דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לדעת כשעושים קניות סופר באינטרנט? 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 5011 פעמים ]

כל שבוע מלאי המוצרים בבית מתרוקן וצריך ללכת לעשות קניות בסופר. הקניות בסופר יכולות להיות מתישות ומעייפות. המקום גדול מאוד ולכן הקניות לוקחות הרבה זמן וקשה לעמוד על הרגליים כל כך הרבה זמן. העמידה בתור בקופה יכולה גם היא להיות מתישה וכאילו זה לא מספיק לפעמים צריך גם לסחוב את כל השקיות הביתה - ולא לכולנו יש מעלית בבית. לכן, חברות הסופר מציעות אופציית קניות חדשה - קניות סופר באינטרנט.

קניות סופר באינטרנט - איך זה עובד

אפשר להיכנס לאתר של חברת סופרמרקט מסוימת ולפתוח כרטיס קניות. באתר המוצרים מחולקים לפי מחלקות וזה מאפשר התמצאות קלה בחיפוש המוצרים. אפשר לראות באתר גם את המבצעים של אותו היום וליהנות מקנייה שמשלבת מבצעים והנחות. אחרי שנכנסים לאתר וקונים בפעם הראשונה האתר זוכר את סל הקניות שביצעת ובפעם הבאה שתיכנס אתה יכול רק לשנות את המוצרים בהתאם. חווית הקניות הופכת מהירה ויעילה יותר.

קניות סופר באינטרנט - יתרונות

כמו שכבר הזכרתי הקניות הופכות מהירות יותר. אין צורך לצאת מהבית, להניע את האוטו, לבזבז זמן מיותר בלעבור את המרחקים העצומים שבין המדפים, אין צורך לחכות בקופה, לריב עם הקופאית ולא צריך לסחוב את המצרכים כי הם מגיעים עם שליח עד הבית.

אפשר לבצע קניות סופר באינטרנט בלי לפספס את מגוון המוצרים המוצע בסופרמרקטים. לעומת מכולות או חנויות פרטיות קטנות דרך האינטרנט אפשר לבחור מתוך מגוון עצום של מוצרים ותמיד למצוא את מה שרוצים ואוהבים.

היכרות בסיסית עם קניות סופר באינטרנט

קניות סופר באינטרנט כרוכים בתשלום נוסף, ואולי אפילו טיפ לשליח אם רוצים. הקניות דרך האינטרנט מחייבים חיבור לאינטרנט והיכרות בסיסית עם שימוש במחשב ובאינטרנט. ישנם אנשים שאין להם גישה לאינטרנט כמו אנשים מבוגרים ולכן קשה להם לבצע את הקניות, למרות שהאוכלוסייה הזו זקוקה לא פחות לאמצעי שיקל עליהם בביצוע הקניות.

דבר נוסף כדאי לדעת ששירות המשלוחים לא מגיע באמת לכל מקום, צריך לבדוק האם איזור המגורים שאליו רוצים שיגיעו הקניות נמצא באזור החלוקה. כמו כן כדאי לבדוק את השעות והימים בהם נעשים המשלוחים ולהתארגן בהתאם.     

מי יכול לעשות קניות סופר באינטרנט?

כל אחד שיש לו מחשב ואינטרנט יכול לבצע קניות סופר באינטרנט. השירות יכול לתת מענה לבעלי נכות שאין להם יכולת ניידות גבוהה. אנשים ללא רכב יכולים לעשות קניות סופר באינטרנט ולחסוך מעצמם את הקושי שבסחיבת השקיות ברגל או באוטובוס.

השירות יכול לאפשר לאוכלוסייה הקשישה לקבל מוצרים עד הבית בצורה בטוחה ולא להיות תלויים בצורך שמישהו יעשה את הקניות בשבילם. קניות סופר באינטרנט יכולות לעזור לבית עסק או חברה שמחויבת לתת אוכל במקום העבודה בלי הצורך לשלוח את אחד מהעובדים שילך לקנות מצרכים במקום לעבוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב