דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - אין מתנות חינם 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2135 פעמים ]

מי לא מכיר סיטואציה בה קנה פריט במבצע רק כי היה זול, ולאחר מכן לא השתמש בו ולא פעם אחת? בניית אתרים לעיתים זה עסק לא זול אך יש סיבה לכך. לבנות אתר בצורה מקצועית זה תהליך שלוקח זמן ודורש ידע מקצועי. צריך להשקיע המון מחשבה ותכנון, וכמובן חשוב שהביצוע יהיה על הצד הטוב ביותר.

מי שמתפתה לפנות לתהליך של בניית אתרים בחברה או על ידי אדם שלא מספיק מקצועי ומיומן רק בגלל המחיר הזול, עלול למצוא עצמו מאוכזב ולהזדקק לבנות אתר חדש במחיר הסביר לכך. לכן, חשוב לוודא שאת האתר שלכם תבנו אצל מי שמתמחה בתחום בניית אתרים גם אם המחיר גבוה מזה שיכולתם לשלם לחברה עלומת שם שהציעה לכם בניית אתר בזיל הזול.

בניית אתרים – כרטיס הביקור שלכם
אתר אינטרנט מהווה מעין כרטיס ביקור שלכם ולכן, הוא צריך לשקף את העסק על הצד הטוב ביותר. העיצוב צריך להיות הולם, התכנים איכותיים, האתר צריך להיות נוח לתפעול. על מוצר טוב אסור להתפשר, ובטח לא על אתר שבשאיפה תאלצו לבנות רק פעם אחת, והוא ישמש אתכם לאורך זמן. חברת בניית אתרים מקצועית תיצור לכם אתר שכשתכנסו אליו תרגישו שהוא אכן חלק מהעסק שלכם, שהוא משקף את מי שאתם ואת המסר שאתם רוצים להעביר.

העוסקים בתחום בניית אתרים מקצועית לוקחים בחשבון פרמטרים שונים בכדי שתוכלו להוציא מהאתר שלכם את המיטב, למשוך גולשים ליצור קשר ע"י עיצוב קורץ,  ניווט נוח באתר עבור המשתמש, אתר אטרקטיבי ויזואלית, וכמובן בעל תכנים איכותיים.

בניית אתרים – לא שוכחים את גוגל
לאחר שחברת בניית אתרים העלתה את אתר העסק שלכם לאוויר, כעת עליכם לדאוג לכך  שבכלל תחשפו לקהל היעד הרלוונטי לכם, לשם כך מומלץ שתשקיעו גם בתהליך של קידום אתרים. קידום אתרים זהו תהליך שמטרתו לחשוף אתר לקהל גולשים ממוקד בעל פוטנציאל להפוך ללקוחות. בסופו של תהליך זה, גולש אשר יקליד במנועי החיפוש את אחד המוצרים או השירותים שאתם מציעים, ימצא את אתר העסק שלכם מופיע בתוצאות החיפוש במקומות הראשונים.

שני התהליכים בניית אתרים וקידום אתרים חשובים כאחד. חברות רבות מציעות את שני השירותים הללו ותוכלו לבחור בין אופציה כזו לבין אופציה של חברה אחת שתבצע עבורכם בניית אתרים וחברה אחרת שתבצע עבורכם את החלק השני שהוא קידום אתרים. בכל אחת מהאופציות, ודאו שאתם לוקחים חברה מקצועית ואיכותית, גם אם העלות גבוהה מעט ממה שחשבתם, כי העיקר זה התוצאות.

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים Rss Feeds




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב