דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות אומנותיות לתינוקות 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2572 פעמים ]

 

יש משהו מיוחד בהכנת מתנות לתינוקות או מתנות ליולדת. יש כל כך הרבה יצירות אמנות שניתן להכין עבורם. זה נהדר לעבוד על פרויקט במהלך ההריון של האם לעתיד ולסיים אותו רגע לפני הולדת התינוק. אם בחרת בפרויקט גדול בתור מתנה ליולדת, כנראה יוקל לך עם סיומו לא פחות מכמה שיוקל ליולדת עצמה לאחר הלידה. למה לא לתת למתנות היצירתיות והמקוריות האלו ניסיון?

קופסאות מתנה תלת מימד

לפעמים תרצה לתת מתנה ליולדת שתהיה גם שימושית, או שתמצא משהו נהדר בחנות. במקרה כזה תוכל לרכז את היצירתיות שלך בהכנת אריזה ייחודית ויפה למתנה. מתנה מקושטת כזו תמשוך תשומת לב ותהיה מרשימה מאוד בכל ברית או מסיבה לתינוק.

שמיכת תינוק

אם אתה אוהב לסרוג יש המון פריטי אמנות שתוכל להכין! תינוקות לעיתים נקשרים לשמיכות אז למה לא לסרוג שמיכה שתחמם ותפנק את התינוק?

אפשר לסרוג ריבועים ולתפור אותם ביחד. סריגת השמיכה בריבועים מאפשרת לה להיות ניידת בזמן היצירה שלה, וכך אין צורך לסחוב איתך שמיכה, רק כדור צמר וכלי סריגה. עם אותו הצמר ואותה הדוגמה הכן שמיכה אחת גדולה לעריסה, שמיכה קטנה לנמנום בעגלה ושמיכה בינונית למעון.

ספר תינוקות אישי

יצירות אומנות לתינוקות יכולות להיות גם חינוכיות. רעיון מסוג זה עבור מתנות לתינוק הוא ספר אישי לתינוק. לשם הכנתו מצא תמונות דיגיטליות של הסבים, דודים, הורים, חברים וחיות מחמד של המשפחה. הוסף כיתובים ושמות לתמונות הדיגיטליות. הצמד שתי תמונות גב אל גב ותחבר את הדפים לספר. כך תקבל ספר מעוצב אישית עבור התינוק, ממנו יוכל ליהנות וגם  ללמוד את השמות והמראה של הקרובים לו.

ציורי עקב

פעילות אומנותית מהנה לתינוקות היא ציורי עקב. זוהי פעילות פשוטה מאוד וכעבור שנים תשמח שביצעתם אותה כאשר תיזכר איזה זעירות היו כפות הרגליים של בנך או בתך בינקותם. ציורי ידיים הם מעט יותר מסובכים עם תינוק קטן, לכן מומלץ להישאר עם כפות רגליים בשלב זה.

כל שצריך לעשות הוא להשיג צבע לא רעיל, לצבוע את כפות הרגליים של התינוק (אחת בכל פעם) – כדאי להשאיר את גב כף הרגל נקי מצבע כדי שטביעת כף הרגל תיראה מעט יותר אלגנטית. השתמש בנייר יפה והנח את כף הרגל הצבועה של תינוקך על הנייר. זה עוזר אם מישהו אחר לוחץ קלות את הבהונות של התינוק על גבי הנייר בעודך מחזיק אותו.

ההדפסים המתקבלים יכולים לשמש ככרטיסי ברכה נהדרים לסבים. מקם אחד בספר התינוק שלך ואל תשכח למסגר אחד אחר! אתה והתינוק שלך בוודאי תיהנו לבצע את הפעילויות האומנותיות האלו יחדיו.

 

ניר שמיר, מצוות האתר מתנה ליולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב