דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נורת לדים טובה לעסקים 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1980 פעמים ]

בעולם העסקים כל יתרון, ולו הקטן ביותר, הוא חשוב. בתחרות הקשה שבה נאלצים לפעול בעלי עסקים ישנו חיפוש בלתי פוסק אחרי יתרונות חדשים מכל הסוגים. כל מי שיש לו עסק מעוניין לגלות דרכים חדשות שבהן הוא יוכל באמצעות השקעה קטנה להשיג רווחים גדולים. הפיתרון שברצוננו להציע לעסקים הוא שימוש נכון בסוגים שונים של נורת לדים שניתן למצוא כיום בשוק. מנורת לדים היא השקעה שמבטיחה רווחים ודיבידנדים למי שיעשה בה שימוש נכון.

השימוש בסוגים שונים של גופי תאורה בעולם העסקים פועל בכמה מישורים שונים. תחום אחד שבו מוכר השימוש שניתן לעשות בהתקנה נכונה של מנורת לדים מסוג מסוים הוא בחנויות מסוגים שונים. בחנות ירקות, לדוגמה, מיקום נכון של מנורת לדים מעל ערימת פירות יכול לגרום להם להיראות הרבה יותר מפתים, מרהיבים וטריים. הרושם החיצוני שנוצר באמצעות נורת לדים מעודד את הלקוח לקנות את המוצר שנראה לו יפה ומושך. גם האווירה הכללית בחנות משפיעה על כמות הקנייה בה ועל התנהגות הלקוח. מיקום נכון של מנורת לדים בפינות שונות של החנות יכול ליצור אווירה נעימה ונוחה שגורמת ללקוח לרצות להישאר יותר במקום וממילא לצרוך יותר. כדאי לזכור שסוגים שונים של גופי תאורה מתאימים לסוגים שונים של חנויות. בחנות תכשיטים אנחנו עשויים להעדיף נורת לדים מסוג אחד ואילו בחנות לכלי עבודה נעדיף נורת לדים מסוג אחר. ההתאמה בין הסוג של נורת לדים שבו נשתמש לאווירה הספציפית שבה אנחנו חושקים צריכה להיעשות במחשבה תחילה כדי לא לגרום נזק במקום תועלת.

גם מקומות בילוי שונים כבר גילו את השימוש היעיל בסוגים שונים של מנורת לדים. יש נורת לדים שמתאימה ליצירת אווירה מסתורית ומפתה שמתאימה לבר אופנתי ואילו סוג אחר של מנורת לדים יוצר אווירה נעימה ושלווה שמתאימה לבית קפה מכובד. סוג שלישי של נורת לדים מתאים ליצירת אווירה רומנטית ואינטימית שמתאימה למסעדות שרוצות למשוך זוגות שמעוניינים במקום לאכול ארוחה רומנטית. שימוש ספציפי בסוגים מורכבים של גופי תאורה נעשה במקומות שבהם התאורה נועדה ליצור תפאורה לריקודים כמו בדיסקוטק או מועדון לילה. כאן נעשה שימוש בסוגים שונים של נורת לדים שביחד יוצרים ריקוד אורות מושך עין. רק עיצוב נכון ושימוש בסוגים המתאימים של מנורת לדים ייצור את האווירה הנדרשת וימשוך קהל לקרוחות למקום. השקעה בסוג הנכון של מנורת לדים היא השקעה במשיכת קהל ובמתן שירות טוב שישאיר את הלקוחות במקום.

מי שיש ברשותו משרדים יודע שהעיצוב שלהם משפיע על הלקוחות הפוטנציאלים שבאים למקום ועל שותפים עסקיים או משקיעים עתידיים. המשרד צריך לשדר אווירה מסוימת כדי שמי שבא בשעריו ירגיש רצון להיות קשור אל המקום בקשרי עסקים. שימוש נכון במיקום מדויק של נורת לדים במקומות שונים יכול להיות בעל השפעה גדולה על המראה של המשרד שבו אנחנו מקבלים לקוחות  או משקיעים. כאשר אנחנו רוכשים מנורת לדים אנחנו מבצעים השקעה; שימוש נכון בה יכול להיות ההבדל בין לקוח מפוספס לבין לקוח חדש נוסף או משקיע שמחליט לתת בנו אמון. גופי תאורה הם חלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו ויש לעשות בהם שימוש נבון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב