דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילאנו בירת האופנה 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2405 פעמים ]

מילאנו, בירת חבל לומברדיה שבצפון איטליה נחשבת לבירת התעשייה והכלכלה האיטלקית וכמובן, בירת האופנה של איטליה. בעיר מילאנו ישנם מבנים הסטורים מרשימים המושכים אליהם תיירים מכל העולם. העיר ידועה בחיי הלילה המשובחים שלה, המסעדות, אירועי תרבות, גלריות מודרניות וכמובן היצע הקניות הרחב. מילאנו היא גן עדן למעצבים. תמצאו כאן שפע גלריות לעיצוב, חנויות רהיטים מעוצבים, בנייה מרשימה, בתי המעצבים הידועים, את החנויות הכי יפות, הפריטים הכי טרנדיים.

 

מילאנו מציעה למבקרים שלל אירועי תרבות, מוזיאונים, תיאטרון, אופרה, מוזיקה קלאסית, חיי לילה סוערים, שופינג, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, קתדרלות עתיקות וארוחות גורמה מהמטבח האיטלקי המשובח. מי שמגיע בטיסה למילאנו יוכל לצאת ממנה לטיולים בכל רחבי איטליה, בזכות היותה מרכז תחבורתי גדול. קל להגיע ממנה ליעדים כמו ונציה, פירנצה, ורנה  ואגם גארדה באיטליה, למדינות קרובות כמו צרפת, שווייץ ולהרי האלפים. בקיצור, נופש במילאנו הוא נופש קלאסי במלוא מובן המילה. מי שמגיע לחופשת סקי באיטליה כדי ליהנות מאתרי הסקי האיכותיים בדולומיטים. חופשת סקי בדולומיטים משלבת מסלולים מגוונים, אווירה חמה פעילויות שונות ומגוונות.

 

מי שמגיע בטיסה למילאנו יוכל לבלות בה מספר ימים לפני שיצא למסלולי הגלישה. ישנן טיסות מישראל למילאנו כל השנה. ניתן להשיג דילים למילאנו בשילוב סקי באיטליה. נמל התעופה של מילאנו נקרא "מלפנסה" ומצוי ליד העיר וורזה צפונית מערבית למילאנו.

 

 

אטרקציות במילאנו:

 

הקתדרלה המרכזית של מילאנו - Duomo הדואומו הוא אחד המונומנטים המרתקים שתוכלו לבקר בהם. זוהי כנסייה גותית אדירת מימדים מלכותית, שנחשבת לאחת המפוארות בכל איטליה.

 

בית האופרה לה סקאלה (Teatro alla Scala) אם אתם שוחרי תרבות אל תפספסו ערב של אופרה איטלקית, הופעת מחול, תיאטרון, או ביקור במוזיאון התיאטרון של בית האופרה המפורסם ביותר בעולם.

 

מצודת קסטלו ספורצסקו (Castelo Sforzesco) ופארק Sempione אם אתם אוהבים מבנים עתיקים- אל תחמיצו ביקור במצודה המדהימה שקיימת כבר 500 שנה, ועוצבה על ידי ליאונרדו דה- וינצ'י בכבודו ובעצמו. בעבר התגוררו בה שליטי המחוז וכיום היא מהווה את מקום משכנם של כמה מהמוזיאונים המשמעותיים באירופה.

 

מוזיאון המדע והטכנולוגיה על שם ליאנורדו דה-וינצ`י הוא אתר מעניין ששווה לבקר בו. הוא מציג את ההיסטוריה של המדע באמצעים טכנולוגיים, לצד דגמים שנבנו בהתאמה לשרטוטים של ליאונרדו דה וינצ'י.

 

הסעודה האחרונה של דה וינצ`י - הסעודה האחרונה היא יצירתו העוצרת נשימה של ליאונרדו דה וינצ'י, שנחשבת לאחת מיצירות האמנות היוקרתיות והפופולאריות בעולם. מדובר באחת מגולות הכותרת שלא כדאי להחמיץ במהלך חופשה במילאנו. היא נמצאת במנזר הדומיניקני שליד כנסיית Santa Maria delle Grazie שנמצאת ברחוב Corso Magenta.

 

 בתי מלוןחופשותנופש וטיסות בארץ ובעולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב