דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקי בדולומיטים בין ירוק ללבן 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2923 פעמים ]

אתרי הסקי בדולומיטים פופולאריים גם בזכות הנופים המרהיבים והקסומים שמקיפים אותם, שכוללים את רכס הדולומיטים בצפון-מרכז ומזרח המדינה ואת רכס האלפים שבמערבה, ובזכות האירוח האיטלקי החם. אתרי הסקי בדולומיטים נחשבים לאיכותיים ביותר, הן מבחינת התחזוקה והמתקנים והן מבחינת גיוון המסלולים בעבור כל רמות הגלישה. באתרי הסקי תמצאו חנויות להשכרת ציוד ובתי ספר מצוינים לסקי.


לחופשת סקי בדולומיטים תוכלו לצאת כמעט בכל עונות השנה. עונת הסקי הרשמית באיטליה נמשכת מתחילת חודש דצמבר ועד חודש אפריל, אך מאחר שאיטליה נהנית מאתרים ששוכנים למרגלות קרחוני עד, תוכלו לצאת לחופשת סקי באיטליה גם בחודשי הקיץ וליהנות משלג גם כשבחוץ זורחת שמש חמימה. אחד מאתרי הסקי היותר פופולאריים בדולומיטים הוא הסלה רונדה, בעל מרחב גלישה אדיר ברכס הדולומיטים שנמצא בצפון מזרח איטליה על הגבול עם אוסטריה ושווייץ. כשתגיעו לחופשת סקי באיטליה או שתרכשו חבילת סקי לדולומיטים ותבחרו באתר זה, תוכלו ליהנות ממתחם גלישה ענק שנקרא סופר סקי דולומיטי המתפרש על 1200 ק"מ וכולל ארבעה עמקים שמחוברים במסלול המעגלי של הסלה רונדה: Alta Badia, Val Di Fassa, Val Gardena, Marmolada.

 

האזור כולל גם את רכס ססולנגו, שהינו מרהיב ומרשים לא פחות. למרגלותיו של הרכס קיימת עיר הסלעים ושם אפשר ללמוד לטפס על צוקים וליהנות מנופים עוצרי נשימה, ממסלולי משפחות נפוצים בעיר הסלעים ומהטבע הקסום. לרכס המרמולדה הגבוה ביותר בהרי דולומיטים, תוכלו לעלות באופן רגלי או באמצעות רכבל ולהחשף לתצפית פנוראמית נפלאה של 360 מעלות.

 

גם בקיץ הרי הדולומיטים מושכים מטיילים רבים אשר באים ליהנות מהנופים הדרמטיים, או לשם חווית ספורט אתגרי, כגון: טיפוס הרים, טיפוס צוקים, גלישת מצנחי רחיפה, רכיבה על אופנים או סוסים, רפטינג וסנוובורד בדולומיטים.

 

אם תגיעו בטיסה למילאנו או טיסה לטורינו ותצאו לחופשת סקי בדולומיטים תוכלו ליהנות מנוף של עמקים נרחבים ומדרונות הרים. גולשים ישראלים רבים בוחרים לצאת בחבילות סקי לאיטליה כדי ליהנות מאתרי הסקי לשם סנובורד בדולומיטים, שנחשבים לאיכותיים ומגוונים, ומעניקים אפשרות ליהנות מסקי פס למרחבי גלישה מרהיבים ועצומים שמשותפים לכמה אתרים.

 

 

 

בתי מלון, חופשותנופש וטיסות בארץ ובעולם



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב