דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מישהו מטפל בך ? 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2210 פעמים ]

מי מטפל בכם אנשים? כן מי מטפל בכם? הנטייה שלנו היא לטפל בכל מה ש"חשוב" גן ילדים זה חשוב חג שחיה לתינוק בן חודשיים זה חשוב העסק זה חשוב  ואתם , כל אחד ואחד מכם לא חשוב? תעצרו רק לשנייה ותשאלו את עצמכם מתי הרשתם לעצמכם להתפנק ?מתי לקחתם שעה וחצי - שעתיים לעצמכם סתם ככה
להתחיל את אמצע השבוע עם ארוחת בוקר ומפנקת ולהגיע לעבודה יותר מאוחר, לסיים יום עבודה מוקדם יותר וללכת למאסג ' טיפול כזה או אחר או סתם לשבת בי ם שעה - שעתיים עם מוזיקה וגלידה ביד - מתי ... זה קרה?
מה אתם אוהבים לעשות וויתרם עליו בשנים האחרונות?על ריקוד על שיעורי שחייה על ציור אמנות מה אהבתם והפסקתם לעשות כי אתם לא בגיל או זה פשוט לא הזמן הנכון אני יודעת זה בהחלט לא פופולרי לדאוג לעצמנו  , אולי בגלל שאף אחד לא לימד אותנו עד כמה הזנת הנפש שלנו חשובה , זה חשוב לאכול זה חשוב לשתות זה חשוב לשלם חשבונות טיפול אלטרנטיבי , למודים בקורס חדש זה לא חשוב זה נעשה בפנסייה.   ומי אמר שכשתגיעו לשם תהיו כל כך מותשים כל כך עייפים אחרי שנים של הזנחה והתעלמות מעצמכם במצעד התירוצים ללמה אני לא מפנקת את עצמי מדי פעם בהובלה די צמודה נמצאים" אין לי זמן" ו.."אין לי כסף" במילים עדינות לשניהם אני אומרת בולשיט! בתרגום חופשי שטויות!
זה מאוד , מאוד פשוט כל אדם בכל מצב זקוק גם להיות מוזן וגם להזין כלומר אם אני רק  בתפקיד המזין וההתנהגות הזו היא כרונית ולאורך שנים בבקשה לא להתפלא אם פתאום בגיל 40 מקבלים התקפי לב מחלות מוזרות וכל מיני חרדות ומצבים נפשיים לא נעימים. אי אפשר רק להזין , אי אפשר לדחות שוב ושוב את הרצונות והמאוויים שלנו כי דברים אחרים יותר "חשובים" כל אחד מאיתנו נדרש להזנה קבועה כן, בדיוק כמו שכל יום אנחנו אוכלים ושותים בכדי לתת דלק לגוף שלנו ככה גם לנפש שלנו היא זקוקה לדלק  כל אותם גורמים ש"בגללם" שכחתם לטפל בעצמכם הילדים, המשפחה , החברה הסביבה , העסק כולם ללא יוצא מין הכלל ירוויחו מכך וכן בטח כמה ממכם עכשיו יושבים מול המחשב ואומרים לעצמכם כן אני "צריךכה " לעשות את זה ...אז פשוט תעשו משהו קטן קבוע פעם בשבועיים לפחות לעצמכם זה פעולה ממש קטנה ותראו שהיא תחולל נפלאות.  
אולי כדי לנו לאמץ את הגישה של המזרח , ברפואה הסינית לדוגמא רופא טוב הוא כזה שאצלו לא חולים , באים אליו בכדי ל"תחזק" ולגלות את החסימות הנפשיות רגע לפני שהן נהפכות לפקק מורט עצבים,מה אתם אומרים?תנסו מקסימום זה יצליח אולי בדיוק מזה לפעמיםאנחנו מפחדים
ימים יפים ואהבה

לילה

 

הכתבה לקוחה מתוך הנניוזלטר לאן נושבת הרוח ניוזלטר לענייני מודעות והתפתחות אישית , הרשמו לרשימת התפוצה


לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית,  עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב