דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פחחות רכב, לא לעשירים בלבד. 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2326 פעמים ]

ות רכב. שלא יהיו תאונות ו-שיבוא המשיח!

פחחות רכב זהו תחום שגם אם לא ניתקלתם במונח המיקצועי הנ"ל, מן הסתם כן נעזרתם בשירותים הנרחבים הניכללים תחת השם פחחות רכב.

גם אם במבט ראשוני נראה תחום זה כמותרות הריני להודיעכם כי תחום זה הוא רלוונטי וניצרך לכל אחד שיש באמתחתו רכב ואם גם לכך דרושה הגדרה הרי-רכב: ארבע גלגלים ומנוע המכוסים מעליהם בציפוי של פח..הלא הוא הפח שדיברנו עליו מקודם פח זה הוא ציפוי אומנם אך לא כמו תחומים אחרים בהם הציפוי מהווה ציפוי בלבד ואין קשר בינו לבין הבפנוכו הרי שפה זה ממש ממש לא נכון ואני אסביר.

כפי שידוע לכם בוודאי רכב זה דבר רגיש הוא אומנם עשוי מפלדה אך יש לו לב רך מאד ורגיש..אם תתייחסו אליו לא בעדינות, אם תרדו ותעלו ממדרכות בלי חשבון אם תדפקו אותו,אם תפגעו לו בפח הרי שמתחת לכל הפח הזה יש מנוע ובוכנות וכו וכו ,שהם מזיזים את הרכב..בילעדיהם-ובלי סייעתא דשמיא כמובן—לא יוכל הרכב לזוז כלל..ולכן מכה אחת שמקבל הפח לא במקום הנכון..היינו במקום רגיש..יכולה לפגוע בתיפקודו של הרכב כולו..מאחר שהמכה פגעה במנוע. זה נראה אולי קצת מופרך אבל זה קורה, והרבה!

אתן דוגמא נוספת, אם נופל לכם משהו על מכסה המנוע והתמזל מזלכם -הרע- והוא פגע בידיוק במיכלית השמן..צר לי להודיע אך הסיכוי שהמכה פוצצה לכם את מיכל השמן הוא לא קטן בכלל..השמן יטפטף אט אט עד שתימצאו את עצמכם תקועים עם מיכל שמן ריק..

כמובן שהדבר תלוי רבות גם בסוג הרכב שלכם ובאופיו..אם אנחנו מדברים על מכוניות מרוץ אשר בנויות משילדה חזקה בהרבה ממכונית רגילה..הרי שכאן לא תצטרכו לרוץ עם כל מכה למוסך..אבל בהמלצה אישית אומר שיותר יפה ומכובד להתחיל מרוץ עם מכונית שלמה..

בג'יפים ושאר סוגי מכוניות כבדות..להלן-לנדרובר,ג'יפ,או האמר קשוח..לא מכל מכה יפגע הפח בכלל..ובוודאי שלא מה שנימצא מתחתיו..ריכבי שטח, לרוב בנויים מחומרים חזקים מאד ועמידים מאד..וגם עולים בהתאם..לרכבים אלו יש שם נירדף-מכוניות שרד..את השם הזה הם קיבלו כשהחל העיניין הזה של התנקשות בראשי ממשלות או סתם באנשים שיודעים יותר מידי..אז החלו אנשים להשתמש ברכבי שרד או ברכבים מוגנים כדי לעבור ממקום למקום או מבונקר לבונקר..לא שזה תמיד עזר להם..

ברכבי יוקרה הסיפור הוא שונה במיקצת..תלוי איזה רכב אתם מחזיקים..(אם בכלל) רוב מכוניות היוקרה כמו מרצדס או וולבו או פורשה והדוגמאות עוד רבות..משתמשים בחלקים מאד מאד טובים -ויקרים- כדי להרכיב את המנוע..כך שגם אם הפח שלכם ניפגע קרוב לוודאי שלמנוע לא קרה כלום.

אז את בהחלטה איזה רכב כדאי לקנות או באיזה רכב כדאי להשקיע לא ממש עזרתי לכם..אבל אני חושב שאולי תרמתי במיקצת..ונסיים בברכה-שלעולם לא תזדקקו לשירותי פחחות רכב. שלא יהיו תאונות ו-שיבוא המשיח!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב