דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי תיירים בארץ בתקופת חג המולד - מגמות, מאפיינים וקווים מאפיינים לתקופת חגי הנוצרים בתיירות הנכנסת 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3141 פעמים ]

Christmas in Israel

חג המולד מביא ארצה למרבה ההפתעה הרבה מאוד תיירים יהודים ולא רק תיירות נוצרית – צליינית קלאסית, אלו למרבה הפלא יעדיפו להעביר את חג המולד בביתם עם משפחתם. לעומתם, יהודים מרחבי העולם מוצאים את חג המולד ואת הסילבסטר כעונה מצוינת לחופשת מולדת בישראל. כשמקומות העבודה שלהם ברחבי העולם בחופשה מרוכזת בו בעת שאין חג עבורם כיהודים, מה טבעי יותר עבור יהודי ארה"ב, יהודי אנגליה, קהילות יהודיות ממילאנו, פריז ועוד לבוא לחופשת מולדת וליהנות ממזג אוויר נעים ביותר מהחוף העז המאפיין תקופה זו בצפון אמריקה וברחבי אירופה.

תנועה זו של יהודים המגיעה ארצה במהלך חופשת חג המולד הנוצרי מתחלקת לאלו המשתכנים אצל בני משפחתם ובעצם אינם צורכים שירותי תיירות ע"פ רוב (כגון טיולים, לינה בבתי מלון ועוד) ולאלו שבין אם יש או בין אם אין להם משפחה בארץ, יעדיפו לנצל את חופשת חג המולד לטיול בארץ, לא רחת לרבות שהייה באילת שתכלול טיול יום או יומיים לפטרה, טיול לקהיר או טיול ג'יפים מהנה בשמורת הרי אילת, קהל נהדר זה שלרוב נהנה מחוסן כלכלי מתארח לרוב במלונות פאר כגון המלך דוד בירושלים, מלון דן בת"א, מלון דיויד אינטרקונטיננטל בת"א, מלון ידרוטל ים המלח, מלונות מפוארים באילת כגון הילטון מלכת שבא, רויאל ביץ', מלון דן אילת ודומים. מעבר לכך, אוכלוסיה איכותית זו של יהודי ארה"ב וקנדה בוחרת ע"פ רוב בטיולים פרטיים ברחבי הארץ ברכבי אשכול חדישים ומפוארים וכן בטיולים פרטיים לירדן ולמצרים. ללא ספק חלק גדול מיהודי ארה"ב נמנה על לקוחות הפרימיום ודורש רמת שרות גבוהה ממש כשל מחלקת עסקים / תיירות עסקית לכל אורך השהייה שלהם בארץ ולרבות בביקוריהם בירדן ובמצרים. לקוחות אלו בוחרים לרוב חברת תיירות נכנסת איכותית אחת  לכל שירותי הקרקע שלהם: העברות מנתב"ג (משה התעופה TLV ע"ש דוד בן גוריון) לבית המלון , מורה דרך עם רכב אשכול מפואר, חדרים במלונות פאר, טיולים, טיסות פנים ושאר פעילויות ושירותי קרקע.

מעבר לקהל היהודי המגיע בהמונו ארצה במהלך חג המולד והסילבסטר, ניתן לראות גם תוכניות כגון Christmas in Jerusalem שמוציאה חברת אהלן אולימפוס במסגרת אתר המבצעים שלה מדי שנה לקהל נוצרי המעוניין בימים אלו של חגים נוצריים להתקרב למקורות. חבילה זו כוללת לרוב 4 ימי טיול באתרי נצרות מרכזיים, לינה בירושלים והדרכה ברמה גבוהה במיוחד.

מעבר לשתי נישות אלו, תקופת חג המולד מתאפיינת לרוב בריבוי טיולים פרטיים ובמיעוט של קבוצות ענק של צליינים. תקופה זו בהחלט מביאה ארצה תיירים ברמה סוציו-אקונומית גבוהה מיתר השנה, תיירים המבקשים להעביר את החג באווירה נינוחה ובסטנדרטים גבוהים כמו שרק חברות תיירות נכנסת איכותיות יידעו לספק להם

 

 

 

 

 

אהלן אולימפוס בע"מ Israel Package Tours תיירות נכנסת, תיירות עסקית וייעוץ בתיירות 08-6909050




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב