דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות אפליקציות עבור בלקברי 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 4833 פעמים ]

חנויות אפליקציות עבור בלקברי

 

החל מן השנה שעברה, חברת RIM , יצרנית ה Blackberry  פתחה את ה Blackberry apps world חנות האפליקציות המקוונת. לפני הפתיחה לא היה מקום אחד בו ניתן להוריד אפליקציות בלקברי בצורה נוחה ובאופן ידידותי. מאז ועד היום, צצו חנוית אפליקציות עבור בלקברי ברחבי הרשת בהתאמה לעלייה בפופולאריות של המכשיר. להן כמה חניות מומלצות במיוחד.

 

חנות האפליקציות של RIM

כפי שהזכרנו בשנת 2009 נפתחה חנות האפליקציות הרשמית של RIM עבור משתמשי ה Blackberry בחנות אלפי אפליקציות למכשיר הזמינות בלמעלה מ 30 ארצות ברחבי העולם. היישומים מחולקים על פי קטגוריות כגון משחקים, יישומים בחינם ועוד. ממשק החנות נוח מאוד למשתמש ומספק תשובה הולמת לחנות האפליקציות של אפל עבור האייפון. כל משתמש בלקברי יוכל למצוא את במבוקשו בחנות ללא כל קושי.

 

חנות MobiHand

בחנות האפליקציות הזו תוכלו למצוא אלפי אפליקציות שונות עבור מכשיר ה Blackberry שלכם. החנות הינה חנות עצמאית לחלוטין וניתנת לגישה דרך דפדפן ה Blackberry בקלות רבה. מעצם היות האתר עצמאי הדגש הגדול בו הוא על אפליקציות בלקברי בתשלום, את התשלום ניתן לעשות בכרטיס אשראי. האפליקציות מחולקות לפי קטגוריות כמו גם לפי פופולאריות. באתר תוכלו למצוא גם לשונית של מבצעים לרכישת אפליקציות בלקברי במחירים מוזלים. היצע האפליקציות החינמיות אמנם דל אך החנות בהחלט מפצה על כך במחירים אטרקטיביים וגישה נוחה. כמו כן, בחנות ה MobiHand  ערכות נושא רבות עבור ה Blackberry שלכם.

 

חנות אפליקציות Handango  

בחנות זו כמו באחרות תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של אפליקציות להתקנה על גבי ה Blackberry, רינגטונים, ערכות נושא ומשחקים. האפליקציות מחולקות לקטגוריות שונות ובנוסף ישנה פינת מומלצים בה תוכלו ליהנות מהמלצות צוות האתר. מעבר לכך, באמצעות החנות המקוונת ניתן לעקוב אחר חדשות, מניות ואינפורמציה רלוונטית אחרת עבור משתמש ה Blackberry יש לציין כי כל היישומים באתר ניתנים לקנייה בלבד ואין כלל אפליקציות חינמיות. את האפליקציה היעודית תוכלו להוריד דרך אל האתר מן המכשיר.

 

Handmark  - פיתוח אפליקציות עצמאי

חנות מקוונת זו היא במה חופשית למפתחי אפליקציות בלקברי עצמאיים. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של כלים שימושיים במחירים מפתיעים. אמנם לא תמצאו בה אפליקציית מסנג'ר או סקייפ, אין ספק כי יישומים שימושיים מאוד ויצירתיים נמצאים ובשפע. ניתן לפתוח חשבון משתמש דרך האתר ולרכוש אפליקציות מן המחשב הביתי. האתר אינו מספק ישום ייעודי להורדה מן ה Blackberry וניתן לגישה דרך המכשיר בעזרת הדפדפן בלבד.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב