דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחסני עצים לעולמי עד 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2370 פעמים ]


 

מחסני עצים לעולמי עד..

כולנו אוהבים לקנות דברים שיחזיקו הרבה זמן..לא כוחנו אוהבים לשלם על הדברים האלה הרבה כסף כמובן..אבל אם מציעים לנו משהו זול ואיכותי, במידה ואנו זקוקים לו אנו ניקנה אותו קרוב לודאי, אך האם באמת כשמבטיחים לנו משהו שהוא איכותי שהוא יחזיק לנו לכל החחים כדוגמת "סוכה לכל החיים" או לחילופין איזה מחסן שנוכל כיביכול להנות ממנו כל החיים או מחסן עצים שהיום אנו פחות מודעים לדבר הזה אך גם כיום יש לו שימוש,

בא ניגע רגע ברעיון הזה של מחסני עצים..נישמע קצת הזוי ולא כלכך שימושי..אולי קצת מיושן אבל כמו עוד הרבה תחומים רבים, כאשר אנו לא מכירים את התחום ולא נוגעים בו, אין לנו מושג מה באמת קורה בו..אוקי אז מתי הייתה הפעם האחרונה שהזמנתם פרגולה לבית או לעסק? למי פניתם? מן הסתם לחברה שמבצעת עבודות עץ..שמצאתם באיזה אלפון..ששמעתם עליו דברים טובים או שראיתם עבודות שלו שניראו לכם.. שאלתם אותו אם יש לו את העץ המיוחד מאד והספציפי שאתם רוצים..ו-קבעתם איתו, ואחרי כמה ימים הוא הגיע..למה לקח לו כמה ימים? חשבתם על זה? זה לא חייב להיות דווקא משום שהיה לו עומס עבודה מטורף..אל תאמינו לזה..זה בגלל שביקשתם משהו שלו-לא היה במאגר ולכן הוא היה צריך ללכת לחברה שמחזיקה עצים לפרגולה לחפש שם את העץ הדרוש לקנות אותו ולהגיע אליכם..נישמע אומנם סיפור ארוך אבל כל מי שעובד בעץ, יודע ומכיר את מחסני עץ אלו או אחרים ומתרגל לתהליך..

אז הרכבתם פרגולה-והבטיחו לכם שהיא -עד 120! האם להאמין? ואם לא, האם זה ישנה את החלטת הקניה שלכם? ואם אכן קניתם, האם בגלל שחברה בעלת מחסן עצים הבטיחה לכם ולא הבטיחה לקיים זה אומר שלא תוכלו לשמר את העץ שלכם? לשמור עליו מניזקי שמש או מים? כי הם הרי לא ממש משקרים פרגולה איכותית, באמת מחזיקה הרבה זמן..לפחות 30 שנה, אם לא יותר..אז זה לא אמור כל כך לשנות לכם כי אין יותר מידי חברות שגם יבטיחו לכם אחריות עד 120 כי זה פשוט לא יכול ללכת..אף אחד לא רוצה למכור היום משהו ולהתחייב ללקוח לעוד מאה שנה...זה לא שווה.

אז קיבלתם פרגולה איך באמת תישמרו עליה הכי טוב שאפשר?

קודם כל גם אם זה שהרכיב לכם את הפרגולה נראה מיקצועי ומצליח להרכיב אותה באופן מיקצועי והכל..לא בטוח שהוא ידע כל כך טוב את טיב העט שהוא מרכיב לכם..אם באמת איכפת לכם מהפרגולה שלכם-שאלו אותו מאיזה מחסן עצים הוא קיבל את העץ התקשרו אליהם, ספרו להם מאיזה עץ בידיוק מורכבת הפרגולה שלכם והם ידעו להמליץ לכם הכי טוב כיצד לשמור על הפרגןלה שאכן תחזיק לכם מאה עשרים..ואפילו יותר..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב