דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין וטבעות נישואין 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 666   [ נצפה 3203 פעמים ]

המשבר הכלכלי פקד את כולנו וגם כיום בישראל, רבים נתונים במצב כלכלי פחות טוב מזה שלפני שנה או שנתיים. האם זה אומר לדחות את תוכניותינו ולוותר על יהלום עבור טבעות אירוסין?  אמריקאי ממוצע מוציא בין משכורת אחת לשתיים על טבעות אירוסין משובצות יהלומים. האם נוותר על טבעת עם יהלומים? התשובה הרווחת היא שלילית, אולם חשוב לנקוט בגישה אחראית המתאימה טבעת לתקציבו של הזוג הקונה. כלומר, המשמעות המעשית היא: לא לדחות את הצעת הנישואין כי ידי אינה משגת כרגע, אלא למצוא דרכים לחסוך בעלות טבעות אירוסין, כדי שניתן יהיה לחגוג את האירוע המרגש הזה כמו שצריך.

 

זוגות רבים, בתחילת חייהם המשותפים, נתונים בלחצים כלכליים ובונים עצמם. מסיבה זו, הם אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש טבעות אירוסין או טבעות נישואין יקרות ומעדיפים לרכוש טבעות צנועות יותר וסמליות.

 

ניתן לרכוש טבעות אירוסין איכותיות וכן טבעות נישואין ברמה גבוהה, מבלי לשבור קופת חסכון ומבלי להסתכן בלקיחת הלוואה מהבנק. במאמר זה, ננסה לסקור מעט מהאמצעים לחסכון בטבעת זו, ולהראות כיצד ניתן במחיר שווה לכל נפש לקנות טבעות אירוסין שאף בחורה לא תוכל לסרב להן. להלן מספר כללים בסיסיים לרכישה נבונה של טבעות אירוסין:

 

ניגש ישר לעניין, כמה צריך להוציא על טבעות אירוסין? בחורים רבים, חושבים בטעות כי המחיר מקביל לאיכות, ובלי להוציא סכום מכובד בדולרים פרי עמל של ימים רבים אין טעם להציע נישואין. ההצעה הראשונה היא כמובן, להוציא כמה שמרגיש בנוח על מתנות אלה - טבעות אירוסין. או במילים פשוטות, מדוע להעיב על שמחת התחלת החיים המשותפים הרשמית, עם חוב בכרטיס האשראי או בחשבון הבנק המשותף. דחיית סיפוקים פשוטה ומעט שכל ישר, עשויים להסתכם כדבר הנכון לעשייה.

 

כמובן שלעיצוב יש מרכיב חשוב בבחירה. ההצעה שלנו, היא לבחור משהו שאתם מעוניינים בו, ונראה לכם שיהיה מתאים ויפה על אצבעה בת הזוג. לעיתים, מקוריות היא גם דרך לחסוך. ניתן להחליף טבעות אירוסין בשיבוץ קלאסי של אבן מרכזית ושתי אבני צד. כמו כן, האבן המרכזית לא חייבת להיות יהלום אמיתי. אבן יקרה בשם מויסנייט, מהווה תחליף אולטימטיבי ליהלום. בנוסף, גם אבן חן מרשימה וגדולה כמו רובי, אמרלד או טופז, עם שני יהלומים צנועים בצדדים היא אופציה מעניינת במידה והתקציב דל בשלב זה של חייכם. לא זאת ועוד, תמיד ניתן יהיה לשדרג את העניין: טבעות אירוסין יכולות ללוות את בני הזוג, כשהן מתאימות בכל שלב של החיים, בהתאם לרמת החיים האמיתית. טבעת חדשה או יהלום אמיתי המשובץ בטבעת המקורית, עשויים להוות מתנת יום נישואין מושלמת.

 

רעיון נוסף הוא להשאיר את טבעת האירוסין המקורית, בהיותה בעלת קשר רגשי עמוק לאירוע הצעת הנישואין, ולרכוש טבעת אירוסין נוספת יקרה יותר כשהמצב הכלכלי משתפר. חשוב לזכור שבסופו של דבר, מדובר בתכשיט בעל ערך סנטימנטאלי ומחירו הכספי לא בהכרח חייב להיות גבוה. במידה וקונים כמתנת יום נישואין טבעת חדשה, אין שום חוק שאומר כי על טבעות נישואין חדשות להיות יקרות יותר מטבעות נישואין או טבעות אירוסין ישנות.

 

חשוב ביותר לזכור כלל פשוט: צריך לקנות משהו ששלמים איתו ומרגישים עמו בנוח. זאת לעולם אינה טעות לחיות בהתאם לאמצעים שלך והדבר נוגע גם בענייני טבעות נישואין, טבעות אירוסין וכו'. יש להתאים את הטבעת לאצבע, אך לא פחות חשוב מכך גם לכיס.

 

הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין, טבעות נישואין ותכשיטי כלה, הנכם מוזמנים להגיע לגלריה בבית חרות ולהתרשם ממבחר הטבעות והתכשיטים.

הוד מקבילי הוא בוגר בצלאל אקדמיה לאומנות ובוגר אומנית - עיצוב תכשיטים.
על טבעות אירוסין, נישואין, עבר ועתיד ניתן להמשיך להתעדכן בבלוג טבעות אירוסין של הוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב