דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחים 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3383 פעמים ]

 


שוק המשלוחים הינו שוק רחב יותר מבעבר, ובתי העסק המספקים שירותי משלוח נאלצים לשכלל את טיב השירות שלהם על-מנת להצליח לעמוד בקצב התחרות. תחת הסיסמא "זמן זה כסף", חברות המשלוחים משווקות את עצמן כחברות המשלוחים המהירות ביותר, הזהירות ביותר, בעלות  מודעות גבוהה לרגישות הלקוח לחפצים הנשלחים, ותודעת שירות הטובה ביותר.

אז אילו סוגי שליחויות קיימות לרשותנו? שליחויות לעסקים מכל התחומים והגדלים המותאמים לצרכי הלקוחות, כך לדוגמה שליחויות משפטיות נעשות בהתאם לצרכי הלקוח שלרוב עומד על דיסקרטיות, והתנהלות באותה רמת מקצועיות הנדרשת משליחת מסמכים רגישים. הזמנת שירותי משלוחים משפטיים מתבצעת בעיקר על ידי משרדי עורכי דין, חברות שונות שסוגרות על הסכמים משפטיים בשלט רחוק, משרדי ממשלה שונים או הזמנות לצורך ערכאות משפטיות. רוב השליחויות המשפטיות נעשות לצורך שליחת מסמכים לבתי משפט כדי ששופט יחתום עליהם, שליחת צילומי מסמכים משפטיים, שליחויות לרשם החברות על ידי עמותות וחברות שונות, ועוד.  סוגי משלוחים נפוצים נוספים שקיימים הם משלוחים ממסעדות. במשלוחים אלו ניתן להתקשר טלפונית עם המסעדה או להכנס לאתר האינטרנט שלה ולהזמין "טייק אווי" ישירות לבית הלקוח, כמו למשל דרך אתר המשלוחים תן ביס.

נאמר והינך בעל עסק, והחודש צברת כמות גדולה מהרגיל של עסקאות הדורשות שליחות לבית הלקוח. אתה יכול להירגע, אין לך באמת צורך לשקול אם כדאי לך לשכור שליח קבוע משלך או לטרוח ולעשות לכל משלוח הזמנה משל עצמה. שוק המשלוחים כיום, ברוח שכלולי השירות לבתי הלקוח מאפשר שכירת צוות שילוח לטווח זמן מסוים. חברות המשלוחים מציעות כיום שירותי הצמדת שליח, כלומר "שכירת" שליח לפרק זמן מסוים במידה ועסק כלשהו זקוק לכמות גדולה של משלוחים לאותו פרק זמן. שירות כזה מהווה קפיצת מדרגה בתחום השליחויות שכן הוא מאפשר ללקוח- לעסק שמבקש את שירות המשלוחים לחסוך לעצמו את הטרחה של הזמנת משלוחים מראש, המתנה עד שיתפנה כוח האדם הנדרש למשלוח וכו'.

שלחת חבילה ללקוח והמשלוח ניזוק או נאבד בדרך, גם למקרים כאלו חברות המשלוחים מעניקות פתרונות מראש, חברות משלוחים המכבדות את עצמן ידאגו לבטח את המשלוחים, בין אם זה מטען יקר או סחורה קטנה יותר, כך שבמידה והמטען הנשלח ניזוק באופן כלשהו מלוא שווי הסחורה שנשלחה יוחזר לצד שמגיע לו. פרטים ספציפיים יותר על אופי כיסויי הביטוח שחברות השליחויות מעניקות יעשה באופן פרטי ושונה אצל כל אחת מהחברות בנפרד. כמו כן ניתן למצוא חברות שליחויות שמעניקות גם שירותי משלוחים למסעדות, שאינן עושות משלוחים לבית הלקוח ושירותי אחסנה.

חברות המשלוח כיום דואגות לעמוד לרשות הלקוחות ביעילות המקסימאלית שביכולתן, וזאת על ידי פריסת סניפים נרחבת ברחבי הארץ, כך שהמשלוח ברגע ההזמנה יכול להגיע תוך יום עבודה אחד, עם צוות מיומן המוכשר בהתעסקות עם מטענים כבדים ועם מסמכים חשובים ורגישים, וזאת על מנת להסיר את אחריות השליחות מהלקוח לאפשר ללקוחות המשלוח ראש שקט בכל הנוגע להגעת המטען הנשלח ליעדו.

עידן האינטרנט מאפשר כיום שיכלול נוסף של חברות המשלוחים, כך שהלקוחות יכולים לעקוב אחר המשלוח שלהם באמצעות אתר האינטרנט של חברת המשלוח עד שיגיע לבית הלקוח, הזמנת משלוחים יכולות להיעשות כיום באמצעות אתרי האינטרנט ללא צורך בהמתנה למענה אנושי בטלפון. 

 

שיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב