דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: זהירות, התמכרות 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1932 פעמים ]

כמו כל דבר טוב, גם גני אירועים בשרון טומנים בחובם סכנת התמכרות. לאחרונה מתקבלים יותר ויותר דיווחים על אנשים נורמטיביים לחלוטין שגילו את היקום המקביל של גני אירועים בשרון, הציצו ונפגעו. התופעה המתפשטת הזו של התמכרות ליקום של גני אירועים בשרון מעוררת דאגה בקרב אנשי המקצוע ונשאלת השאלה אם לא הגיע הזמן לטפל בבעיה הקשה הזו.

כל מי שזכה להיות מוזמן לאירוע שנערך באחד מאותם גני אירועים בשרון מכיר את האופי המיוחד של מקומות אלה. גני אירועים מעוצבים כאילו הם למעשה חלק מעולם אחר, כאילו הם שלוחה של עולם אחר – מרהיב יותר, יפה יותר ועם הרבה יותר בדי משי בגווני פסטל – בתוך העולם האפור שלנו. כאשר אנחנו מבלים באירוע באחד מאותם גני אירועים בשרון אנחנו חייבים להתמודד עם החוויה הלא כל-כך נעימה של עזיבתם בסוף האירוע. למזלנו, רובינו נהנים מספיק מהאירוע עצמו וכך אנחנו מצליחים להתמודד עם העובדה שלכל דבר טוב יש סוף. אלא שישנם אנשים – והם רבים יותר ויותר – שמתקשים להתמודד עם החוויה הזו. אנשים אלה מתמכרים ליקום החלופי שמציעים גני אירועים אלה והם מאבדים במהירות את היכולת לחיות במציאות הרגילה.

מדובר באנשים שמתמכרים לאווירת העולם האחר של גני אירועים בשרון, לתחושת הרגע החד פעמי והבלתי נשכח, לניחוח המיוחד שיש לאירועים שנערכים במקומות אלה. אנשים שמכורים ליקום של גני אירועים בשרון מאבדים את היכולת לעזוב את המקומות הללו. הם עושים את כל שביכולתם לעשות כדי שהם יוכלו למצוא לעצמם חיים בתוך גני אירועים בשרון. ברמה אחת של התמכרות, אנשים אלא בוחרים לעבוד בגני אירועים כדי לנשום את האווירה שבמקום על בסיס קבוע. הם מוכנים לעזוב עבודות יוקרתיות ומכניסות ולהסתפק בכל עבודה שיכולים להציע להם גני אירועים בשרון. אחרים אינם יכולים להסתפק בכך. הם נודדים מאירוע לאירוע, מגן אירועים לגן אירועים כדי לנסות ולהעביר את חייהם בתוך גני אירועים בשרון. משפחות נהרסו, חיים התדרדרו ונזק רב נגרם ליחידים ולחברה כולה עקב תופעת ההתמכרות ליקום של גני אירועים בשרון. ככל שגנים אלה הופכים יפים יותר ויותר כך גם עולה המספר של המכורים והתופעה מתפשטת בכל שכבות החברה ובכול המגזרים.

עם כל הצער שבדבר, ייתכן ויש מקום לחשוב על הוצאה מחוץ לחוק של גני אירועים בשרון. אנחנו מבינים היטב שמקומות אלה עונים על הצרכים של לקוחות רבים ושיש בהם הרבה יתרונות. איננו יכולים להכחיש את העובדה שצער רב ייגרם לאנשים רבים אם גני אירועים בשרון יוצאו מחוץ לחוק ותהיה בכך פגיעה קשה בחפים מפשע שכל רצונם הוא לערוך אירוע מיוחד וחד פעמי במקומות נהדרים אלה. עם זאת השימוש הפסול שיחידים מסוימים עושים במקומות אלה מהווה סכנה גוברת והולכת למרקם החברתי שלנו. גני אירועים בשרון הם יותר מדי עבור החוליות החלשות בחברה שלנו ולמענם עלינו להקריב את הקורבן הכבד הזה כדי להציל אותם מעצמם. עולם בלי גני אירועים הוא אמנם עולם עצוב יותר ומרהיב פחות אך זהו גם עולם שבו לא נאלץ להתמודד עם ההשלכות הקשות של התמכרות ליקום של גני אירועים בשרון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב