דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים בטבע 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2915 פעמים ]

החיים שלנו מנוקדים בלא מעט אירועים. אחרי הלידה אנחנו עוברים ברית או בריתה, בהמשך יש לנו בר/בת מצווה, בגיל 18 מסיבת גיוס ואחר כך מסיבת שחרור. האירוע הגדול מכולם הוא, כמובן, החתונה. כיום רבים מהאירועים האלה נראים דומים מאוד אחד לשני, שלא לדבר על כך שנדמה שכולם בוחרים את אותן הבחירות בדיוק. אולם ניתן לעשות דברים אחרת: אנחנו ממליצים על אירועים בטבע.

 

אירועים בטבע: אולי תעשה משהו שונה?

 

אין כל פסול בלעשות אירוע באולם אירועים או בגן אירועים. יש לכך אפילו יתרונות רבים – אין סימני שאלה סביב מזג האוויר, התשתית והיסודות של האירוע כבר מונחים וסביר להניח שהאירוע יסתיים ללא תקלות. אבל אולם אירועים לא מתאים לכל אחד.

 

אם אתם רוצים לעשות דברים אחרת, אם אתם מעוניינים שהאירוע שלכם ירגיש 'שונה', שאנשים יזכרו אותו הרבה זמן לאחר שייגמר, שהוא יהיה ייחודי ומקורי – בהחלט ייתכן שכדאי לכם ליצור קשר עם חברה שמתעסקת בנושא של הפקת אירועים בטבע.

 

מה הופך אירועים בטבע למיוחדים?

 

באירועים שנערכים בטבע יש אווירה מיוחדת. שוו בנפשכם שהמוזמנים לחתונה שלכם חונים את המכונית וצועדים לכיוונה של מערה מהממת, כשמכל צד מאירים זרקורים צבעוניים. השולחנות ממוקמים על הקרקע, בין הקירות העתיקים.

 

עם אירועים בטבע התפאורה איננה מלאכותית, אלא עושה שימוש מרבי במה שהטבע יצר. אירועים בטבע יכולים גם להתקיים בפרדסים, על חוף הים, בחורשות וביערות. רוב האירועים שמתקיימים בטבע הם חתונות, שכן הפאר וההדר שבאירועים אלה מתאים במיוחד ליום הגדול ביותר בחייהם של שני אנשים שהחליטו להיקשר בברית הנישואים.למי שרוצה ישנה אופציה של השכרת אוהלים .

 

רוב האנשים מעדיפים לקיים אירועים שאינם חתונה במקומות יותר סולידיים וצנועים יותר, גם כי מספר המוזמנים קטן יותר, גם כי לא כולם מעוניינים להשקיע באירועים כאלו סכומים גדולים, וגם כי האווירה בטבע לא תמיד תתאים.

 

איך מארגנים אירועים בטבע?

 

אוקי, אז השתכנעתם. מה עכשיו? אפשר ליצור קשר עם חברה שמתמחה בתחום או עם רשות הטבע והגנים. הכל תלוי בסדרי העדיפויות שלכם. חברה שמציעה הפקת אירועים בטבע מביאה עמה ניסיון נרחב בתחום, היא יודעת מה הולך, מה כדאי, מה מוצלח, מה צריך לעשות, על מה לוותר, ומה לא רעיון כל כך טוב.

 

חברת הפקות אירועים נותנת מענה לוגיסטי לכל אחד מהסוגים של אירועים בטבע, כולל בניית תשתיות, בניית במות וארגונן, אספקת ציוד וריהוט, עיצוב ועוד. לכל בעיה שצצה – ובתכנון חתונה תמיד צצות בעיות – יש מי שדואג. ובדרך כלל, לחברות הללו תהיה הרבה יותר יכולת תמרון ואלתור מכל גוף אחר.

 

הפקת אירועים בטבע – במו ידיך

 

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לארגן הכל מאפס או אם תקציב החתונה שלכם לא מאפשר לכם לשכור את שירותיה של חברה שמפיקה אירועים בטבע – גם זה אפשרי. רצוי להתייעץ קודם לכן עם אנשים שכבר ערכו אירוע בטבע, וגם לבדוק בפורומים רלוונטיים. ישנם הרבה פרטים קטנים שאסור לפספס.

 

לרשות הטבע והגנים ישנה רשימה של אתרים ומקומות אותם היא מאפשרת להשכיר לאירועים פרטיים. ניתן להתקשר אל אנשיה ולברר מה כוללת הרשימה, אילו תאריכים פנויים, מה המחירים ומה תקבלו עם ההזמנה. מעבר לזה אתם ברשות עצמכם - לטוב ולרע. זכרו: יש כמה דרכים לבצע אירועים בטבע וכל אחת מהן יכולה להוביל לאירוע בלתי נשכח.

תהל הפקות אירועים מתמחה ביצירת אירועים בטבע וגם מציעה שירותים נלווים של פינות שאנטי , פינות זולה או פוטונים לאירועים . בואו לבחון בעצמכם !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב