דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא רואה מוסך 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1865 פעמים ]


 

לא רואה מוסך

האם גם אתם שמעתם על הנתיב המהיר - זהו מסלול חדש וחדשני היוצא מאזור נתב"ג לכיוון תל-אביב על כביש 1..מטרתו או ליתר דיוק מטרותיו הם: להפחית את עומס התנועה בכניסה לתל-אבי בבוקר שלי שלא יודע להיכנס לתל-אביב בבוקר זה עונש שלא כתוב בתורה..

זה נועד להפחית את זיהום האוויר ועוד.. וכיצד זה עובד? אתה נוסע על כביש 1 בואכה תל-אביבה נכנס לחניון חנה וסע מחנה את הרכב, משלם ועולה על רכב חלופי כשמתמלא רכב היינו 4 נוסעים ונהג הוא יוצא לכיוון תל-אביב [רכבים יוצאים רק כשהם בתפוסה מלאה..]

זהו רעיון בהחלט טוב ונחמד אך האם הוא באמת יכול "ללכת"?

האמת? כשאני ניתקלתי ברעיון הזה בפעם הראשונה הייתי דיי סקפטית לגביו.. לא הצלחתי לראות אנשים שמוכנים לעזוב את הרכב האהוב והמוכר שלהם כדי להיכנס תחת קורת גג אחת עם עוד אנשים לא מוכרים..בלי שהם יכולים לשמוע מוזיקה בקולי קולות..או לחטט באף כרצונם..בלי שהם יכולים להחליט מה לעשות אחרי העבודה והאם כדאי ללכת על מוסך ולעשות איזו פחחות רכב...אבל אחרי שקצת הסבירו לי התחלתי להתרגל לרעיון..

שהרי ישנם אנשים שכבר עשר-עשרים-שלושים שנה נוסעים יחד כל בוקר אותו מקום..אז למה בעצם שלא יסעו יחד? נכון שאם פתאום אחרי העבודה מישהו מחליט לעשות סיבוב ולעבור במוסך זה מהווה קצת בעיה, אבל כמה זה כבר קורה? לא הרבה..מספיק קצת כדי להחליט שהרעיון הזה יצא לפועל..

אם ננסה למצוא עוד פתרונות בנתיב המהיר אני סמוכה ובטוחה שנימצא עוד רבים..

לידיעתכם אם לא ידעתם אז ככה נוסעים היום בעולם..כל הרעיון הזה שאלפי מכוניות עומדות בפקק בכל בוקר כשבכל מכונית יושב בן-אדם אחד וכולם או רובם או חלק מהם, בסופו של דבר נוסעים לאותו מקום.. לא אפסורדי? ורק תחשבו על זיהום האוויר? כמה זיהום אפשר לחסוך בעזרת השיטה החדשנית הזו..כמה דלק חוסכים וכמה רכבים יבקרו מוסך בתדירות נמוכה יותר..

ועוד יתרון שאני מתארת לעצמי שמנהלי הפרויקט לא נתנו עליו את הדעת – שיתכן שהרבה מאד אנשים שעבדו עד היום יחד באיזה מקום עבודה גדול, ואף פעם לא דיברו יותר מאשר, שלום-שלום..כעת כשהם יסעו בכל בוקר יחד לעבודה, יווצרו קשרים, יפתחו חברויות וכמה שזה נישמע מצחיק..זה חשוב! מישום שעם הטכנולוגיה המתפתחת והולכת, אנו נעשים מנוכרים מאד אחד לשני כי היום במקום לחייך אפשר לשלוח אייקון..במקום לדבר אפשר לשלוח מיסרון [SMS] ובמקום לבוא ולבקר אפשר לעשות שיחת ווידיאו..

אז אני באמת מקווה שאף אחד לא יצא ניפסד מפרויקט מבורך זה..לא בעלי הרכבים לא מוסכים למיניהם לא תחנות הדלק..למרות שכשחובים על סה- אם באמת יצליח הפרויקט הניסיוני הזה..אין לי ספק [ואני באמת מצטערת בישבילם] כי מישהו יפסיד מהסיפור הזה..זה בילתי נימנע..אבל באמת שיהיה להם בהצלחה..ואסור לנו לישכוח כי גם מיזמים קטנים שלא מייחסים להם כל חשיבות יכולים להפוך בין לילה לאין, ויכולים בהחלט בהחלט לשנות את ההיסטוריה..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב