דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצללות: זול שהוא יקר 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2068 פעמים ]

כמה זה עולה? זו השאלה שרוב הצרכנים שואלים לפני שהם מחליטים אם לקנות מוצר מסוים. כסף מהווה ללא ספק שיקול מרכזי, עיקרי ולפעמים אפילו יחיד אצל הרבה מאד אנשים כשהם מתלבטים אם לקנות דבר מה. גם כאשר האדם מן הישוב זקוק לפיתרונות הצללה השאלה העיקרית שמטרידה אותו לפני הכול היא מה העלות של סוגי הצללות שונים וכמה יהיה עליו לשלם עבור המוצר ועבור ההתקנה שלו. עד כמה שהשיקול הפיננסי חשוב, ועל כך אין ויכוח, צריך לזכור שיש עוד שיקולים שצריכים להיות בעלי משמעות ומשקל בתהליך הבחירה של מוצר זה כמו לגבי כל מוצר שהוא. לפעמים הצללות זולות יותר אינן הבחירה הנכונה. לפעמים דווקא מוצרים יקרים יותר מתאימים יותר לצרכן שרוצה לבצע קנייה חכמה.

בשוק ניתן למצוא כיום מגוון סוגים של הצללות ומגוון חברות שמציעות אותם למכירה. הצרכן שרוצה למצוא פיתרון לבית – מרפסת חשופה לשמש, חצר פנימית או חיצונית, גינה או מגרש כלשהו וכן הלאה – מחפש פיתרון הצללה שיתאים למטרה שלשמה הוא נרכש. התחרות בין חברות שונות מביאה לעיתים להורדת המחיר של דגמים שונים אך לעיתים הורדת מחירים זו מסתירה בתוכה עלויות שונות שאינן גלויות לצרכן. צריך לזכור שסוגים שונים של הצללה נועדו לשנים ארוכות ולא רק לקיץ אחד. קניית סוכך או כל מוצר דומה אולי איננה דומה לקניית דירה שאנחנו רוצים לשנים רבות מאד. עם זאת, הצרכן איננו רוצה לגלות שהוא קנה סוג של הצללה שמחזיקה מעמד שנה אחת לפני שפגעי הזמן ניכרים בה. כאשר ניגשים לקנות הצללות צריך לחפש דגמים איכותיים שיוצרו מחומרים איכותיים ושיחזיקו מעמד זמן רב וכך ייתנו לצרכן תמורה הולמת לכספו.

האיכות של מוצרי הצללה נמדדת בפרמטרים שונים. לדוגמה: הצללות מכאניות, דהיינו כאלה שיש להן מנגנון פתיחה וסגירה מכאני, דורשות תחזוקה לאורך הזמן ורק חברות מסוימות יכולות להבטיח שירות טוב לאורך שנים ואחריות על המוצר לטווח ארוך. ייתכן וניתן למצוא חברות שימכרו דגמים מסוימים במחירים נמוכים מאד אבל לצד החיסכון בכסף הצרכן מקבל שירות פגום וחלקי, מוצר בעל תחזוקה מסובכת ולא יעילה ואחריות קצרה או לא קיימת. היחס בין האיכות והמחיר הוא שיקול הרבה יותר חשוב מהמחיר עצמו. כמו שבעסקת נדל"ן המחיר איננו השיקול היחיד אלא רק שיקול מתוך מערכת שלמה של שיקולים, גם כאשר רוכשים הצללות השיקול הכספי הוא רק מרכיב אחד בתוך המערכת השלמה.

אין קורלציה מוחלטת בין מחיר נמוך לאיכות נמוכה כפי שאין קשר בין מחיר יקר לאיכות גבוהה. הצרכן הנבון איננו חייב לבחור דווקא במוצר היקר ביותר כדי להיות בטוח שיחד עם המחיר הגבוה גם באה איכות גבוהה. ישנם מקרים, ללא ספק, שהמחיר הגבוה מסתיר איכות נמוכה וכך הצרכן נענש פעמיים:, הוא משלם מחיר יקר עבור פיתרון הצללה ומקבל מוצר גרוע. עם זאת על הצרכן להקפיד שלא ליפול במלכודת המחיר הנמוך ולקנות הצללות שונות כי הן זולות יותר. גם אם לא מדובר בקנייה יקרה עד מאד כמו דירה או מגרש, עדיין יש להקדיש תשומת לב מספקת לשיקולים השונים שיש כאשר מחפשים סוגים שונים של הצללות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב