דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לחתונה- 5 הכללים החשובים ביותר לבחירת די ג'יי לחתונה שלכם ! 

מאת    [ 01/12/2010 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 4316 פעמים ]

בחירת תקליטן לחתונה היא משימה כלל לא פשוטה. ישנם מאות ואלפי תקליטנים לחתונות המציעים את מרכולתם ואת שירותם ברחבי הרשת, העיתונות וכו'..אז מה עושים ?

 אז איך בכלל מתחילים במשימה כל כך מורכבת כמו בחירת הדי ג'יי הנכון לחתונה שמחה ורחבה מפוצצת (כמובן כזאת שכולם ידברו עליה). החלטנו לעזור לכם בהחלטה כל כך קשה ולפרוס בפניכם את חמשת הכללים של קליימקס תקליטנים לחתונות ! סידרנו לכם את הכללים ובכדי שיהיה לכם קל לזכור "ממנגה" - מקצועיות, מחיר, ניסיון, גיבוי והרגשה.

1. מקצועיות- די ג'יי מקצועי לחתונה הוא הכלל החשוב ביותר. לא הייתם רוצים לשכור את שירותיו של DJ לא מקצועי בחתונה שלכם. הייתי בלא מעט חתונות שבהן הדי ג'יי שכח את המטרה שלו, קפץ מסגנון מוזיקלי אחד לסגנון אחר בלי שום חשיבה קדימה, מעברים ומיקסים לא רציפים שנשמעו פשוט רע, קפיצות והנמכות בווליום שצרמו באוזניים ובעיקר חוסר קריאה נכון של הרחבה והקהל בחתונה. בתור איש מקצוע ודי ג'יי וותיק הצופה מהצד נחרדתי לשמוע ולראות שתקליטן כזה בכלל עובד כתקליטן בחתונות.

2. מחיר-  המחירים בענף התקליטנים לחתונות יכולים לנוע בין אלפים בודדים לעשרות אלפים, תלוי מה כוללים שירותי התקליטן: מופע דאבל, קיר לדים, מסכים, הרכב מוזיקלי לקבלת פנים, תאורה והגברה וכו'.. כמו בנדל"ן גם תקליטנים לחתונות במרכז עולים בהתאם לביקוש שלהם, זאת אומרת תקליטן שעובד "חזק" ייקח יותר מתקליטן שעובד פחות. אל תשכחו שאת המוצר שקניתם בזול, בסופו של דבר נזכרתם ש"מה שזול עולה ביוקר".  לא חייבים לבחור את התקליטנים הכי יקרים אך גם לא מומלץ לרוץ לזולים שביניהם, יש לזה סיבה.

3. ניסיון-  ניסיון התקליטן הוא הכלל השלישי בחשיבותו בחמשת הכללים לבחירה נכונה של תקליטן לחתונה, כמובן שהמקצועיות והניסיון הולכים יד ביד. כפי שכבר ציינתי בתחילה, ישנם לא מעט תקליטנים בשוק החתונות והדי ג'ייז לחתונות. כיצד נוכל לדעת מי הוא תקליטן מקצועי לחתונה ומי הוא תקליטן שפשוט יודע לדבר (איש מכירות טוב). תקליטן מקצועי לחתונות בטוח בעצמו ובאהבה שלו למקצוע, ניתן לראות שהוא מבין אתכם וקורא אתכם נכון באשר לסגנון המוזיקלי והקו המוזיקלי באירוע שלכם. תקליטן מקצועי יחשוב תמיד לטובתכם ולטובת האירוע. אל תתביישו לבקש לראות המלצות מכתבי תודה המעידים על הניסיון והשירות של התקליטן !

4. גיבויים- חשיבות עליונה בכללי קליימקס הוא גיבויי גיבוי ועוד קצת גיבויי. תקליטן בעידן המודרני משתמש ונעזר בלא מעט מכשירים טכנולוגיים, נגנים, מיקסרים, אפקטים, מיקרופונים וכו'.. שימו לב כי הדי ג'יי שבחרתם לחתונה שלכם יודע לגבות את עצמו ואת כל המכשירים שהוא משתמש בהם, מוזיקה ודיסקים, לפטופ, כבלים, פלטות די ג'יי ועוד. במידה ותהיה בעיה כלשהי תמיד יהיה ניתן לטפל בה. אם בגיבויים עסקינן, מה קורה ובמקרה הדי ג'יי לא יכול להגיע חלילה וחס.. לכן כדי להיעזר בשירותי חברות תקליטנים או ב תקליטן לחתונה שיכול לגבות את עצמו במידה ו..

5. הרגשה- מה מרגיש לכם - לפעמים צריך לתת מקום לאינטואיציה שלנו. אם מסיבה מסוימת לא מרגיש לכם ה DJ שמולו אתם יושבים פשוט תוותרו. בין הדברים החשובים זה הזרימה שלכם עם התקליטן ואיך שאתם מרגישים איתו. במידה ומשהו קטן לא מריח לכם טוב תעברו לתבשיל הבא. מאוד חשוב החיבור עם התקליטן בכדי שיהיה האירוע שרציתם וחלמתם עליו. ישנם מספיק תקליטנים לחתונות שישמחו לתקלט בחתונה שלכם אבל הכי חשוב שאתם תשמחו בחתונה שלכם !

 שמחנו לפרוס בפניכם את חמשת הכללים החשובים ביותר לבחירת תקליטן לחתונה שלכם.

נתראה בשמחות !!! קליימקס תקליטנים לחתונות שלא ישכחו !

לפרטים נוספים:

050-2405000

 

 

 

 

DJ עמית דואק, תקליטן כ 15 שנה, בעל ניסיון רב התחום המוסיקה לאירועים והחתונות. תיקלט במועדונים מובילים בארץ ובעולם, מנכ"ל קליימקס הפקות וביה"ס מוביל להכשרת תקליטנים ברחבי הארץ.


לאתר קליימקס הפקות אירועים: http://www.climax-il.co.il


לפרטים נוספים: 050-2405000


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב