דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שמלות כלה וערב OshiAnna 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 3133 פעמים ]

"הייתי בפריס וגם ברומא....." זה התחלה של שיר מאוד יפה ששר יהורם גאון בילדותי.

זהו שיר שמחבר אותי לתקופה שעיצבתי שמלות כלה והופעתי על כל במה אפשרית בטופ של עולם האופנה הבינלאומי בתחום של שמלות כלה וערב.

בהשכלתי הנני ארכיטקט אך לחיים כנראה יש כוח משלהם והם משכו אותי לגמרי במקרה לעסוק בתחום עיצוב שמלות כלה ואכן נגעתי ונדלקתי .... אהבתי את הקשר עם הלקוחה ואהבתי את הדרך בה נטעתי בליבה את הבטחון למה כדאי לה לעצב דווקא אצלי ולא במקום אחר.... ואכן ההצלחה מיהרה לדפוק על דלתי ועימה גם התיאבון ....

אט אט התחלתי לעצב גם לסלוני כלות מובחרים בכל הארץ והיה ממש טוב כי הרגשתי מוערך וחשוב כי אנשים באמת אהבו את מה שאני עושה .  אך גם זה לא הספיק מכיוון שלפי היהדות מתוך 365 ימים בשנה אפשר להתחתן רק ב180 ימים בערך וזה אומר שביתר הזמן אתה צריך להעסיק כוח אדם בעבודות יזומות בכדי לא לאבד אותם .  כך נוצר הרעיון לעצב גם לכלות המוסלמיות והאמת שהיה ממש טוב החיבור שנוצר כי גם הם מאוד אהבו את מה שאני עושה  אך גם כאן מהר מאוד הבנתי שכל החתונות מתנקזות לחודשי הקיץ בלבד כי אין אירועים בחורף במגזר.

ואז ניחוש קל מי נשאר??........הנוצרים כמובן !!! ומי הכי קרוב אלינו על המפה ??? אירופה כמובן!!!! אז קניתי כמה מגזינים ארופאים ידועים מאוד בתחום הזה והתחלתי ללמוד את הטעם שלהם. יצרתי קולקציה ....שמתי במזוודה וטסתי לרומא.... ככה סתם אל הלא נודע ......אך עם הרבה חלומות לכבוש את העולם הגדול .   עליתי על מונית וביקשתי לשכור את שירותיו לכל היום והמשימה שלו היתה לקחת אותי לכל חנויות שעוסקות בעיצוב שמלות כלה .

מהר מאוד הגענו לבוטיק הראשון ושם גם קנו את כל הקולקציה .....איך שפתחתי את המזוודה הרגשתי את האהבה שלהם למוצר דרך העיניים שלהם והמבטים שלהם אחד לשני גם בלי להבין את השפה שלהם רמת ההתלהבות שהם לא טרחו להסתיר הביאה אותי לידי מסקנה שכאן אני יכול לדרוש מחיר ...ואכן מהר מאוד נשארתי במקום המזוודה עם הרבה מזומנים בכיס ובנוסף עוד נשארו לי יומיים לטייל בעיר התוססת והממגנטת הזו - רומא.  

 כך היה גם בעוד מספר פעמים שביקרתי שם...... אט אט הבנתי שככה לא בונים חומה והחלטתי להשתתף בתערוכה הכי חשובה שנערכה בתחום איך לא.......בבירת האופנה הבינלאומית-Milano

ושם באה ההצלחה הגדולה .......בתוך שנה הופעתי בתערוכות שהיו בפריס מדריד ברצלונה בודפשט ניו יורק שיקאגו לאס וגאס מוסקבה סנט פטרבורג יקטרנבורג רסטוב טוקיו גאונזו  אתונה סלוניקי ועיצובים שלי הגיעו כמעט לכל פינה על הגלובוס מפנמה ונצואלה מכסיקו ועד לסין הרחוקה.  כך במשך 7 שנים הייתי חייתי ונשמתי את גג העולם.

עד ש.......כנראה עייפות החומר ועייפות נפשית ועייפות מוראלית וזוגיות לא מוצלחת ועוד ועוד מיני סיבות שחברו להם יחדיו באותה תקופת זמן הביאו לקריסת מערכות טוטאלית וכך גם העסק כולו התמוטט לנגד עיני .....איני מיצר על שום דבר שקרה לי כי מהרע הזה למדתי דברים חדשים והייתי חייב לעבור את זה כדי ללמוד שקיימות השקפות אחרות שונות ומגוונות  על החיים.

כיום במרחק של שנתיים מהנפילה הגדולה הקמתי לי בתוך וילה מפוארת בשרון סטודיו לעיצוב אופנה לשמלות כלה וערב בו אני מקבל את לקוחותי הפרטיים ונותן את שירותי לקהל הרחב כדי שיוכלו להינות מהידע והנסיון הרב שצברתי עם השנים. אני נהנה ממה שאני עושה כי אני מאוד אוהב את המקצוע שלי ואת היצירה של יש מאין לקחת חומר גלם בסיסי לחלוטין ומימנו ליצור את הבגד החשוב ביותר בחיים של מישהיא ולמזג אותה עם השמלה שאצור לה ולתת לה להרגיש נוח עם השמלה .לתת לה להתמזג עם האופי שלה ועם מה שהיא רוצה לשדר כשתלבש אותה.

ההמשך יבוא ............בינתיים אני מאחל לכם יום מואר ומקסים

באהבה

 

הראל צבי
0528555964




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב