דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות ליסינג פרטי 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 3029 פעמים ]

מי מאיתנו לא חלם על רכב משלו? כלי רכב חדש חדש, עם הריח של העור כאשר מורידים את הפלסטיקים המכסים את המושבים לאחר קבלתו מהיבואן? עד לפני שנים לא רבות, החלום הזה היה רחוק מהישג ידם של אנשים רבים. מחירם של כלי הרכב החדשים היה גבוה מהישג ידם, והלוואות בסדר גודל אשר נדרש לצורך רכישת כלי רכב אשר כזה היו עניין כבד משקל וקשה לביצוע. חברות ליסניג אשר החלו את דרכן בארץ בהצעת ליסינג תפעולי עבור חברות אשר להן ציי רכב גדולים הבינו את הפוטנציאל והביקוש הקיימים בנושא ליסינג פרטי, המיועד לאנשים פרטיים ואינו כולל רכיבי תפעול אלא רכיבי עזרה ברכישת כלי הרכב, ובשנים האחרונות פונות חברות הליסינג לא רק אל חברות ענק כקהל יעד אלא אף לחברות קטנות אשר ציי הרכב אשר ברשותן אינם מצדיקים החזקת ליסינג תפעולי, עצמאיים, ואנשים פרטיים אשר מעוניינים בשירותי ליסינג פרטי.

מה כוללת עסקת ליסינג פרטי?

עסקת ליסינג פרטי היא עסקה בה אדם פונה אל חברת ליסינג ומקבל למעשה הלוואה לרכישת כלי רכב חדש. ככל הלוואה, גם הלוואת הליסינג היא הלוואה המגיעה עם ריבית מסוימת, אולם המחיר הסופי אשר אותו תשלמו על כלי הרכב עשוי להיות בכל זאת נמוך מהמחיר אותו תשלמו במידה ותרכשו את כלי הרכב ישירות מהיבואן. כיוון וחברות הליסינג רוכשות כמות רבה של כלי רכב הן זוכות לתנאים ומחירים טובים בהרבה ברכישת כלי הרכב מהיבואן מאשר תוכלו אתם להשיג בצורה ישירה. באופן זה, אם רכשתם כלי רכב באמצעות חברת ליסינג ובכך הפחתתם 15% ממחיר כלי הרכב, גם אם בעבור ההלוואה תשלמו 10% או 12%, עדיין המחיר הסופי לתשלום עבור כלי הרכב עשוי להיות נמוך מהמחיר אותו תשלמו ברכיה ישירה מהיבואן.

בנוסף, ככל הלוואה, תנאי החזר ההלוואה הופכחים את התשלום עבור כלי הרכב לנוחים. בעסקאות ליסינג פרטי (הנקרא גם ליסינג מימוני) תתבקשו לספק מקדמה בגובה אחוז מסוים ממחירו של כלי הרכב. על פי רב, תתבקשו לשלם כ-30% מערכו של כלי הרכב אותו בחרתם לרכוש. המשך התשלומים עבור כלי הרכב יערכו באופן חודשי, מדי חודש בחודשו, למשך תקופת זמן אשר תקבעו אשר עומדת לרוב על 3-5 שנים. 

בסיום תקופת הליסינג ועם סיום החזר הללוואה תעמודנה בפניכן אפשרויות שונות: רכישת כלי הרכב מחברת הליסינג במחיר מופחת אשר הוסכם עליו בתחילת התקופה או המשך לעסקת ליסינג פרטי נוספת בה כלי הרכב יועמד למכירה ומחיר המכירה יכסה על המקדמה הנדרשת בעבור רכישת כלי רכב חדש.

מנהל תפעול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב