דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על המקומון גל גפן 

מאת    [ 01/12/2010 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 4275 פעמים ]

בשנת 1974 יצא לאור מקומון קטן על ידי שתי חברות טובות מירה גל ז"ל ואילנה וינבויים (גפן), לכן החליטו לקרוא לו מקומון גל גפן. גל גפן הופץ תחילה בראשון לציון וכלל 16 עמודים קטנים (A5) מקומון ובו כתבות ומודעות מקומיות. בשנת 1990 הוחלט על התרחבות ראשונה של ה מקומון לאזור בקעת אונו-שוהם, מושג שהמציא גל גפן כדי למקד את התפוצה בקריית אונו וישובי הסביבה. בשנת 1994 התרחב העיתון דרומה לרחובות, נס ציונה והסביבה. ב- 1998 המשיך המקומון להתרחב והפעם מזרחה למודיעין וסביבותיה. ב- 1999 לכיוון צפון-מערב, לחולון-אזור ולבת-ים וב- 2008 הדרים מקומון גל גפן לרמלה, לוד ובאר יעקב. בכך הגיעה תפוצת שבעת מקומוני הרשת ל- 275,000 עותקים בשבוע, המגיעים חינם לידיהם של כמיליון קוראים בשבוע בדיוור ישיר לתיבות הדואר. מקומון גל גפן יוצא כל שבוע, כל השנה, ביום רביעי באזורים חולון-אזור, בת-ים, מודיעין וביום חמישי ברחובות-נס ציונה, ראשל"צ, בקעת אונו-שוהם, רמלה לוד ובאר יעקב. שבעת המקומונים מופיעים בפורמט אחיד ובסגנון עריכה ועימוד דומים, כשההבדל הנו בזהות המפרסמים ובתוכן הכתבות, שעוסקות בנעשה באזור הרלוונטי בכל עיתון.

ההתרחבות של מקומון גל גפן לאורך כל השנים, מבוססת על ההיגיון של יצירת רצף גיאוגרפי בין שבעת מקומוני הרשת. היתרון עבור המפרסמים שמעוניינים בתפוצה של מספר אזורים הוא בכך, שאינם צריכים לעבוד מול מערכות עיתונים שונות, אלא מערכת אחת מקומון אחד ואיש קשר אחד. כך ניתן להגיע למקסימום תפוצה (275,000 בתי אב) במינימום מאמץ ובמינימום מחיר, שכן לקוח המעוניין לפרסם ביותר מאזור אחד, זוכה להנחה במחיר.

רשת מקומוני גל-גפן השיקה לאחרונה מיזם חדש וחדשני בתחומו "העיתון האינטרנטי". מי שגולש היום לאתר העיתון על ידי הקשת המילים גל גפן בגוגל נכנס לדף הבית של הרשת ובו מוצגים לפניו שערי העיתונים האחרונים, כאשר כל אחד מן השערים מוביל לעולם שלם של חווית גלישה וקריאה בתוך מקומון גל גפן. העיתונים הוירטואליים מאפשרים לגולש לדפדף בעיתון, תוך כדי כניסה ישירה לאתרי הבית של המפרסמים ונותני השירותים, שליחת תגובות מיידיות לכתבים על הכתבות השונות, בקשת מידע על אפשרויות הפרסום ברשת מקומון גל-גפן, דפדוף בלוח העיתון ואף כניסה לאתרי המתווכים והנכסים לקבלת פרטים רבים יותר על כל נכס ושירות. יתרונות רשת גל גפן על פני עיתונים מקומיים אחרים הם: וותק, תפוצה והפצה, לוח אזורי חזק, חיי מדף ארוכים, תוכן -כתבות מערכת, מועדון קוראי מקומון גל גפן, צוות העובדים והשירות ללקוח, רייטינג ופילוח קוראים (TGI).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב