דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחס אישי לעובדים=כסף 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3086 פעמים ]

יחס אישי לעובדים = כסף

מאת הדס קרן איכנגרין- ייעוץ והדרכה לחברות קייטרינג וחונכת מטעם התמ"ת

 

עובדים טובים. כולם רוצים עובדים טובים, נאמנים, חרוצים, שירגישו חלק מהעסק, שיישארו שעות נוספות, שיתנו את כל כולם אבל השאלה הגדולה היא מה ניתן להם בתמורה?

שכר טוב אפשר לקבל בכל חברה, יש הבדלים בין החברות אבל הם לא כ"כ גדולים. לדוגמא- אם מנהל אירועים עושה חישוב ובודק בכמה חברות קייטרינג מה יהיה השכר שלו לפי אירוע בסופו של דבר הוא יגיע למסקנה שברוב החברות הוא ירוויח דומה, מה יגרום לו להחליט? מה יגרום לו להישאר ולא לעזוב לחברה שתשלם לו 100 ש"ח יותר?

מחקרים רבים מראים - רק יחס!! דוגמא נוספת- מלצר במסעדה טובה או במסעדה בינונית, אם סביבת העבודה תהיה יותר נעימה במסעדה שבה השכר לא גבוה במיוחד הוא יעדיף להישאר בסביבת עבודה חיובית ולא לעבוד במסעדה מלחיצה ותובענית שבה הטיפים גבוהים אבל החיוך מאולץ והמשמרת לא נגמרת כי המלצרים האחרים דואגים רק לעצמם ומנהל המשמרת לא מחייך ולא שיחרר אפילו לשתות מים.

מה אפשר לעשות כדי להשאיר את הטובים אצלכם בעסק? לא צריך הרבה מבחינת יחס, רק יחס אישי, לדעת מי עובד אצלך, מה עובר עליו כשהוא לא בעבודה, לא לשכוח את היומולדת שלו ואת הפסיכומטרי שלו, לחייך ולשים לב שכואב לו הראש. זה הכל! עובד כזה הוא שלך להרבה זמן אם ידע שהמנהל שלו דואג לו, להתחשב ברצונותיו, לא להתייחס לאף אחד כמובן מאליו, לתת מילה טובה וזה לא חייב להיות בבונוס כספי. מילה אחת שווה הרבה יותר מכסף. כשאומרים לעובד כל הכבוד על משהו שהוא עושה, הוא יעשה את זה פעם הבאה עוד יותר טוב.

מה אתה מרוויח מזה? עובדים מרוצים, שירותיים, נאמנים, מחייכים מכל הלב, עובדים עם נשמה כי הם באמת מרגישים בבית, משתפים פעולה עם העובדים האחרים וכל זה הוא רווח נקי של העסק שלך. אין תחלופה גדולה, אין חפיפה לעובדים חדשים כל הזמן, אין בזבוז שעות עבודה על לימוד חדשים, מתוך העובדים תהיה עתודה ניהולית שתחסוך בעתיד שעות חפיפה רבות אם היית צריך להביא מנהל חיצוני. אותם עובדים מביאים את חבריהם הטובים ולא צריך להוציא כסף על פרסום ושעות חיפוש עובדים טובים.

מה מרוויחים הלקוחות? יחס אישי ומקצועי,במקרה של מסעדה הם מרגישים בבית כי כבר מכירים אותם ויודעים מה הם אוהבים לאכול, היכן הם אוהבים לשבת ואיזה יין בא להם בצהריים. הם יחזרו שוב ושוב כי טוב להם. במקרה של קייטרינג הם יספרו לכל מכריהם על המלצר שהיה בשולחן שלהם באירוע, על השירות הנהדר. אורח מרוצה  יזכור רק את כל מה שהיה טוב ואולי גם ייקח כרטיס ביקור לחתונה של בתו שכרגע היא בת 14...

בסופו של דבר כולם יוצאים מרוצים והעסק מרוויח יותר כסף.

קשה לך לעשות זאת לבד? צריך כלים?

www.Hadaskeren.co.il

 

www.hadaskeren.co.il הדס קרן יועצת ומדריכה לחברות קייטרינג וגני אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב