכם החוצה מגופנו ובכך אנו נפטרים גם ממתכות כבדות ופסולת מזיקה שחדרה לגופנו בצורות שונות שמאפיינות את אורח החיים המודרני.

 סאונה יבשה  מה אומרים המחקרים

הצלחות של שיטה זו נתמכות בסדרה של מחקרים טיפוליים שמעידים על כך כי סאונה יבשה שכזו יכולה לסייע בצבים רבים ולעתים אף מורכבים וחריגים. החל מסיוע רציני במקרים של כאבים כלליים וכלה בסיוע במקרים של סרטן, נראה כי יש לאותה סאונה יבשה בשיטת האינפרא האדום כלים להקל על חולים ובעלי מכאובים שונים. המחקרים מצביעים על כך כי גם אלו הסובלים מאסטמה או ברונכיטיס, מחלות עור, אטרוזיס וארטריטיס, דלקות כרוניות וחסרים חיסוניים, ואפילו מצבים כמו דיכאון עונתי, יכולים למצוא תמיכה בין הקרניים האדומות של סאונה יבשה הפועלת בשיטה זו. נראה כי כל מי שסובל מכאב או מחלה ששיטות הטיפול המסורתיות כבר לא מועילות לו יכול להיות מעוניין בסוג טיפול שכזה, כשכמובן יש להתייעץ באיש מקצוע מהתחום לפני שעושים צעד שכזה. היתרונות מדברים בעד עצמם אך תמיד צריך לבדוק את כל התמונה.

ספא מדהים באבן יהודה


ספא יפני בהרצליה פיתוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב